HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Authentic Beauty Concept holistički je i premium brend za njegu kose, kreiran u suradnji s jedinstvenim frizerskim kolektivom. Glavna ideja i postulati brenda sažeti su i u poruci ‘Vjerujemo u autentičnu ljepotu‘, a svoj integritet gradi obazrivim proizvodima za njegu kose koji su kombinacija najnovije znanosti, pažljivo odabranih sastojaka i konstantnog istraživanja.

Ove godine, dvorana hotela Kempinski Adriatic u Savudriji na jedan dan bila je prava kreativna tvornica i mjesto gdje je svaki entuzijast i ljubitelj svijeta kose htio biti. Na ‘Look & Learn’ seminaru prezentirana su tri nova Authentic Beauty Concept proizvoda. Hydrate Intense Treatment je intenzivno hidratantna maska koja dubinski vlaži, omekšava i pojačava prirodni sjaj za svilenkasto mek osjećaj kose, a idealan je za održavanje i definiciju kovrča. Upravo ova maska za kosu odlična je za sve tipove kose, kako bi ju pripremili za hladnije mjesece. Na ovaj proizvod savršeno se nadovezuje Hydrate Smoothing Serum, intenzivan hidratantni serum na bazi vode koji definira, zaglađuje kosu i smanjuje neurednost, dok istovremeno pojačava prirodni sjaj. Zbog svoje lagane teksture ne otežava kosu, olakšava feniranje, daje termalnu zaštitu i zadržava vlagu u kosu. Preporuka je ovaj serum nanositi na mokru kosu prije feniranja. Ovaj dream team zaokružuje Hydrate Curl Enhancer, intenzivan, hidratantan i lagan gel koji se ne ispire te poboljšava definiciju kovrča, pripitomljuje neurednu kosu, pruža zaštitu od vlage i fleksibilno učvršćuje  mekane prirodne kovrče i uvojke. Ne otežava kosu te ju neće slijepiti niti stvrdnuti. Zbog svojih hidratantnih svojstava, ujedno njeguje kosu uz stiliziranje, a također se nanosi na mokru kosu prije sušenja.

U cjelokupnu Authentic Beauty Concept priču savršeno se uklopila nizozemska hair stilistica Hester Wernert – Rijn, inače glavna i odgovorna za vizuale jedne od vodećih globalnih online trgovina My Theresa. Upravo na ekskluzivnom seminaru ‘Look and Learn’, kao globalna ambasadorica, Hester je predstavila tri nova Authentic Beauty Concept proizvoda za kosu s teksturom. Također, Hester je za ekskluzivne Authentic Beauty Concept klijente, kao što su Evelin, Ivan Hair Designe i Gelo, predstavila šest najnovijih lookova. Kosa triju modela bila je šišana najnovijom i najmodernijom tehnikom ‘Japanese layering’, koja personalizira kosu prema teksturi kose, obliku lica i prirodnom padanju kose.

O popularnosti ovih lookova govori i to da se već mjesecima ”sheraju” na društvenim mrežama.

Da je Hester neiscrpan izvor stručnosti, kreativnosti i autentičnog izričaja pokazala je i anegdota sa seminara. Za određeni look inzistirala je na prirodnom cvijeću, kojeg je potom sama ubrala na obližnjoj livadi. Spomenuto cvijeće bilo je interesantan detalj jednog od njezinih styling lookova: signature pletenica s vrpcama i prirodnim cvijećem. Poigrala se s kosom i Authentic Beauty Concept ambasadorice i pjevačice Nike Turković te joj je napravila moderne i cool zavijutke i punđu. Nabilah Harron, kao zaštitno lice novih proizvoda, odlično je nosila najpopularniju frizuru inspiriranu lookovima koje je Hester ranije osmislila za globalnu Authentic Beauty Concept ambasadoricu, Peggy Gou.

Za estetski i vizualni identitet čitavog seminara pobrinuo se uigran tim stručnjaka. Osim Hester, svoj doprinos frizurama dala je i advokatica brenda Lidija Štokić, a za make up pobrinuo se Profokus. Modeli su nosili odjeću branda Marija Kulušić, dok je sve trenutke i lookove fotoaparatom ovjekovječila Alessia Stelko. Poseban touch dao je i brend Cloud&Co, koji je osmislio jedinstvene narukvice koje su poslužile kao akreditacije za seminar.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025