Kreativna božićna radionica za djecu iz Nazorove okupila je brojne influencere
Bourjois, svjetski poznati kozmetički brend s tradicijom dugom 160 godina, proslavio je svoju veliku obljetnicu na jedinstven način - kroz darivanje i širenje radosti u blagdanskom razdoblju. U prekrasnom ambijentu N'oublie Pâtisserie, Bourjois je okupio influencere, novinare, ambasadoricu brenda Tinu Walme te brojne druge koji su podržali ovu akciju.
Svojom predanošću širenju sreće, Bourjois je kreirao posebno iskustvo za sve prisutne. Svaki sudionik imao je priliku izraditi dva prekrasna božićna ukrasa – jedan za sebe i drugi kao dar za Dom za nezbrinutu djecu Nazorova. Uz svaku kuglicu, u koju se ulijevala ljubav i maštovitost, išla su i dva ili više Bourjois proizvoda koji već dugo vremena osvajaju svoja mjesta u kozmetičkim torbicama žena diljem svijeta.
Kroz ovo divno iskustvo izrade ukrasa, Bourjois je svojim prisustvom obogatio blagdansko raspoloženje svih prisutnih te istovremeno ulio radost u srca djece koja će primiti ove prekrasne darove.
Radionicu je vodio Nikola Grbin, glavni urednik Hello! magazina, a Nikola je svojom iznimno kreativnom stranom pomagao svima u stvaranju božićnih kuglica koje će usrećiti mnoge djevojke i žene diljem zajednice.
Ova posebna proslava nije samo obilježavanje dugogodišnje tradicije Bourjois brenda, već je i njihov način da prošire ljubav i sreću među zajednicom, što je u duhu brenda i njegove filozofije. Bourjois nastavlja svoju misiju osnaživanja ljepote i samopouzdanja te se ističe kao brend koji ne samo stvara izvanredne proizvode već i izgrađuje mostove s zajednicom.
Bourjois i Orbico Hrvatska se zahvaljuju svima koji su podržali ovu akciju te potiče sve da na svoj ili sličan način šire sreću u našoj zajednici.
Svojom 160. obljetnicom, Bourjois nastavlja svoj put prema ljepoti, sreći i ljubavi prema zajednici, ostavljajući trajni pečat svoje predanosti i inovacija na području kozmetike.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.