Znate li tko je izrekao jednu od najpoznatiji rečenica o Zadru – “Zalazak sunca u Zadru najljepši je na svijetu”? Ni više ni manje nego jedan od najcjenjenijih redatelja u povijesti filma Alfred Hitchcock i to davne 1964. godine. Ta danas već kultna rečenica za sve Zadrane ponavlja se i dan danas iz sezone u sezonu, ali to ne čudi.
Zalazak sunca sa zadarske rive zbilja je spektakularan. Toliko da je na samom vrhu rive uz morske orgulje prije nekoliko godina napravljena atrakcija Pozdrav suncu.
Zalazak sunca najčešće se vezuje uz narančastu boju, nebo kao da poprimi posebne nijanse narančaste i gotovo da ne postoji osoba na svijetu koja ne podigne mobitel u zrak i ne ovjekovječi taj trenutak za svoju galeriju.
Upravo taj čarobni trenutak prepoznalo je i omiljeno ljetno piće kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Aperol Spritz čija narančasta boja osvaja na prvu, baš poput njihovog ljetnog slogana “Sunset in a glass” svoju ljetnu morsku avanturu započeo je u Zadru na tom najljepšem zalasku sunca kako ga je opisao slavni Alfred Hitchcock.
Brojne domaće zvijezde nisu propustile prvo Aperol Spritz krstarenje u Zadru
Genijalno ljetno Aperol Spritz krstarenje započelo je prije nekoliko dana u Zadru, točnije 23. 7. Čari zalaska sunca u čaši prvi su iskusili Damir Kedžo, Albina, Natalie Balmix i brojni drugi gosti. Upravo oni imali su čast biti prvi i otkriti kako izgleda spoj dvije najljepše narančaste boje na svijetu – boja Hitchcockovog zalaska sunca i naravno omiljenog ljetnog pića Aperol Spritza.
Plovidba narančastim katamaranom traje 90 minuta, a za to vrijeme ekipa Aperol Spritza potrudila se svojim gostima omogućiti apsolutni hedonizam koji nisu mogli zamisliti ni u najluđim snovima.
Katamaran isplovljava iz centra Zadra, a svoju plovidbu nastavlja ispred poluotoka sve do samog sjevera u smjeru zalaska sunca. Tijekom cijelog putovanja gostima je na katamaranu omogućeno uživanje u hladnom Aperol Spritzu kao i prigodan finger food uz svjetske hitove koje tijekom plovidbe pušta DJ.
Želite li i vi okusiti čaroliju Aperol Spritza u Zadru te doživjeti istu čaroliju koju je doživio Alfred Hitchcock, potrebno je uraditi sljedeće.
Tijekom šetnje zadarskim kalama potražite Aperol Spritz tim ili korner te ispunite kratki upitnik zahvaljujući kojem odmah ulazite u bubanj za mogućnost osvajanja putovanja katamaranom. Naravno, ako ste baš vi sretna osoba, moći ćete povesti nekoga sa sobom da zajedno podijelite sreću i doživite pravo Aperol Spritz iskustvo.
Ako niste uspjeli uloviti Aperol Spritz tim, nema panike, na linku skillscontest.aperolspritzboat.com ispunite tražene informacije i sretno! Vidimo se na katamaranu!
Nitko ne ostaje bez Aperol Spritza!
Zamislite dva genijalna scenarija. U prvom ste osvojili vožnju Aperol Spritz katamaranom, a nakon toga ste zabavu nastavili do dugo u noć u Beach bar Bamboo u Zadru, a u drugom (jednako fantastičnom) s ekipom idete na koncert The Shapeshiftersa u taj isti Beach bar Bamboo u Zadru!
Da dobro zamišljate jer ekipa Aperol Spritza odlučila je zapečatiti ljetni provod u Zadru upravo koncertom DJ-a “The Shapeshifters” i to 31.7. u jednom od najpoznatijih barova na prekrasnom Jadranu te tako osigurati da apsolutno nitko ovog ljeta ne ostane bez svog omiljenog narančastog pića.
Krk se sprema za dolazak Aperol Spritz katamarana
Aperol Spritz katamaran se 3. 8. seli na Krk gdje će također imati po dvije plovidbe dnevno. Jedna će se održati u 17, a druga u 19 sati. Jedna i druga plovidba tempirane su tako da svi posjetitelji ovog nevjerojatnog događaja dožive zalazak sunca na najbolji mogući način.
Ako ne budete sretne ruke u osvajanju ove zabavne plovidbe, ne očajavajte. Tim Aperol Spritza nikoga nije odlučio ostaviti praznih ruku te su za sve prijavljene pripremili i bogat fundus nagrada koje svakodnevno možete osvojiti kako biste uživali u ljetu i dugo pamtili fantastičan okus omiljenog ljetnog pića.
Znate li tajnu Aperol Spritza?
Aperol Spritz je dobio ime po Aperolu, koji je prvi put proizveden 1919. godine u Padovi u Italiji. Strukturu ovog laganog aperitiva čine naranče, encijan, rabarbara, aromatično bilje i cinchona – plodovi koji rastu u blizini Pijemonta. Ovaj brendirani biljni gorki napitak idealan je za koktel “Spritans” koji je bio popularan početkom dvadesetog stoljeća, a mješavina je domaćih vina i bezalkoholnog tonika.
“Gledajući ovaj stil koktela, kod njega se sve vrti oko toga da su ljudi vani, na terasama, u kafićima, uživaju u svom životu i u određenom trenutku” otkrio je Daniel Warrilow za američku Graziju. “Mislim da je to nešto što stvarno rezonira s ljudima, i zato mu raste popularnost u posljednjih nekoliko godina”
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.