Kreativna božićna radionica za djecu iz Nazorove okupila je brojne influencere
Bourjois, svjetski poznati kozmetički brend s tradicijom dugom 160 godina, proslavio je svoju veliku obljetnicu na jedinstven način - kroz darivanje i širenje radosti u blagdanskom razdoblju. U prekrasnom ambijentu N'oublie Pâtisserie, Bourjois je okupio influencere, novinare, ambasadoricu brenda Tinu Walme te brojne druge koji su podržali ovu akciju.
Svojom predanošću širenju sreće, Bourjois je kreirao posebno iskustvo za sve prisutne. Svaki sudionik imao je priliku izraditi dva prekrasna božićna ukrasa – jedan za sebe i drugi kao dar za Dom za nezbrinutu djecu Nazorova. Uz svaku kuglicu, u koju se ulijevala ljubav i maštovitost, išla su i dva ili više Bourjois proizvoda koji već dugo vremena osvajaju svoja mjesta u kozmetičkim torbicama žena diljem svijeta.
Kroz ovo divno iskustvo izrade ukrasa, Bourjois je svojim prisustvom obogatio blagdansko raspoloženje svih prisutnih te istovremeno ulio radost u srca djece koja će primiti ove prekrasne darove.
Radionicu je vodio Nikola Grbin, glavni urednik Hello! magazina, a Nikola je svojom iznimno kreativnom stranom pomagao svima u stvaranju božićnih kuglica koje će usrećiti mnoge djevojke i žene diljem zajednice.
Ova posebna proslava nije samo obilježavanje dugogodišnje tradicije Bourjois brenda, već je i njihov način da prošire ljubav i sreću među zajednicom, što je u duhu brenda i njegove filozofije. Bourjois nastavlja svoju misiju osnaživanja ljepote i samopouzdanja te se ističe kao brend koji ne samo stvara izvanredne proizvode već i izgrađuje mostove s zajednicom.
Bourjois i Orbico Hrvatska se zahvaljuju svima koji su podržali ovu akciju te potiče sve da na svoj ili sličan način šire sreću u našoj zajednici.
Svojom 160. obljetnicom, Bourjois nastavlja svoj put prema ljepoti, sreći i ljubavi prema zajednici, ostavljajući trajni pečat svoje predanosti i inovacija na području kozmetike.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.
Brady Corbet, redatelj filma Brutalist, otkrio je da unatoč velikom uspjehu filma i 10 nominacija za Oscara, živi na rubu siromaštva i nije zaradio ništa od svojih posljednjih filmova.