Ovog ljeta priuštite si nezaboravnu zabavu uz jedinstveno ljetno događanje “Sunset in a glass”
Ekipa, jeste li spremni za brutalnu ljetnu zabavu? Omiljeno ljetno piće Aperol Spritz organizira genijalno darivanje, a glavni uvjet je da se DOBRO ZABAVITE!
Tko kaže da se na Jadranu domaći i strani gosti ne mogu dobro zabaviti i uživati? Samo netko tko ne zna gdje otići. Da bi ovo vruće i zabavno ljeto na Hrvatskoj obali bilo još interesantnije, pobrinulo se omiljeno ljetno piće Aperol Spritz organizirajući genijalnu aktivaciju u kojoj ste u glavnoj ulozi upravo svi vi.
Aperol Spritz najpopularnije je ljetno piće već godinama
Vruća ljetna noć, odjeća za izlazak u klub i očaravajuća narančasta boja koja blista iz tisuća čaša gdje god se nalazili. O da, to je čarolija Aperol Spritza koja već godinama svake večeri oduševljava ljude na Jadranu!
Da biste ovog ljeta svoj odmor i uživanje podigli na još višu i zabavniju razinu, pobrinuo se Aperol Spritz organiziravši darivanje naziva “Zalazak sunca u čaši”(Sunset in a glass) te pozvao sve ljubitelje ovog narančastog pića na aktivaciju koja ne samo da će poboljšati feed na vašim društvenim mrežama već će vas i bogato nagraditi.
Vruće ljeto rashladite uz omiljeni Aperol Spritz
Do bogatih nagrada koje je Aperol Spritz pripremio možete doći na vrlo jednostavan način, a pritom ćete pokazati i svoju kreativnu stranu.
Ono što vi kao pravi ljubitelji omiljenog ljetnog pića Aperol Spritz morate napraviti je jednostavno razmišljati “out of the box” i prepustiti se čarima Aperola i sve popularnijeg AI generatora fotografija.
U trenutku kada vi i vaše društvo u rukama budete uživali uz narančastu čaroliju, uzmite pametni telefon u ruke i zabilježite taj trenutak. Prilikom objave ne zaboravite dodati u opis dvije najvažnije stvari da bi vas ekipa Aperola uočila, a one su #Sunsetinaglass i @myaperolsunset. Šanse da baš vi osvojite jedno bogato iznenađenje povećava se ako i zapratite profile @myaperolsunset i @aperolspritzofficial.
Dodatan zabavni element koji će iskustvo objave podići na novu razinu je naravno i sve popularniji AI generator do kojeg možete doći preko Aperol Spritz QR koda. I tu se ekipa Aperola potrudila da ponudi nesvakidašnje iskustvo obožavateljima omiljenog narančastog pića. Fotografiju je dovoljno provući kroz AI generator i ona će postati lokalizirana ovisno o mjestu gdje se nalazite.
Natječaj traje od 1. 6. 2024. do 15. 9. 2024. u 23.59, a pobjednik se bira do 30. 9. 2024.
TJEDNA NAGRADE
Aperol Spritz box s polaroid fotoaparatom.
GLAVNA NAGRADA
Putovanje u Barcelonu na poznati Primavera festival za dvije osobe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.