HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Smještena na fiktivnom otoku Trsu, ova priča donosi dašak Mediterana u svako kino – more, svjetionici, ljeto i djeca koja mijenjaju svijet svojim srcem i hrabrošću. Kada Karlo, novo lice u otočnoj sredini, pronađe dječaka Chikua iz Afrike skrivenog u napuštenom svjetioniku, pokreće se niz događaja koji će promijeniti sve – njih, lokalnu zajednicu, ali i nas u publici. Dodamo li tome kriminalni zaplet s krijumčarom djece, znanstvene eksperimente i napetu dramu prijateljstva i prihvaćanja, jasno je da imamo film koji ne podcjenjuje mlade gledatelje, nego ih – poput Stranger Thingsa ili klasika poput Gooniesa – uključuje u ozbiljnu, životnu priču.

Režiju potpisuje Daniel Kušan, poznat po svom istančanom osjećaju za dječju psihologiju i toplu filmsku estetiku, a scenarij su uz njega razvili Marko Hrenović i Ivan Turković Krnjak. Glumačka postava sjaji u svakom kadru: od prokušanih imena kao što su Frano Mašković i Jakov Bilić, do nevjerojatno karizmatične djece predvođene Lucijom Alfier i Frankom Bručićem, koji su nas osvojili svojom iskrenošću i nepatvorenim emocijama.

PROČITAJTE: Daniel Kušan za HELLO! – Ne volim docirati, volim pričati priče

Film se temelji na romanu “Tajanstveni svjetionik” autorice Maje Gluščević, a produkciju potpisuje kuća Interfilm, poznata po projektima koji kombiniraju visoku produkciju i snažnu društvenu poruku. A poruka ovog filma je jasna – prijateljstvo, prihvaćanje i snaga zajedništva mogu promijeniti svijet.

Vizualno očaravajuć, emotivno dubok i iznimno aktualan, Bumbarovo ljeto nije samo film za djecu – to je film za cijelu obitelj. I baš zato, ako tražite kino doživljaj koji će vam ugrijati srce, nasmijati vas i natjerati da razmislite, znate gdje morate biti ovog vikenda.


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025