Baby Lasagna i Tonči Huljić reklamom najavili duet
Sasvim neočekivani glazbeni spoj bit će predstavljen na ovogodišnjem festivalu Melodije Jadrana. Tonči Huljić pružio je Baby Lasagni veliku podršku za nadolazeću Doru.
Marko Purišić, umjetničkog imena Baby Lasagna, u proteklih je mjesec dana osvojio srca publike pjesmom Rim Tim Tagi Dim, kojom će se predstaviti na ovogodišnjoj Dori. Iako je bio rezerva, ulaskom u natjecanje postao je glavni favorit i prema službenim kladionicama, ima najviše šansi predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjoj Euroviziji.
Loading ...
No, osim publike, perspektivan glazbenik iz Umaga svojim je talentom i skromnošću osvojio i srca već dobro poznatih glazbenih imena na hrvatskoj estradi. Jedno od takvih je i Tonči Huljić, glazbenik i producent uz čije su hitove odrastale brojne generacije.
Upravo zbog Tončijeve ponude, Marko je iz Umaga došao u Split kako bi dogovorili detalje neočekivanog dueta koji će biti predstavljen na ovogodišnjem festivalu Melodije Jadrana.
U veseloj atmosferi hotela Park, družili su se četiri sata i zaključili kako će ovo biti uistinu drugačija i dosad neviđena glazbena suradnja. Iako nisu u potpunosti definirali pjesmu, složili su se da jedva čekaju ponuditi sceni i publici nešto sasvim novo i neočekivano. Osim o samoj glazbi, pričali su i o dosadašnjim iskustvima.
”Teško je dočarati onaj osjećaj kada preko puta stola sjedi osoba čiji projekt pratiš više od 10 godina, a još je teže kada taj isti čovjek želi da budeš dio njegova projekta. Snimanje reklame, planiranje suradnje i druženje s Tončijem, jedan je od najuzbudljivijih scenarija koji su se dogodili u sklopu ovog ludila koje i dalje nalikuje na san. Jedva čekam da ljudi vide što im pripremamo nakon ove šašave reklame“ – rekao je Baby Lasagna.
“Čovjek planira, a Bog se smije. Vjerujem da će sve biti kako je isplanirano jer susret je prošao super i imamo puno zajedničkih dodirnih točaka. Baby je, zapravo u prvom redu, autor koji se odlučuje naknadno pjevati i to nas povezuje. Ono što treba raditi, o tome se ne treba pričati, nego to će se čuti. U međuvremenu ja sam napravio jednu okvirnu skicu pa ćemo je možda zajedno dovršiti. Bit će to jedan vrlo interesantan trio. Ono što je sada najbitnije je da se on dobro pripremi za nastup na Dori i da ako se zvijezde poklope, ide dalje. Bez obzira na ishod toga, mi nastavljamo dalje putem kojim smo se dogovorili” – nadodao je Tonči Huljić.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Za sve male i velike obožavatelje animacije, svemira i priča koje diraju srce, ovog lipnja stiže prava filmska čarolija! Najnoviji animirani film iz čarobne Pixarove i Disneyjeve radionice – "ELIO" – premijerno dolazi u kina 18. lipnja, upravo u savršeno vrijeme za kraj školske godine i početak ljetnih praznika, a ulaznice su u prodaji!
Desetljeće zajedničkog stvaranja, deset godina kad nakit postaje puno više od sjaja i oblika – Borboleta, najprepoznatljiviji hrvatski brend nakita, i ove godine slavi svoju umjetničku stranu kroz suradnju s vizionarom Danijelom Srdarevom. Njihova nova instalacija “Prizor iz polja” već od 20. lipnja oživljava zagrebački Arena Centar, dok izlog postaje pozornica gdje se igraju priroda, emocije i dizajn.
Zamislite da otvorite bocu piva i – umjesto klasične etikete – dočeka vas umjetničko djelo. Ne kao slučajni dizajn, već kao osobna izjava autora, kao isječak iz njegova svijeta, identiteta i vizije. Takav trenutak sada postaje stvarnost zahvaljujući projektu The Artist Series, koji mijenja način na koji doživljavamo i konzumiramo umjetnost u svakodnevici.
Proteklog vikenda terasa hotela Esplanade, poznata po pogledu i atmosferi, bila je mjesto okupljanja na rođendanskoj proslavi lifestyle portala Cover Style. Ovaj put, u fokusu je bila osma godišnjica rada portala, koju su organizatori odlučili obilježiti u suradnji s hrvatskim premium brendom The Artisan Gin.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.