TBF, influenceri i limun u boci: Nova era limunade Lemonish je prirodna, osvježavajuća i bez umjetnih sladila
Na predstavljanju novog pića u Zagrebu, okupili su se brojni novinari i influenceri koji su imali priliku uživati u vrhunskom koncertu grupe TBF i osvježiti se uz Lemonish.
Pred prepunim zagrebačkim Riverside Gardenom službeno je predstavljen Lemonish – novi brend u kategoriji gaziranih pića, koji dolazi iz portfelja Atlantic Grupe.
Predstavljanje ovog osvježavajućeg pića, idealnog za nadolazeće ljetne dane, okupilo je brojne medije i influencere na opuštenom druženju uz vrhunski koncert grupe TBF. Lansiranje Lemonisha svojim su dolaskom podržali Ivana Mišerić, Ivana Paradžiković, Slađana Ostić, Marko Braić i brojni drugi. Uživajući u kultnim pjesmama splitskog benda, uz koje su odrasle brojne generacije, okupljeni su imali priliku degustirati Lemonish i koktele na bazi Lemonisha, koji su pokazali da ova gazirana limunada nije samo još jedna limunadica.
“Stvarajući Lemonish na prvom nam je mjestu bilo ponuditi ljubiteljima gaziranih pića proizvod pored kojeg neće morati vagati između finog okusa i kalorijskog unosa u nastojanju zdravijeg načina života što nam je u današnje vrijeme sve bitnije. U našu smo gaziranu limunadu ubacili sok cijelog limuna, dodali osvježavajuće mjehuriće, a kalorije sveli na minimum. Tako se rodio Lemonish, niskokalorično piće odvažnog i sočnog okusa, bez umjetnih sladila. Lemonish nije samo limunada – to je stav, osjećaj ravnoteže i uživanja u životu bez kompromisa”, istaknula je Laura Bortas, starija voditeljica razvoja robne marke u Atlantic Grupi.
Novo i inovativno osvježenje predstavlja better for me propoziciju u kategoriji gaziranih pića, koje potrošačima omogućuje uživanje u sočnoj gaziranoj limunadi koja sadrži sok cijelog limuna u boci, a veliko pakiranje sadrži sok čak tri cijela limuna, uz mjehuriće – prirodni CO2 koji potrošačima donosi iznenađenje od prvog do posljednjeg gutljaja.
“Uvjereni smo da će u nadolazećim sunčanim danima, Lemonish biti osvježenje koje miriše na ljeto i izbor svih potrošača koji traže manje kalorija, uz beskompromisno dobar okus”, poručila je Laura Bortas.
Osvježavajuće okuse limun i limun&bazga potrošači mogu pronaći u pakiranjima od 0,4L i 1,25L PET.
Tvrtka je u svom 26. Izvješću o održivosti izvijestila o smanjenju1 emisija stakleničkih plinova (GHG) u sklopu opsega 1, 2 i 3, istodobno osiguravajući sigurnu hranu ljudima diljem svijeta.
Turistička aplikacija Need Connects od sada je dostupna u App Storeu i Google Play trgovini — revolucija u organizaciji putovanja te povezivanju gostiju, pružatelja usluga i agencija.
U Slanom će se i ove godine okupiti renomirana imena iz svijeta filma i filmske industrije i regionalni filmski autori, kako bi u prijateljskom okruženju razgovarali o kreativnom procesu stvaranja filmova, idejama ili novim projektima. Svoja će znanja i iskustva s 14 regionalnih filmskih umjetnika iza kojih su brojni uspješni filmski projekti, podijeliti glumci Steve Buscemi i Daniel Brühl, redatelji Maura Delpero, Michel Franco, Tolga Karaçelik, Damjan Kozole, Juho Kuosmanen, Ognjen Glavonić, Ruben Östlund, Paweł Pawlikowski, Danis Tanović, Jasmila Žbanić i Želimir Žilnik, direktori fotografije Yves Cape, J-P Passi i Michael Seresin, producenti Philippe Bober, Emilie Georges, Damir Ibrahimović i Peter Spears, casting direktorice Nancy Bishop i Timka Grin i agentice za talente Anila Gajević, Bojana Rnjak i Elisabeth Weiderseim.
Šibenik ovog srpnja živi ples! od 14. do 19. srpnja, prekrasne ulice, trgovi i tvrđave ovog dalmatinskog grada transformiraju se u jednu veličanstvenu scenu — mjesto susreta svjetskih plesača, entuzijasta i znatiželjnika.
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Nakon sedam godina glazbene stanke, Versi se na scenu vraćaju u velikom stilu! Grupa, poznata po zaraznim melodijama i mladenačkom duhu, ovog nas ljeta osvaja obradom velikog hita Adio — pjesme Dalmatinske legende Đanija Maršana.