HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Uz već postojeći #d model u ponudi, Izipizi je dodatno proširio svoj  asortiman i novim oblikom koji dolazi će biti u ponudi tijekom cijele godine. BBK+ #c u retro, ali trendy stilu, izgledat će elegantno na licu vaših mališana, ne žrtvujući pritom udobnost i optimalnu zaštitu očiju.

Nošenje sunčanih naočala već u dječjoj dobi, izuzetno je važno kako bi ih zaštitilo od štetnih ultraljubičastih zraka. S dolaskom proljeća ušli smo u sunčani dio godine, a iz dana u dan pojačava se izloženost UV zračenju. Dječje oči posebno su osjetljive na UV zrake jer do šeste godine života u leći oka nema posebnog pigmenta lipofuscina koji je prirodni filter za UV zrake i donekle štiti mrežnicu pa bi nakon navršenih 6 mjeseci djeca trebala nositi sunčane naočale kad god borave na otvorenom, kako bi se zaštitila kako vanjska tako i unutarnja struktura oka.

Budući da mala djeca često gledaju prema gore, njihove mrežnice su mnogo osjetljivije na UV svjetlo od odraslih pa su IZIPIZI modeli posebno dizajnirani, s ultrafleksibilnim hipoalergenim okvirima bez bisfenola A, a kao što je to slučaj i u svim Baby, Kids i Kids+ modelima Izipizi naočala, polarizirane akrilne leće štite njihove oči u svakoj situaciji, avanturi i aktivnosti.

Nudeći ljupkost i zajamčenu zaštitu, IZIPIZI Baby, Kids i Kids+ modeli novi su must have za izlaske vašeg mališana! Prilagođene su veličini glave i obliku koji se vrlo razlikuje od odraslih. Kako bi zaštitili oči, okviri moraju odgovarati njihovim licima savršeno, pravilno pokrivajući područje oko očiju sve do obrve, a svakako je zgodan dodatak uklonjiva silikonska traka koja osigurava da ostaju čvrsto na dječjoj glavici.

U ponudi su tri modela: Baby 0-9 mjeseci, Kids 9-36 mjeseci i Kids+ 3-5 godina, a dolaze u 10 prekrasnih nijansi: Denim blue, Red, black, Apricot, Pastel pink, Aqua green, Sweet blue, Lemonade, Chocolate i Milk.

Imaju 100% UV (UV 400) kategoriju, a priložene su 3 polarizirane sive leće za maksimalnu zaštitu uz poštivanje prirodne boje. Smanjuju intenzitet svjetlosti i štite dječje oči od blještavila.

Uz IZIPIZI BKK+ modele koji čuvaju zdravlje očiju vašeg djeteta možete opušteno ući u ljeto, jedina je dvojba koju boju odabrati.


Oznake:

druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025