Baby Lasagna i Tonči Huljić reklamom najavili duet
Sasvim neočekivani glazbeni spoj bit će predstavljen na ovogodišnjem festivalu Melodije Jadrana. Tonči Huljić pružio je Baby Lasagni veliku podršku za nadolazeću Doru.
Marko Purišić, umjetničkog imena Baby Lasagna, u proteklih je mjesec dana osvojio srca publike pjesmom Rim Tim Tagi Dim, kojom će se predstaviti na ovogodišnjoj Dori. Iako je bio rezerva, ulaskom u natjecanje postao je glavni favorit i prema službenim kladionicama, ima najviše šansi predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjoj Euroviziji.
Loading ...
No, osim publike, perspektivan glazbenik iz Umaga svojim je talentom i skromnošću osvojio i srca već dobro poznatih glazbenih imena na hrvatskoj estradi. Jedno od takvih je i Tonči Huljić, glazbenik i producent uz čije su hitove odrastale brojne generacije.
Upravo zbog Tončijeve ponude, Marko je iz Umaga došao u Split kako bi dogovorili detalje neočekivanog dueta koji će biti predstavljen na ovogodišnjem festivalu Melodije Jadrana.
U veseloj atmosferi hotela Park, družili su se četiri sata i zaključili kako će ovo biti uistinu drugačija i dosad neviđena glazbena suradnja. Iako nisu u potpunosti definirali pjesmu, složili su se da jedva čekaju ponuditi sceni i publici nešto sasvim novo i neočekivano. Osim o samoj glazbi, pričali su i o dosadašnjim iskustvima.
”Teško je dočarati onaj osjećaj kada preko puta stola sjedi osoba čiji projekt pratiš više od 10 godina, a još je teže kada taj isti čovjek želi da budeš dio njegova projekta. Snimanje reklame, planiranje suradnje i druženje s Tončijem, jedan je od najuzbudljivijih scenarija koji su se dogodili u sklopu ovog ludila koje i dalje nalikuje na san. Jedva čekam da ljudi vide što im pripremamo nakon ove šašave reklame“ – rekao je Baby Lasagna.
“Čovjek planira, a Bog se smije. Vjerujem da će sve biti kako je isplanirano jer susret je prošao super i imamo puno zajedničkih dodirnih točaka. Baby je, zapravo u prvom redu, autor koji se odlučuje naknadno pjevati i to nas povezuje. Ono što treba raditi, o tome se ne treba pričati, nego to će se čuti. U međuvremenu ja sam napravio jednu okvirnu skicu pa ćemo je možda zajedno dovršiti. Bit će to jedan vrlo interesantan trio. Ono što je sada najbitnije je da se on dobro pripremi za nastup na Dori i da ako se zvijezde poklope, ide dalje. Bez obzira na ishod toga, mi nastavljamo dalje putem kojim smo se dogovorili” – nadodao je Tonči Huljić.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na ovogodišnjem Greencajt festivalu, jedan od najzvučnijih gostiju dolazi iz srca Kopenhagena – Nick Curtin, chef i suvlasnik restorana Alouette, nositelja Michelinove zvjezdice i prestižne Michelinove zelene zvjezdice za održivost. Curtin je ime koje se sve češće spominje kada se govori o budućnosti fine dininga – onoj koja ne odustaje od vrhunske gastronomije, ali je duboko ukorijenjena u etici, transparentnosti i poštovanju prema prirodi.
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
Greencajt Film Festival održat će se 21. i 22. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, u vanjskom prostoru Paviljona 13. u sklopu Greencajt festivala. Zahvaljujući partnerstvu s Raiffeisen Hrvatska, publiku očekuju dva dana ispunjena nagrađivanim dokumentarnim i autorskim filmovima – njih čak 80! Od očaravajućih prirodnih krajolika, drevnih plemena i njihovih kultura do priča o inovatorima koji pomiču granice – svaki film donosi novu perspektivu i nadahnuće, a ulaz je besplatan.
U srijedu je u Zagrebu otvoren prvi hrvatski Centar za zdravlje metabolizma, a tim povodom održan je i okrugli stol posvećen inzulinskoj rezistenciji - poremećaju koji pogađa gotovo 40 posto populacije te je povezan s razvojem više od 26 različitih bolesti, uključujući određene vrste karcinoma i povećan rizik od preuranjene smrti, osobito kod žena.