Novi veliki jukebox za nekoliko će nas tjedana dočekati u najbrže rastućem zagrebačkom kvartu. Boogie Lab priča nastavlja se u Arena Centru. Šuškanja o novom Boogieju u Zagrebu već neko vrijeme kolaju gradom, a sada je jasno da ćemo u gastro priči uživati i u najposjećenijem hrvatskom centru te destinaciji koja dočekuje goste na zapadnom ulasku u grad. Boogie ostaje vjeran svom stilu, no novi zagrebački oduševit će nas na prvu.
”Mjesto koje pušta najbolju hranu i kuha dobru glazbu” – slogan kreativne mlade ekipe iz Boogie Laba bio je inspiracija arhitektici Miji Petričević da dizajn proizvodnog pogona napravi u obliku velikog juboxa. To je jedan od detalja koji ćete na proljeće moći vidjeti u jednom od najbrže rastućih kvartova u Zagrebu.
„Osnovni koncept dizajna prostora, materijali i tonovi postavljani su u prvom lokalu u Parku Kneževa. Pomno razmišljajući i želeći poboljšati dosadašnje uratke dali smo si zadatak da u svaki sljedeći unosimo dodatne inovacije, koje se nadovezuju na postojeći, ali ga nadograđuju. Svaka lokacija svojom kvadraturom, gabaritima, tehničkim zahtjevima nalaže određene prilagodbe koje smo mi prihvatili kao izazov!“ – otkriva arhitektica Mia Petričević iz Studia Bunker.
Druga verzija Boogie Laba prilagođena je ovom frekventnom mjestu prizemnog dijela Arena Centra. Ona je centar Laništa, kvarta koji se brzo razvija, koji ima puno mladih ljudi i obitelji željnih novih ponuda svih sadržaja. Vide kao izazov večernju “moonlight” vibru, ali vjeruju da će mnoge iznenaditi prilagodbom prostora u večernjem set-up-u kao i različitim programima. Ponuda hrane i pića bit će nešto izmijenjena u odnosu na Park kneževa, ali sve ostalo će biti isto. Iz Boogieja se nadaju još i bolje jer i oni uče svaki dan.
Na 250 m2 unutrašnjeg prostora te 200 m2 terase očekuje nas nova Boogie revolucija. „Prostor pripreme proizvoda, pozicioniran na samom ulazu u novi lokal, podsjeća na veliki jukebox, kreativnu mašinu cijele priče. Centralni prostor naglašen je kružnim stolom, koji je možda najvedrija i najzabavnija točka prostora, a dodatnu atraktivnost daje stropno kružno ogledalo promjera 4 m. Još jedna velika promjena su podne obloge koje ostavljamo kao iznenađenje. Boogie koncept je nepresušan izvor inspiracije, a naše palete materijala i boja se samo šire kako otkrivamo nove zanimljive teksture i tonove.“ – dodaje Mia Petričević i zaključuje: „Svakako je to jedan od rijetkih projekata čija je realizacija bolja od vizualizacija i ja se kao i svi čitatelji njoj jako veselim!“
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.