Bumbarovo ljeto: Čarolija djetinjstva u Areni, emocije pod zvijezdama i 35 godina Interfilma
Filmska večer za pamćenje: Pula, Arena, ljeto – i publika koja nije mogla sakriti oduševljenje. Dječji film „Bumbarovo ljeto“ premijerno je prikazan u sklopu 72. Pula Film Festivala, a gromoglasan pljesak publike pretvorio je projekciju u emotivno slavlje filma, djetinjstva i moći zajedništva.
Postoje večeri koje se pamte zbog filma, i one koje se pamte zbog osjećaja. Bumbarovo ljeto – novi projekt nagrađivanog redatelja Danijela Kušana – donio je oboje. U veličanstvenom ambijentu pulske Arene, pod ljetnim nebom koje miriše na more, publika je pozdravila film ovacijama, ali i proslavila veliki jubilej: 35 godina Interfilma, jedne od najvažnijih produkcijskih kuća na regionalnoj filmskoj sceni.
Crvenim tepihom prošetala je cijela ekipa filma: mlade glumačke nade, etablirani glumci, redatelj, producenti i kreativci čiji se trud i vizija osjete u svakom kadru. Atmosfera? Uzbudljiva, vesela, razdragana. Filmska priča? Ona koja grije srce i budi nostalgiju na vlastita djetinjstva.
Radnja filma smještena je na izmišljenom otoku Trsu – negdje između pustolovine, mašte i srca. Karlu i Bumbara upoznajemo dok kreću u ljetnu misiju života: spasiti dječaka Chikua iz ruku krijumčara, uz pomoć neustrašivih prijateljica Vesne i Marine. Ono što počinje kao avantura, prerasta u priču o hrabrosti, prijateljstvu i tome koliko djeca ponekad bolje od odraslih znaju što je ispravno.
Kušanovo režijsko oko prepoznaje ono bitno – emociju, nijansu, toplinu. Djeca u filmu ne glume „kao odrasli“, već žive svoje uloge iskreno i s puno duha. Mlade zvijezde Jozo Mornar (Bumbar), Franko Bručić (Karlo), Luna Vrućinić Perić (Marina), Cvita Lakoš (Vesna) i Jibril Kai Budimir (Chiku) nose film sa šarmom koji je teško ne zavoljeti.
Bumbarovo ljeto nije samo dječji film – on je poziv odraslima da se sjete tko su bili dok su trčali po plaži, jeli sladoled do zuba i vjerovali da dobro uvijek pobjeđuje. U publici Arene sjedili su roditelji, bake i djedovi, djeca i tinejdžeri – i svi su gledali u isti ekran s jednakim osmijehom.
Uz to, film nosi produkcijski pečat koji se ne zaboravlja – pažnja na detalj, scenografiju, fotografiju i zvuk. Sve funkcionira kao razglednica jednog savršenog ljeta. Nostalgično, ali moderno. Dirljivo, ali duhovito.
Proslava jubilarnog 35. rođendana Interfilma dodatno je zaokružila večer u Areni. Iza ove moćne filmske priče stoji produkcijska kuća koja već desetljećima dokazuje kako se film ne stvara samo budžetom, nego strašću, upornošću i osjećajem za priču.
Ivan Maloča, producent i osnivač Interfilma, zajedno s ekipom kroz godine je potpisao kultne naslove: Bitange i princeze, Crno-bijeli svijet, Ustav Republike Hrvatske, Maršal, Narodni heroj Ljiljan Vidić… Popis je dugačak, a svaka od tih priča nosi nešto autentično – baš kao i Bumbarovo ljeto.
Film u distribuciji Duplicata stiže u kina 24. srpnja i već sad se najavljuje kao ljetni hit. No, više od svega, on je podsjetnik da su najvažnije priče često one koje gledamo očima djeteta.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.