Antonija Stupar Jurkin ovotjedna je gošća podcasta „Mame kod Lane“. Bivša voditeljica i nekadašnje omiljeno TV lice, a danas uživa u nekim novim životnim ulogama. Ona je PR stručnjakinja, kreativka, zaljubljenica u zdrav način života, ali i majka trinaestogodišnje Paole i desetogodišnjeg Ivana. Strast prema restauraciji i uređenju namještaja otkrila je tijekom pandemije, a njena posvećenost fitnessu i aktivnom stilu života svima nam može biti inspiracija. Ipak djeca su njezin sadašnji smisao života zbog kojih radi sve što radi, a detalje o svom životnom putu u ugodnom razgovoru otkrila je voditeljici Lani Gojak Bajt.
Antonija je, u razgovoru podijelila svoje iskustvo u majčinstvu, izazovima koje ono donosi i kako uspijeva uskladiti obitelj, hobije i osobne interese. Antonijina priča pokušaj je balansiranja između svih ovih uloga na svoj poseban način!
Neke žene nikako nisu “majčinski tipovi sve dok i same ne postanu majke. Upravo taj osjećaj prije prve trudnoće imala je i Antonija. „Sebe nisam smatrala majčinskim tipom sve dok nisam ostala trudna. Iz korijena se sve u tebi izmijeni te prirodno dođe taj majčinski stav i instinkt. Znate onaj osjećaj kad netko spomene djecu, a vi samo promrmljate nešto kao: “Aha, super su – a u glavi čujete i nastavak: ali ne za mene. Možda su vam bebe i bile slatke, ali samo izdaleka. I ustvari nemate problema s djecom, samo ih nikad niste zamišljale u svom dnevnom boravku. A onda, jednog dana, postaneš mama i dogodi se nešto neobično: preplave te osjećaji za koje nisi ni znala da postoje – nježnost, beskrajna ljubav, i “zaštitit ću te od svega na ovom svijetu” energija. U roku keks, postaneš najveći fan dječje odjeće, dječjih crteža i priča za laku noć. I nije da su tvoje sumnje ili “nisam ja taj tip” osjećaj bili pogrešni. Bile su dio tebe tada. Ali sada? Sada odjednom ne možeš zamisliti svijet bez tog kaosa s mrvicama na kauču.“
No, ono što je Antonija iskusila kada je postala majka, je potpuno novi svijet. Svijet strahova! Bojiš se svega – diše li, jede li dovoljno, jede li previše, hoće li pasti, hoćeš li ti pasti. Onda dolaze ‘napredni strahovi’- prvi zubi, prvi koraci, pa pubertet, upis u srednju. Ali sve to ide uz titulu supermame, jer usprkos svim tim brigama, mame rade odličan posao!
Još jedno često pitanje s kojim se susreću sve majke je – Flašica ili dojenje. „Nema univerzalnog recepta za sretnu bebu, ali svakako postoji recept za sretnu mamu, a to su podrška i razumijevanje okoline. Mi smo od prvoga dana na bočici.“ – istaknula je Antonija te dodala kako je prvi prvom pokušaju dojenja shvatila da nažalost neće ići, te joj je patronažna sestra odmah preporučila dohranu.
Lana i Antonija kroz iskren razgovor, popričale su i o drugim temama kroz koje prolaze trudnice te kroz svoja iskustva pomogle mnogim budućim majkama, a na vama ostaje da otkrijete sve zanimljivosti u novoj epizodi koja je dostupna već danas na YouTubeu te audio podcast platformama poput Spotifya i Applea.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.