
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
U danima kada grad miriše na blagdane, a terasa kafića ostaje nezaobilazno mjesto susreta, Barcaffè je odlučio podići uživanje na novu razinu. Cappuccino i dekica pokazali su se kao savršen spoj, a cozy trenutci brzo su postali hit među Zagrepčanima.
„Iskreno, nisam to očekivala. Došla sam na kavu i odjednom dobila mekanu dekicu – savršeno za ove hladne dane. Ovo je baš lijepa gesta“, ispričala nam je Petra, koju smo zatekli na kavi u jednom od popularnih kafića u centru grada.
Slični dojmovi mogli su se čuti diljem Zagreba, a društvene mreže ubrzo su preplavile fotografije cappuccina i mekanih dekica uz hashtag #NajmekšeDarivanje. Mnogi su ovu akciju proglasili „najmekšim adventskim poklonom“, idealnim za one koji su poželjeli kratki predah od blagdanske gužve i gradske vreve.
Akciji su se pridružila i poznata lica, među njima i Ana Radišić, voditeljica i kreativka iza podcasta Putem oblaka. „Barcaffè Cappuccino obožavam jer mi daje osjećaj ugode – baš poput najtoplije dekice na kišni dan“, rekla je Ana, savršeno sažimajući doživljaj koji ova kampanja donosi.
Barcaffè Cappuccino poznat je po bogatoj i kremastoj teksturi te širokoj paleti okusa. Ljubitelji klasike mogu uživati u varijantama Classic i Extra Creamy, dok će oni skloniji intenzivnijim notama posegnuti za okusima Choco, Noisette ili Irish Cream. Svaki gutljaj osmišljen je da se prilagodi raspoloženju – bilo da tražite utjehu, energiju ili mali trenutak luksuza.
Ako tražite savršen način za zagrijavanje tijekom Adventa, odgovor je jednostavan: Barcaffè Cappuccino i malo mekoće. Sve varijante dostupne su u kafićima diljem Hrvatske, a u odabranim zagrebačkim lokacijama uz cappuccino vas do 22. prosinca čeka i posebno iznenađenje. Jedno je sigurno – Advent nikad nije bio topliji, mekši i ugodniji.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025