Stiže Black Friday, a jedan od najomiljenijih uređaja za njegu kože – FOREO LUNA™ – ponovno krade svu pažnju, kako na ekranu tako i u beauty rutinama poznatih. Kultni FOREO uređaj koji se pojavio u seriji Emily in Paris i kojeg obožava glumica Bijelog LotusaMichelle Monaghan, sada je snižen 45%. Ovo je savršena prilika da postigneš sjaj poput svjetskih zvijezda!
FOREO će i ove godine oduševiti ljubitelje ljepote ekskluzivnim popustima na svoje najpoznatije uređaje. Iskoristi do 50% popusta uz poseban kod FOREOBF35do 2. Prosinca.
Zašto obožavaju LUNA™ 4
Bez obzira koliko užurban ili stresan dan bio, važno je pronaći trenutak za brigu o sebi, a to je puno lakše kad dubinsko čišćenje lica traje samo 1 minutu.
Klinički je dokazano da uklanja 99% nečistoća, masnoće i ostataka šminke, a pritom je čak 35 x više higijenska od četkica s najlonskim vlaknima.
T-Sonic™ pulsacije privremeno proširuju pore i uklanjaju nečistoće iz njihove dubine smanjujući mogućnost pojave nepravilnosti i ostavljajući kožu svježe i blistavo čiste.
Pametna i elegantna, LUNA™ 4 dolazi u ergonomskom dizajnu koji savršeno pristaje ruci i konturama lica, s 17% mekšim silikonskim dodirnim točkama.
Još nevjerojatnih Black Friday ponuda koje jednostavno ne smiješ propustiti:
FAQ™ 202 – Your Red-Light Reset For Young and Glowy Skin
SAVE 35% €839€545.35
FAQ™ 202 je bežična, iznimno lagana LED maska za lice koja tvoju rutinu njege kože pretvara u profesionalno iskustvo kod kuće. Sadrži 8 različitih LED valnih duljina (uključujući crveno i blisko infracrveno svjetlo). Zahvaljujući flexi-fit silikonu savršeno se prilagođava konturama lica, a 600 LED svjetlosnih točaka osigurava ravnomjerno osvjetljenje.
FAQ™ 202 dokazano smanjuje bore za 32% u samo 2 tjedna.
Ovo je 5 razloga zašto je FAQ™ 301 idealan za tvoju “Good Hair” eru:
Napredna terapija crvenim svjetlom prodire u vlasište, dopirući do svakog folikula kako bi potaknula staničnu aktivnost i potaknula rast nove kose.
T-Sonic™ masaža uklanja nakupljene nečistoće i potiče cirkulaciju.
Vraća ravnotežu vlasištu za puniju i snažniju kosu.
U samo mjesec dana može povećati sjaj kose do 46%, ostavljajući je vidljivo blistavijom.
Poboljšava apsorpciju seruma kako bi mogli prodrijeti duboko u folikul
BEAR™ 2 – Facial workout you never knew you needed
SAVE 44% €429€239.85
BEAR™ 2 je jedini uređaj koji koristi 4 revolucionarne vrste mikrostruje, dizajniran za toniranje 69 mišića lica i vrata za vidljivo zategnutiju i konturiraniju kožu. Ovaj uređaj za lifting i anti-age njegu klinički je dokazan u značajnom smanjenju dubokih bora i finih linija, te povećanju čvrstoće i elastičnosti kože već nakon tjedan dana.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.