Znate li tko je izrekao jednu od najpoznatiji rečenica o Zadru – “Zalazak sunca u Zadru najljepši je na svijetu”? Ni više ni manje nego jedan od najcjenjenijih redatelja u povijesti filma Alfred Hitchcock i to davne 1964. godine. Ta danas već kultna rečenica za sve Zadrane ponavlja se i dan danas iz sezone u sezonu, ali to ne čudi.
Zalazak sunca sa zadarske rive zbilja je spektakularan. Toliko da je na samom vrhu rive uz morske orgulje prije nekoliko godina napravljena atrakcija Pozdrav suncu.
Zalazak sunca najčešće se vezuje uz narančastu boju, nebo kao da poprimi posebne nijanse narančaste i gotovo da ne postoji osoba na svijetu koja ne podigne mobitel u zrak i ne ovjekovječi taj trenutak za svoju galeriju.
Upravo taj čarobni trenutak prepoznalo je i omiljeno ljetno piće kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Aperol Spritz čija narančasta boja osvaja na prvu, baš poput njihovog ljetnog slogana “Sunset in a glass” svoju ljetnu morsku avanturu započeo je u Zadru na tom najljepšem zalasku sunca kako ga je opisao slavni Alfred Hitchcock.
Brojne domaće zvijezde nisu propustile prvo Aperol Spritz krstarenje u Zadru
Genijalno ljetno Aperol Spritz krstarenje započelo je prije nekoliko dana u Zadru, točnije 23. 7. Čari zalaska sunca u čaši prvi su iskusili Damir Kedžo, Albina, Natalie Balmix i brojni drugi gosti. Upravo oni imali su čast biti prvi i otkriti kako izgleda spoj dvije najljepše narančaste boje na svijetu – boja Hitchcockovog zalaska sunca i naravno omiljenog ljetnog pića Aperol Spritza.
Plovidba narančastim katamaranom traje 90 minuta, a za to vrijeme ekipa Aperol Spritza potrudila se svojim gostima omogućiti apsolutni hedonizam koji nisu mogli zamisliti ni u najluđim snovima.
Katamaran isplovljava iz centra Zadra, a svoju plovidbu nastavlja ispred poluotoka sve do samog sjevera u smjeru zalaska sunca. Tijekom cijelog putovanja gostima je na katamaranu omogućeno uživanje u hladnom Aperol Spritzu kao i prigodan finger food uz svjetske hitove koje tijekom plovidbe pušta DJ.
Želite li i vi okusiti čaroliju Aperol Spritza u Zadru te doživjeti istu čaroliju koju je doživio Alfred Hitchcock, potrebno je uraditi sljedeće.
Tijekom šetnje zadarskim kalama potražite Aperol Spritz tim ili korner te ispunite kratki upitnik zahvaljujući kojem odmah ulazite u bubanj za mogućnost osvajanja putovanja katamaranom. Naravno, ako ste baš vi sretna osoba, moći ćete povesti nekoga sa sobom da zajedno podijelite sreću i doživite pravo Aperol Spritz iskustvo.
Ako niste uspjeli uloviti Aperol Spritz tim, nema panike, na linku skillscontest.aperolspritzboat.com ispunite tražene informacije i sretno! Vidimo se na katamaranu!
Nitko ne ostaje bez Aperol Spritza!
Zamislite dva genijalna scenarija. U prvom ste osvojili vožnju Aperol Spritz katamaranom, a nakon toga ste zabavu nastavili do dugo u noć u Beach bar Bamboo u Zadru, a u drugom (jednako fantastičnom) s ekipom idete na koncert The Shapeshiftersa u taj isti Beach bar Bamboo u Zadru!
Da dobro zamišljate jer ekipa Aperol Spritza odlučila je zapečatiti ljetni provod u Zadru upravo koncertom DJ-a “The Shapeshifters” i to 31.7. u jednom od najpoznatijih barova na prekrasnom Jadranu te tako osigurati da apsolutno nitko ovog ljeta ne ostane bez svog omiljenog narančastog pića.
Krk se sprema za dolazak Aperol Spritz katamarana
Aperol Spritz katamaran se 3. 8. seli na Krk gdje će također imati po dvije plovidbe dnevno. Jedna će se održati u 17, a druga u 19 sati. Jedna i druga plovidba tempirane su tako da svi posjetitelji ovog nevjerojatnog događaja dožive zalazak sunca na najbolji mogući način.
Ako ne budete sretne ruke u osvajanju ove zabavne plovidbe, ne očajavajte. Tim Aperol Spritza nikoga nije odlučio ostaviti praznih ruku te su za sve prijavljene pripremili i bogat fundus nagrada koje svakodnevno možete osvojiti kako biste uživali u ljetu i dugo pamtili fantastičan okus omiljenog ljetnog pića.
Znate li tajnu Aperol Spritza?
Aperol Spritz je dobio ime po Aperolu, koji je prvi put proizveden 1919. godine u Padovi u Italiji. Strukturu ovog laganog aperitiva čine naranče, encijan, rabarbara, aromatično bilje i cinchona – plodovi koji rastu u blizini Pijemonta. Ovaj brendirani biljni gorki napitak idealan je za koktel “Spritans” koji je bio popularan početkom dvadesetog stoljeća, a mješavina je domaćih vina i bezalkoholnog tonika.
“Gledajući ovaj stil koktela, kod njega se sve vrti oko toga da su ljudi vani, na terasama, u kafićima, uživaju u svom životu i u određenom trenutku” otkrio je Daniel Warrilow za američku Graziju. “Mislim da je to nešto što stvarno rezonira s ljudima, i zato mu raste popularnost u posljednjih nekoliko godina”
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.