
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Na predstavljanju novog pića u Zagrebu, okupili su se brojni novinari i influenceri koji su imali priliku uživati u vrhunskom koncertu grupe TBF i osvježiti se uz Lemonish.
Pred prepunim zagrebačkim Riverside Gardenom službeno je predstavljen Lemonish – novi brend u kategoriji gaziranih pića, koji dolazi iz portfelja Atlantic Grupe.

Predstavljanje ovog osvježavajućeg pića, idealnog za nadolazeće ljetne dane, okupilo je brojne medije i influencere na opuštenom druženju uz vrhunski koncert grupe TBF. Lansiranje Lemonisha svojim su dolaskom podržali Ivana Mišerić, Ivana Paradžiković, Slađana Ostić, Marko Braić i brojni drugi. Uživajući u kultnim pjesmama splitskog benda, uz koje su odrasle brojne generacije, okupljeni su imali priliku degustirati Lemonish i koktele na bazi Lemonisha, koji su pokazali da ova gazirana limunada nije samo još jedna limunadica.

“Stvarajući Lemonish na prvom nam je mjestu bilo ponuditi ljubiteljima gaziranih pića proizvod pored kojeg neće morati vagati između finog okusa i kalorijskog unosa u nastojanju zdravijeg načina života što nam je u današnje vrijeme sve bitnije. U našu smo gaziranu limunadu ubacili sok cijelog limuna, dodali osvježavajuće mjehuriće, a kalorije sveli na minimum. Tako se rodio Lemonish, niskokalorično piće odvažnog i sočnog okusa, bez umjetnih sladila. Lemonish nije samo limunada – to je stav, osjećaj ravnoteže i uživanja u životu bez kompromisa”, istaknula je Laura Bortas, starija voditeljica razvoja robne marke u Atlantic Grupi.

Novo i inovativno osvježenje predstavlja better for me propoziciju u kategoriji gaziranih pića, koje potrošačima omogućuje uživanje u sočnoj gaziranoj limunadi koja sadrži sok cijelog limuna u boci, a veliko pakiranje sadrži sok čak tri cijela limuna, uz mjehuriće – prirodni CO2 koji potrošačima donosi iznenađenje od prvog do posljednjeg gutljaja.

“Uvjereni smo da će u nadolazećim sunčanim danima, Lemonish biti osvježenje koje miriše na ljeto i izbor svih potrošača koji traže manje kalorija, uz beskompromisno dobar okus”, poručila je Laura Bortas.

Osvježavajuće okuse limun i limun&bazga potrošači mogu pronaći u pakiranjima od 0,4L i 1,25L PET.


Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025