Znate li tko je izrekao jednu od najpoznatiji rečenica o Zadru – “Zalazak sunca u Zadru najljepši je na svijetu”? Ni više ni manje nego jedan od najcjenjenijih redatelja u povijesti filma Alfred Hitchcock i to davne 1964. godine. Ta danas već kultna rečenica za sve Zadrane ponavlja se i dan danas iz sezone u sezonu, ali to ne čudi.
Zalazak sunca sa zadarske rive zbilja je spektakularan. Toliko da je na samom vrhu rive uz morske orgulje prije nekoliko godina napravljena atrakcija Pozdrav suncu.
Zalazak sunca najčešće se vezuje uz narančastu boju, nebo kao da poprimi posebne nijanse narančaste i gotovo da ne postoji osoba na svijetu koja ne podigne mobitel u zrak i ne ovjekovječi taj trenutak za svoju galeriju.
Upravo taj čarobni trenutak prepoznalo je i omiljeno ljetno piće kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Aperol Spritz čija narančasta boja osvaja na prvu, baš poput njihovog ljetnog slogana “Sunset in a glass” svoju ljetnu morsku avanturu započeo je u Zadru na tom najljepšem zalasku sunca kako ga je opisao slavni Alfred Hitchcock.
Brojne domaće zvijezde nisu propustile prvo Aperol Spritz krstarenje u Zadru
Genijalno ljetno Aperol Spritz krstarenje započelo je prije nekoliko dana u Zadru, točnije 23. 7. Čari zalaska sunca u čaši prvi su iskusili Damir Kedžo, Albina, Natalie Balmix i brojni drugi gosti. Upravo oni imali su čast biti prvi i otkriti kako izgleda spoj dvije najljepše narančaste boje na svijetu – boja Hitchcockovog zalaska sunca i naravno omiljenog ljetnog pića Aperol Spritza.
Plovidba narančastim katamaranom traje 90 minuta, a za to vrijeme ekipa Aperol Spritza potrudila se svojim gostima omogućiti apsolutni hedonizam koji nisu mogli zamisliti ni u najluđim snovima.
Katamaran isplovljava iz centra Zadra, a svoju plovidbu nastavlja ispred poluotoka sve do samog sjevera u smjeru zalaska sunca. Tijekom cijelog putovanja gostima je na katamaranu omogućeno uživanje u hladnom Aperol Spritzu kao i prigodan finger food uz svjetske hitove koje tijekom plovidbe pušta DJ.
Želite li i vi okusiti čaroliju Aperol Spritza u Zadru te doživjeti istu čaroliju koju je doživio Alfred Hitchcock, potrebno je uraditi sljedeće.
Tijekom šetnje zadarskim kalama potražite Aperol Spritz tim ili korner te ispunite kratki upitnik zahvaljujući kojem odmah ulazite u bubanj za mogućnost osvajanja putovanja katamaranom. Naravno, ako ste baš vi sretna osoba, moći ćete povesti nekoga sa sobom da zajedno podijelite sreću i doživite pravo Aperol Spritz iskustvo.
Ako niste uspjeli uloviti Aperol Spritz tim, nema panike, na linku skillscontest.aperolspritzboat.com ispunite tražene informacije i sretno! Vidimo se na katamaranu!
Nitko ne ostaje bez Aperol Spritza!
Zamislite dva genijalna scenarija. U prvom ste osvojili vožnju Aperol Spritz katamaranom, a nakon toga ste zabavu nastavili do dugo u noć u Beach bar Bamboo u Zadru, a u drugom (jednako fantastičnom) s ekipom idete na koncert The Shapeshiftersa u taj isti Beach bar Bamboo u Zadru!
Da dobro zamišljate jer ekipa Aperol Spritza odlučila je zapečatiti ljetni provod u Zadru upravo koncertom DJ-a “The Shapeshifters” i to 31.7. u jednom od najpoznatijih barova na prekrasnom Jadranu te tako osigurati da apsolutno nitko ovog ljeta ne ostane bez svog omiljenog narančastog pića.
Krk se sprema za dolazak Aperol Spritz katamarana
Aperol Spritz katamaran se 3. 8. seli na Krk gdje će također imati po dvije plovidbe dnevno. Jedna će se održati u 17, a druga u 19 sati. Jedna i druga plovidba tempirane su tako da svi posjetitelji ovog nevjerojatnog događaja dožive zalazak sunca na najbolji mogući način.
Ako ne budete sretne ruke u osvajanju ove zabavne plovidbe, ne očajavajte. Tim Aperol Spritza nikoga nije odlučio ostaviti praznih ruku te su za sve prijavljene pripremili i bogat fundus nagrada koje svakodnevno možete osvojiti kako biste uživali u ljetu i dugo pamtili fantastičan okus omiljenog ljetnog pića.
Znate li tajnu Aperol Spritza?
Aperol Spritz je dobio ime po Aperolu, koji je prvi put proizveden 1919. godine u Padovi u Italiji. Strukturu ovog laganog aperitiva čine naranče, encijan, rabarbara, aromatično bilje i cinchona – plodovi koji rastu u blizini Pijemonta. Ovaj brendirani biljni gorki napitak idealan je za koktel “Spritans” koji je bio popularan početkom dvadesetog stoljeća, a mješavina je domaćih vina i bezalkoholnog tonika.
“Gledajući ovaj stil koktela, kod njega se sve vrti oko toga da su ljudi vani, na terasama, u kafićima, uživaju u svom životu i u određenom trenutku” otkrio je Daniel Warrilow za američku Graziju. “Mislim da je to nešto što stvarno rezonira s ljudima, i zato mu raste popularnost u posljednjih nekoliko godina”
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Ako postoji čovjek koji zna kako nasmijati regiju, izazvati salve smijeha i istovremeno ostati šarmantan do kosti – to je Dalibor Petko. U svijetu domaćeg showbusinessa gdje je sve već viđeno, Petko je vječna svježa doza kreativnosti, a sada je, čini se, uspio ono što mnogima nije pošlo za rukom – ukrotiti najseksi Balkanca, Stefana Zdravkovića, poznatijeg kao Princ od Vranja. Ili barem pokušava. Na svoj, urnebesan način.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.