Ljubljana je jedan dan mirisala na matchu i svježe cvijeće, a sve zbog novog trenda koji spaja tehnologiju i ravnotežu
U predivnom prostoru TISTI cvjećarnice u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca.
Topao i inspirativan prostor ljubljanske TISTI cvjećarne ugostio je Bloom & Balance by Xiaomi, događanje na kojem je Xiaomi predstavio najnovije uređaje iz Xiaomi 15T serije – elegantni pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice.
Koncept događanja spojio je estetiku, wellbeing i tehnološku inovaciju, podsjećajući na to kako tehnologija može biti saveznik u stvaranju uravnoteženijeg, svjesnijeg i inspirativnijeg svakodnevnog života u kojem pametni uređaji postaju dio osobnog wellbeinga.
www.peterirman.com
Prvi dio programa bio je posvećen radionici pripreme matche, koju je vodio Ian Polak Rožac, osnivač brenda POP Matcha. Kroz opuštajući ritual pripreme i kušanja matche, sudionici su otkrili kako jednostavni trenuci mogu postati prilika za usporavanje i svjesnost.
S pomoću Xiaomi Watch S4 41 mm isprobali su opcije pametnog sata, posebice one vezane za razine stresa, prije i nakon pripreme i ispijanja matche.
www.peterirman.com
U nastavku, Žiga Breskvar Tiller je sudionike uveo u svijet biljaka na radionici presađivanja i oblikovanja zelenih kompozicija, iskustvo koje je dodatno naglasilo povezanost prirode i kreativnosti. Cjelokupnu atmosferu zabilježio je fotograf i Xiaomi ambasador Peter Irman.
www.peterirman.com
Xiaomi Watch S4 41mm: Elegantan dizajn s naprednim zdravstvenim funkcijama
Xiaomi Watch S4 41mm spaja elegantan dizajn s naprednim praćenjem zdravlja i fitnessa. Njegov 1,32-inčni AMOLED zaslon doseže 1500 nita u High Brightness modu s rezolucijom 466 × 466, pružajući jasne i živopisne vizuale čak i na jakom sunčevom svjetlu. Tanak profil od 9,5 mm i težina od samo 32 g čine ga udobnim za nošenje tijekom cijelog dana. Dostupan je u crnoj, mint zelenoj, bijeloj i posebnoj Sunset Gold verziji sa zlatnim Milanese remenom i krunom s laboratorijski uzgojenim dijamantom.
www.peterirman.com
Zdravlje i dobrobit su u središtu Watch S4 41mm. Nadograđeni modul za praćenje otkucaja srca omogućava preciznije mjerenje tijekom vježbanja, a praćenje sna uključuje višedimenzionalnu analizu i 21-dnevni vodič za poboljšanje kvalitete sna. GNSS dual-band pozicioniranje osigurava pouzdano praćenje ruta za trkače, bicikliste i planinare, uz podršku za više od 150 sportskih režima. Funkcija sportskog vloga omogućuje snimanje videa putem pametnog telefona uz prikaz real-time podataka poput pulsa i potrošenih kalorija. Baterija traje do osam dana uz funkciju brzog punjenja.
www.peterirman.com
Xiaomi Open Wear Stereo Pro: Profesionalni zvuk s udobnošću za cijeli dan
Xiaomi Open Wear Stereo Pro nudi lagan i ergonomičan dizajn s tri točke potpore i nagnutim slušalicama koje ravnomjerno raspoređuju pritisak. Fleksibilni memorijski titanski kabel prilagođava se različitim oblicima uha. Certificirane su od TÜV SÜD za visoku udobnost nošenja, s reprodukcijom do 8,5 sati i do 45 sati uz kućište. Brzo punjenje omogućava dva sata reprodukcije za samo deset minuta.
www.peterirman.com
Zvuk je bogat i uravnotežen, s dubokim basom i jasnim visokim tonovima. Hi-Res Audio Wireless i LDAC kodek zadržavaju kvalitetu zvuka, dok Dimenzional Audio prilagođava reprodukciju pokretima glave. Harman AudioEFX i Harman Master EQ omogućavaju jednostavno podešavanje zvuka, dok ga sustav smanjenja prolijevanja zvuka smanjuje za više od 60 posto.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.