Baby Lasagna i Tonči Huljić reklamom najavili duet
Sasvim neočekivani glazbeni spoj bit će predstavljen na ovogodišnjem festivalu Melodije Jadrana. Tonči Huljić pružio je Baby Lasagni veliku podršku za nadolazeću Doru.
Marko Purišić, umjetničkog imena Baby Lasagna, u proteklih je mjesec dana osvojio srca publike pjesmom Rim Tim Tagi Dim, kojom će se predstaviti na ovogodišnjoj Dori. Iako je bio rezerva, ulaskom u natjecanje postao je glavni favorit i prema službenim kladionicama, ima najviše šansi predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjoj Euroviziji.
Loading ...
No, osim publike, perspektivan glazbenik iz Umaga svojim je talentom i skromnošću osvojio i srca već dobro poznatih glazbenih imena na hrvatskoj estradi. Jedno od takvih je i Tonči Huljić, glazbenik i producent uz čije su hitove odrastale brojne generacije.
Upravo zbog Tončijeve ponude, Marko je iz Umaga došao u Split kako bi dogovorili detalje neočekivanog dueta koji će biti predstavljen na ovogodišnjem festivalu Melodije Jadrana.
U veseloj atmosferi hotela Park, družili su se četiri sata i zaključili kako će ovo biti uistinu drugačija i dosad neviđena glazbena suradnja. Iako nisu u potpunosti definirali pjesmu, složili su se da jedva čekaju ponuditi sceni i publici nešto sasvim novo i neočekivano. Osim o samoj glazbi, pričali su i o dosadašnjim iskustvima.
”Teško je dočarati onaj osjećaj kada preko puta stola sjedi osoba čiji projekt pratiš više od 10 godina, a još je teže kada taj isti čovjek želi da budeš dio njegova projekta. Snimanje reklame, planiranje suradnje i druženje s Tončijem, jedan je od najuzbudljivijih scenarija koji su se dogodili u sklopu ovog ludila koje i dalje nalikuje na san. Jedva čekam da ljudi vide što im pripremamo nakon ove šašave reklame“ – rekao je Baby Lasagna.
“Čovjek planira, a Bog se smije. Vjerujem da će sve biti kako je isplanirano jer susret je prošao super i imamo puno zajedničkih dodirnih točaka. Baby je, zapravo u prvom redu, autor koji se odlučuje naknadno pjevati i to nas povezuje. Ono što treba raditi, o tome se ne treba pričati, nego to će se čuti. U međuvremenu ja sam napravio jednu okvirnu skicu pa ćemo je možda zajedno dovršiti. Bit će to jedan vrlo interesantan trio. Ono što je sada najbitnije je da se on dobro pripremi za nastup na Dori i da ako se zvijezde poklope, ide dalje. Bez obzira na ishod toga, mi nastavljamo dalje putem kojim smo se dogovorili” – nadodao je Tonči Huljić.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.