HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Parfemski masterclass koji je vodio Paolo Terenzi u STAN KONCEPTU bila je jedinstvena prilika za brojne parfemske entuzijaste da od samog kreatora svjetski poznatih parfema čuju puno toga zanimljivog i korisnog. Od tajni kombiniranja Tiziana Terenzi parfema do priča o samoj obitelji Terenzi pa i dojmova o svijetu i kulturama koje je upoznao i iz kojih crpi inspiraciju. Šarmantni pripovjedač, Paolo Terenzi, kao glavni tvorac parfemskih kreacija na opće oduševljenje prisutnih, autentično je pokazao što je to za njega “kreiranje ljepote”.

Parfumer Terenzi voli stvarati samo s prirodnim sirovinama koje osobno pronalazi širom svijeta na mnogim putovanjima i to se osjećalo sa svakim udisajem luksuznih kapljica Tiziana Terenzi parfema.

PROČITAJTE: Ljubitelji parfema pažnja: Ovaj set morate imati

Tiziana Terenzi je parfemska kuća upravo obitelji Terenzi, a jedan je od najvećih brendova u industriji niche parfema i prisutni su u 140 zemalja širom svijeta. Predstavljaju talijansku kulturu i naslijeđe, a brojni prisutni gosti u to su se mogli uvjeriti kroz masterclass za koji se tražilo mjesto više. Tiziana Terenzi, V Canto, Giardino Benessere mirisne su kreacije koje se inače mogu pronaći u svim Belodore parfumerijama, a upravo su oni i bili suorganizatori ovog događaja, kao deo DP Lux grupe. Zahvaljujući DP Lux grupi i obitelji Terenzi bila je ovo prilika da se u sklopu događanja #mirisnepriče #mirisnevečere doživi jedinstveno povezivanje svih naših osjetila s umjetnošću kreiranja parfema ali i likovne umjetnosti.

Belodore masterclass otkrio je nove mirisne note!

Tiziana Terenzi kao parfemska kuća u svijetu niche mirisa predstavlja autoritet zbog cjelokupne priče i vrhunske kvalitete ne samo mirisnih kreacija nego i dizajna bočica i ostalog pakiranja. Stoga je održani masterclass bio jedinstvena prilika za upoznavanje sa svim parfemskim djelima koja nastaju u parfemskoj radionici obitelji Terenzi, a osim Tiziana Terenzi, uzvanici su uživali u kombiniranju mirisa s potpisom V Canto i Giardino Benessere. Sva tri brenda naime stvara Paolo Terenzi i vidljivo je oduševljenje diljem svijeta jer te mirisne kreacije bude najdublje osjećaje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Paolo Terenzi (@p.terenzi)

Svjetski parfumer tu je zbog Belodore eventa

Paolo Terenzi je bio oduševljen atmosferom, a nakon službenog dijela događanja sa svim prisutnima se nastavio družiti i uživati u toploj rujanskoj večeri u Zagrebu.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025