Najveći Biograd Boat Show ikad! Luksuzne jahte i spektakularni showovi preplavili gradsku luku!
Najveći dosad Biograd Boat Show širi se na Gradsku luku Biograd s novim segmentom premijernih luksuznih jahti, čime potvrđuje svoj status vodećeg nautičkog sajma u Europi. Ovaj prestižni događaj, koji se godinama profilirao kao nezaobilazno mjesto za ljubitelje nautike, ove godine doživljava svoju najveću ekspanziju, i to ne samo u broju izloženih plovila, već i u obuhvatu prostora na kojem će se održavati.
Grad Biograd, kao domaćin, u suradnji s Ilirijom d.d., te Lučkom upravom Zadarske županije, uspješno proširuje kapacitet sajma na putničku i ribarsku luku, što omogućuje dodatan izložbeni prostor za luksuzne jahte vrhunskih svjetskih proizvođača. Ova novost donosi značajan pomak u kvaliteti sajma, koji će ove godine predstaviti dosad najveću izložbu luksuznih katamarana na Jadranu, uz prisutnost renomiranih brendova poput Sanlorenza, Gulfcrafta i Frauschera.
Biograd Boat Show, sada već tradicionalno okupljalište nautičara, slavi svoju 26. godinu s više od 400 plovila duljine do 24 metra. Ovaj sajam nije samo najveći u srednjoj i istočnoj Europi, već i jedan od najznačajnijih svjetskih nautičkih događaja, privlačeći posjetitelje iz svih krajeva svijeta. Uz dodatak novih izlagača i luksuznih plovila, događaj obuhvaća i segment „Croatia Luxury and Adventure Travel Show“, gdje će posjetitelji moći otkriti najnovije trendove u luksuznim putovanjima, ali i u modi za nadolazeću jesen i zimu.
Ekspanzija sajma nije ograničena samo na more, već i na kopnu, gdje je u sjevernom dijelu Marine Kornati proširen servisni prostor za dodatne izlagače. Posebna pažnja posvećena je i ugostiteljskoj ponudi, s otvaranjem novih barova i restorana koji će posjetiteljima pružiti autentičan gastronomski doživljaj Dalmacije.
Kako bi se posjetiteljima olakšao pristup sajmu, uveden je novi elektronički sustav prodaje ulaznica, omogućujući jednostavnu i brzu online kupnju, čime se izbjegavaju dugi redovi i čekanje. Organizatori se također brinu o sigurnosti i ugodnom boravku svih posjetitelja, uz bogat prateći program koji uključuje kongrese, radionice i poslovne susrete.
Biograd Boat Show nije samo sajam, već istinski doživljaj. Spoj luksuznih plovila, nautičke opreme, zabavnog programa i prekrasnog ambijenta Biograda na Moru čini ovaj događaj nezaboravnim.
Kad sunce zađe, sajamske aktivnosti ustupaju mjesto zabavi, koja se proteže do kasnih noćnih sati. U sklopu ovogodišnjeg programa, posebna atrakcija bit će modno-glazbeni show u kojem će se luksuzna plovila i vrhunski modeli stopiti u jedno, stvarajući prizore koji oduzimaju dah.
Biograd Boat Show, kroz svoje širenje i inovacije, nastavlja postavljati nove standarde u nautičkoj industriji, dokazujući da luksuz, inovacija i tradicija mogu zajedno stvoriti događaj koji osvaja na svim razinama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.