Nogometna scena u Hrvatskoj dobiva novo poglavlje: Interaktivne aktivacije i uzbuđenje za navijače
Carlsberg se službeno vratio na veliku nogometnu scenu, potvrdivši svoje mjesto među vodećim brendovima sportskih sponzora u Europi. U povodu novog partnerstva s UEFA-om, kojim Carlsberg postaje službeno pivo UEFA National Team Football, jučer je u City Centeru West održana pažljivo osmišljena nogometna aktivacija koja je privukla brojne posjetitelje i najavila početak uzbudljivog poglavlja u dugogodišnjoj nogometnoj priči ovog brenda.
Kroz interaktivnu instalaciju, posjetitelji su imali priliku okušati se u preciznosti i taktici, pokušavajući zabiti gol. Time je Carlsberg vješto spojio dvije velike strasti – nogomet i pivo – te potvrdio svoju reputaciju brenda koji stvara zajedništvo i intenzivne trenutke užitka. Sudionici su pritom mogli osvojiti simbolične nagrade te se uključiti u tajnu nagradnu igru, dok je atmosfera podsjećala na ono što najbolje opisuje Carlsberg: kolektivni duh, navijačku energiju i radost zajedničkog doživljaja igre.
Ova aktivacija dio je šire kampanje kojom Carlsberg obilježava svoj povratak među vrhunske europske nogometne sponzore. Novi ugovor obuhvaća niz prestižnih natjecanja, uključujući UEFA EURO 2028™, UEFA Women’s EURO 2029™, UEFA Nations League Finals™ (2025., 2027. i 2029.), UEFA Women’s Nations League™ (2025.–2030.), Men’s European Qualifiers™ (2025.–2029.), Women’s European Qualifiers™ (2028. i 2029.) te UEFA Futsal EURO™ (2026. i 2030.).
Partnerstvo s UEFA-om označava Carlsbergov povratak u vrh europskog reprezentativnog nogometa, potvrđujući dugogodišnju tradiciju brenda u podršci sportu. „Carlsberg i UEFA partneri su još od UEFA EURO-a 1988., i s velikim uzbuđenjem započinjemo novo poglavlje. S nizom europskih reprezentativnih natjecanja pred nama, veselimo se što ćemo igru približiti navijačima i učiniti svaki trenutak još posebnijim,” izjavio je predsjednik UEFA-e Aleksander Čeferin.
Riječ je o prirodnom nastavku Carlsbergove 177 godina duge tradicije podrške sportu, koja uključuje suradnju s legendarnim Liverpool FC-om te brojne projekte i inicijative usmjerene na navijače diljem svijeta. „Carlsberg i nogomet čine izvanredan tim. Kroz ovo partnerstvo želimo ljubiteljima nogometa omogućiti pristup najboljim trenucima igre. Povratak u UEFA National Team Football još je jedan način da spojimo ono što volimo: pivo, sport i ljude,” poručuju iz Carlsberga.
Nakon uspješne zagrebačke aktivacije, Carlsbergova nogometna postaja putuje dalje – 30. listopada u City Center One Split, a 31. listopada u Max City Pulu, gdje će svi ljubitelji nogometa moći osjetiti djelić atmosfere koja čeka navijače na nadolazećim UEFA natjecanjima.
DEVENTER, NETHERLANDS – JULY 30: during the UEFA Women’s Euro 2017 Quarter Final match between England and France at Stadion De Adelaarshorst on July 30, 2017 in Deventer, Netherlands. (Photo by Christopher Lee – UEFA/UEFA via Getty Images)
Carlsberg je poznat po tome što stvara trenutke koji nadmašuju samu igru, a s povratkom na službenu nogometnu scenu navijači mogu očekivati još više nezaboravnih iskustava.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.