HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svojom predanošću širenju sreće, Bourjois je kreirao posebno iskustvo za sve prisutne. Svaki sudionik imao je priliku izraditi dva prekrasna božićna ukrasa – jedan za sebe i drugi kao dar za Dom za nezbrinutu djecu Nazorova. Uz svaku kuglicu, u koju se ulijevala ljubav i maštovitost, išla su i dva ili više Bourjois proizvoda koji već dugo vremena osvajaju svoja mjesta u kozmetičkim torbicama žena diljem svijeta.

Kroz ovo divno iskustvo izrade ukrasa, Bourjois je svojim prisustvom obogatio blagdansko raspoloženje svih prisutnih te istovremeno ulio radost u srca djece koja će primiti ove prekrasne darove.

Bourjois

Radionicu je vodio Nikola Grbin, glavni urednik Hello! magazina, a Nikola je svojom iznimno kreativnom stranom pomagao svima u stvaranju božićnih kuglica koje će usrećiti mnoge djevojke i žene diljem zajednice.

Bourjois

Ova posebna proslava nije samo obilježavanje dugogodišnje tradicije Bourjois brenda, već je i njihov način da prošire ljubav i sreću među zajednicom, što je u duhu brenda i njegove filozofije. Bourjois nastavlja svoju misiju osnaživanja ljepote i samopouzdanja te se ističe kao brend koji ne samo stvara izvanredne proizvode već i izgrađuje mostove s zajednicom.

Bourjois

Bourjois i Orbico Hrvatska se zahvaljuju svima koji su podržali ovu akciju te potiče sve da na svoj ili sličan način šire sreću u našoj zajednici.

Bourjois

Svojom 160. obljetnicom, Bourjois nastavlja svoj put prema ljepoti, sreći i ljubavi prema zajednici, ostavljajući trajni pečat svoje predanosti i inovacija na području kozmetike.

Bourjois


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025