Znamo gdje su Maja Šuput i Marko Grubnić obavili najbolji shopping u Hrvatskoj
Renomirani talijanski brend Yamamay oduševio je sve prisutne na modnom druženju održanom na adresi Ilica 16, gdje je predstavio novu božićnu kolekciju uz prisustvo brojnih poznatih uzvanika.
U svečanom i blagdanskom ozračju, nedavno otvorena Yamamay trgovina u samom centru Zagreba postala je središte okupljanja brojnih poznatih osoba, influencera i ljubitelja mode. Posebno osmišljeno božićno druženje pružilo je idealnu priliku za predstavljanje nove božićne kolekcije za 2024. godinu koja je oduševila okupljene. Aktualna blagdanska kolekcija savršeno spaja sofisticiranost, udobnost i dašak glamura, utjelovljujući duh blagdana u tradicionalnim bojama najljepšeg doba godine.
Božićni shopping najdraža je aktivnost domaćih celebova
Poznate osobe poput pjevačice Maje Šuput, stilista Marka Grubnića, glumca Fabijana Pavla Medvešeka i voditeljice Ive Šarić, kao i utjecajni influenceri Ismael Hadžić, Martina Filić i Niko Čuturić, uživali su sinoć u prigodno uređenom prostoru novootvorene Yamamay trgovine, ukusnim zalogajima i posebnom glazbenom programu, a svatko od njih pronašao je nešto za sebe, kao i inspiraciju za darivanje svojih najmilijih povodom nadolazećih blagdana.
Kako bi proslavio čaroliju i očaravajuću atmosferu blagdanskog razdoblja, brend Yamamay je kreirao božićnu kolekciju dizajniranu za svačiji ukus i potrebe, s mnoštvom odjeće i dodataka koji su savršeni za darivanje, ali nošenje tijekom ove slavljeničke sezone.
Marko Grubnić i Maja Šuput znaju gdje su najbolje cijene
Blagdanska kampanja je smještena u Grand Hotel, posebno ukrašen za blagdane. Vratar otvara vrata i tada počinje magija: grupa djevojaka spremna je za božićnu zabavu, sretna obitelj se zabavlja, mladić se dopisuje s nekim posebnim, a djevojka otvara poklon koji je upravo dobila. Yamamay je ove godine lansirao božićnu kolekciju inspiriranu čarobnom atmosferom blagdanskog razdoblja. Kolekcija donosi profinjene komade donjeg rublja u crvenoj i crnoj boji, simbolizirajući ljubav i seksepil, uz dodatak toplih pidžama s razigranim motivima za cijelu obitelj te dodataka poput toplih čarapa i papuča bez kojih je zimska sezona jednostavno nezamisliva.
Božićna kolekcija sada je dostupna u svim Yamamay trgovinama diljem Hrvatske i na web stranici www.yamamay.com. Sve novosti vezane uz brend pratite na službenom Instagram profilu.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako ste mislili da ljetna magija pripada isključivo obali – razmislite ponovno. U srcu zelinskih brežuljaka, pod zvjezdanim nebom i uz šum čaša koje kucaju u znak ljeta, održala se večer koju će svi prisutni još dugo prepričavati. Wine Summer 2025 još je jednom dokazao da kontinent zna slaviti – i to s vrhunskim stilom.
Dok ljeto u punom jeku pretvara obalu u pozornicu života, jedan grad na Jadranu ovih dana živi glazbu, poeziju i sjećanja – ali ne bilo kakva. Šibenik, grad u kojem su se rodile legende i oblikovali glasovi generacija, 11. i 12. srpnja postaje središte kulture, emocije i identiteta kroz manifestaciju “Šibenik, Grad kao mi.”
Ah, Meghan Markle — žena koja je u stanju pretvoriti običan doručak u još jedan PR performans s ukusom lažne skromnosti i voćne manipulacije. Novi hit iz njenog kulinarskog carstva zove se As Ever džem, i, kako nam se servira, "inspirisan je receptom koji je Meghan sama smućkala u svojoj kuhinji". Zvuči idilično? Da. Realno? Ni najmanje.
Nakon što je osvojio Europu, ali i srca domaće publike, Marko Purišić aka Baby Lasagna nastavlja briljirati — ne samo glazbom, već i britkim odgovorima.
Na lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog magazina Marie Claire, domaća poduzetnica i televizijska voditeljica Antonija Stupar Jurkin još jednom je potvrdila svoj besprijekoran modni ukus i sofisticirani pristup eleganciji. U skladu s filozofijom časopisa – „Think smart. Look amazing.“ – Antonija je zablistala u minimalističkoj, ali izrazito efektnom izdanju koje slavi suvremenu ženu s izraženim osjećajem za stil.
Na ekskluzivnom eventu magazina Marie Claire, održanom u čarobnom ambijentu Klovićevih dvora, domaća dizajnerska ikona Aleksandra Dojčinović još jednom je pokazala zašto s punim pravom nosi titulu jedne od najutjecajnijih žena hrvatske modne scene. U svojoj prepoznatljivoj estetici — sofisticiranoj, ženstvenoj i bezvremenskoj — zablistala je u kreaciji koja istovremeno slavi luksuz i eleganciju, ali ostaje profinjeno suzdržana.