HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Vrijednost Samsung brenda porasla je u svim poslovnim područjima tijekom 2023. godine, unatoč smanjenoj potražnji u globalnoj IT industriji. Prema Interbrandu, na procjenu tvrtke Samsung Electronics pozitivno je utjecalo sljedeće:

  • Dosljedno unaprjeđenje korisničkog iskustva na razini cijele tvrtke temeljeno na strategiji „One Samsung“.

  • Povećana razina povezanosti i poboljšano iskustvo igranja videoigara pomoću raznolikog portfelja proizvoda tvrtke te SmartThings platforme.

  • Uloga tvrtke kao predvodnika u budućim inovativnim tehnologijama poput 6G mreže, umjetne inteligencije (AI), automobilske industrije, proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR).

  • Kontinuirano jačanje ESG strategije kroz ekološki osviještene aktivnosti u svim linijama proizvoda.

„Zahvaljujući podršci naših kupaca diljem svijeta, vrijednost brenda Samsung Electronics nastavila je stabilno rasti unatoč izazovnom poslovnom okruženju“, izjavio je YH Lee, predsjednik Ureda za globalni marketing tvrtke Samsung Electronics. „Uvijek ćemo težiti tome da budemo brend kojeg kupci vole, putem vodećih tehnoloških inovacija, značajnih iskustava i nastavka naših napora u održivosti.“

Top of Form

Vrijednost brenda pokreću SmartThings, iskustvo igranja videoigara, vodeće inovacije industrije i ESG strategije

Krajem prošle godine, tvrtka Samsung Electronics je osnovala Centar za izravnu prodaju potrošačima (D2C) u sklopu Ureda za globalni marketing kako bi pružio integrirano iskustvo online i offline kupovine. Tvrtka također ima Centar za CX-MDE, koji je odgovoran za jačanje iskustva na više uređaja, kako bi povećao sinergiju između proizvoda i unaprijedio cjelokupno korisničko iskustvo.

Partnerstva su jedan od ključnih čimbenika koji su poticali vrijednost Samsung brenda tijekom protekle godine. Temeljen na SmartThings platformi koja pruža ujedinjeno iskustvo povezivanja, Samsung dodatno jača svoja otvorena partnerstva kako bi povezao ne samo vlastite proizvode, već i različite uređaje trećih strana. Osim toga, partnerstva s različitim tvrtkama u segmentima pametnih mobilnih uređaja, tableta, televizora, računala i monitora pružaju kupcima optimizirano iskustvo igranja.

Samsung nastavlja ulagati u vodeće tehnologije budućnosti poput 5G/6G mreže, umjetne inteligencije i automobilske industrije koje će omogućiti i osnažiti potrošače sutrašnjice. U sektoru poluvodiča, tvrtka je prepoznata po inovacijama koje su prve u industriji, kao što je DDR5 DRAM klase 12 nm, te aktivnom sudjelovanju u obećavajućim industrijama, od AI do automobilske industrije i naprednih mobilnih uređaja.

Okolišno, društveno i korporativno upravljanje, takozvana ESG strategija (Environmental, social and corporate governance) je bila glavna točka fokusa zbog značajnog utjecaja ekoloških aktivnosti tvrtke. Aktivnosti uključuju povećanje upotrebe recikliranih materijala, poput plastike iz odbačenih ribarskih mreža, stakla i aluminija u Galaxy S23 i Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5 serijama, otvoreno licenciranje daljinske tehnologije solarnih ćelija koja se koristi u televizorima, suradnju s Patagonijom na Less Microfiber™ filteru za perilice rublja te uvođenje AI načina rada u SmartThings Energy.

Prepoznat trud tvrtke Samsung u svakom poslovnom segmentu

Pametni telefoni
  • Inovacije kamere u Galaxy S23 seriji temeljene na povratnim informacijama korisnika,

  • Pokretanje kampanje „Join the Flip Side“ i održavanje vodeće pozicije u kategoriji preklopivih pametnih telefona,

  • Jačanje pozicije u gaming industriji zahvaljujući optimizaciji performansi igara na Galaxy uređajima u suradnji s vodećim partnerima u gaming industriji,

  • Kontinuirano poboljšavanje pristupačnosti svojih proizvoda i usluga, uključujući značajku ambijentalnog zvuka na Galaxy Buds slušalicama,

  • Aplikacija Samsung Global Goals za mobilizaciju Galaxy zajednice i educiranje o načinima podrške globalnim ciljevima.

Mreža
  • Predvodnik inovacija u 5G tehnologiji, kao što su 5G virtualizirana radijska pristupna mreža (vRAN) i otvorena radijska pristupna mreža (RAN),

  • Jačanje svoje pozicije u 5G industriji kroz snažna partnerstva s globalnim Tier 1 telekomunikacijskim operaterima,

  • Komuniciranje aspekata održivosti Samsung 5G mrežne tehnologije.

Vizualni prikaz
  • Jačanje globalnog vodstva na tržištu kroz kontinuirane inovacije proizvoda, uključujući Neo QLED 8K i Micro LED,

  • Jačanje pozicije u gaming industriji putem inovativnih proizvoda kao što su Odyssey Ark i Samsung Gaming Hub te partnerstava s vodećim globalnim uslugama za streaming igara,

  • Poboljšanje pristupačnosti putem Relumino moda1 i partnerstava s RNIB (Royal National Institute for Blind People) organizacijom.

Kućanski uređaji
  • Održavanje globalnog vodstva u glavnim kategorijama kućanskih uređaja kao što su hladnjaci i perilice rublja,

  • Poboljšanje korisničkog iskustva tijekom životnog ciklusa proizvoda na temelju uvida kupaca,

  • Uvođenje nove uloge kućanskih uređaja s Bespoke proizvodima i osvajanje nagrada CES Innovation Award, iF Design Award i drugih.

Poluvodiči
  • Čvrsto utvrđivanje vodeće pozicije na tržištu inovacijama koje su prve u industriji, kao što je DDR5 DRAM klase 12 nm,

  • Jačanje partnerstava u područjima visokog rasta poput umjetne inteligencije i automobilske industrije,

  • Širenje primjena Exynos čipova na nosive uređaje i 5G,

  • Povećanje vjerodostojnosti s ISOCELL senzorima u vrhunskim pametnim telefonima velikih proizvođača,

  • Kontinuirano jačanje komunikacija u ESG strategije području.

Interbrandovi najbolji globalni brendovi rangiraju se prema evaluaciji vrijednosti svakog brenda, što je rezultat sveobuhvatne analize financijskog poslovanja tvrtke, utjecaja brenda na kupnju potrošača i konkurentske sposobnosti brenda. Interbrand je evaluacija vrijednosti brenda s jednom od najdugovječnijih povijesti na svijetu i široko je prepoznata po svojoj vjerodostojnosti.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025