Čarolija unatoč iscrpljenosti – Mađioničar nastavlja oduševljavati Komižu i Split
Najpoznatiji hrvatski mađioničar Luka Vidović suočio se s nepredvidivom situacijom samo nekoliko dana prije svojih dugoočekivanih nastupa u Komiži i Splitu. Zbog iscrpljenosti izazvane intenzivnim rasporedom i brojnim predstavama diljem Hrvatske, Luka je morao potražiti liječničku pomoć te je završio na infuziji u svom zagrebačkom domu.
Njegov neumoran tempo, koji uključuje vožnje u jednom danu od Zagreba do Šibenika i Dubrovnika, gdje je izveo nekoliko predstava, a zatim povratak u Zagreb, ostavio je posljedice na zdravlju ovog energičnog iluzionista. Poznat po tome što publici uvijek daje svoj maksimum, Luka Vidović nije mogao ignorirati znakove koje mu je tijelo poslalo.
“Nažalost, tijelo ponekad upozori da nije dobro jurišati onako kako ja to činim. Pa ti da šamar da se zamisliš. Ali kada te čeka vikend s nastupima u Komiži i Splitu, staneš u pit stop, promijeniš ulje, filtere i dizne – i ideš dalje!” izjavio je Luka, pritom zadržavši svoj prepoznatljivi humor.
Osim što je izrazio optimizam, Luka je citirao naslov predstave svog pokojnog oca, glumačke legende Ivice Vidovića, “Bit će sve u redu”, naglašavajući kako je upravo ta rečenica njegov životni moto. “To me uvijek pokreće i daje mi snagu. Taj optimizam želim širiti dalje” dodao je Luka.
Nakon kratkog predaha i potrebne njege, Luka je spreman nastaviti oduševljavati publiku. Ovoga petka nastupit će pred najmlađima u Komiži, dok će u nedjelju, 24. studenoga, izvesti čak dvije predstave u splitskoj dvorani Lora, u gradu koji nosi posebno mjesto u njegovu srcu jer je ondje proveo dio svog djetinjstva.
Ove godine Luka obilježava značajnu obljetnicu – 25 godina karijere ispunjene nezaboravnim trikovima, smijehom i radošću koje neumorno prenosi svojoj publici. Njegova hit-predstava “U čemu je trik?”, koja redovito puni dvorane diljem Hrvatske, još jednom će dokazati kako je Luka Vidović sinonim za čaroliju, radost i nepresušnu energiju – čak i kad je tijelo na trenutak prisiljeno stati.
Unatoč izazovima, Luka nastavlja svoj put, dokazujući da je magija uvijek moguća – uz optimizam, predanost i, naravno, dozu humora.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.