Antonija Stupar Jurkin ovotjedna je gošća podcasta „Mame kod Lane“. Bivša voditeljica i nekadašnje omiljeno TV lice, a danas uživa u nekim novim životnim ulogama. Ona je PR stručnjakinja, kreativka, zaljubljenica u zdrav način života, ali i majka trinaestogodišnje Paole i desetogodišnjeg Ivana. Strast prema restauraciji i uređenju namještaja otkrila je tijekom pandemije, a njena posvećenost fitnessu i aktivnom stilu života svima nam može biti inspiracija. Ipak djeca su njezin sadašnji smisao života zbog kojih radi sve što radi, a detalje o svom životnom putu u ugodnom razgovoru otkrila je voditeljici Lani Gojak Bajt.
Antonija je, u razgovoru podijelila svoje iskustvo u majčinstvu, izazovima koje ono donosi i kako uspijeva uskladiti obitelj, hobije i osobne interese. Antonijina priča pokušaj je balansiranja između svih ovih uloga na svoj poseban način!
Neke žene nikako nisu “majčinski tipovi sve dok i same ne postanu majke. Upravo taj osjećaj prije prve trudnoće imala je i Antonija. „Sebe nisam smatrala majčinskim tipom sve dok nisam ostala trudna. Iz korijena se sve u tebi izmijeni te prirodno dođe taj majčinski stav i instinkt. Znate onaj osjećaj kad netko spomene djecu, a vi samo promrmljate nešto kao: “Aha, super su – a u glavi čujete i nastavak: ali ne za mene. Možda su vam bebe i bile slatke, ali samo izdaleka. I ustvari nemate problema s djecom, samo ih nikad niste zamišljale u svom dnevnom boravku. A onda, jednog dana, postaneš mama i dogodi se nešto neobično: preplave te osjećaji za koje nisi ni znala da postoje – nježnost, beskrajna ljubav, i “zaštitit ću te od svega na ovom svijetu” energija. U roku keks, postaneš najveći fan dječje odjeće, dječjih crteža i priča za laku noć. I nije da su tvoje sumnje ili “nisam ja taj tip” osjećaj bili pogrešni. Bile su dio tebe tada. Ali sada? Sada odjednom ne možeš zamisliti svijet bez tog kaosa s mrvicama na kauču.“
No, ono što je Antonija iskusila kada je postala majka, je potpuno novi svijet. Svijet strahova! Bojiš se svega – diše li, jede li dovoljno, jede li previše, hoće li pasti, hoćeš li ti pasti. Onda dolaze ‘napredni strahovi’- prvi zubi, prvi koraci, pa pubertet, upis u srednju. Ali sve to ide uz titulu supermame, jer usprkos svim tim brigama, mame rade odličan posao!
Još jedno često pitanje s kojim se susreću sve majke je – Flašica ili dojenje. „Nema univerzalnog recepta za sretnu bebu, ali svakako postoji recept za sretnu mamu, a to su podrška i razumijevanje okoline. Mi smo od prvoga dana na bočici.“ – istaknula je Antonija te dodala kako je prvi prvom pokušaju dojenja shvatila da nažalost neće ići, te joj je patronažna sestra odmah preporučila dohranu.
Lana i Antonija kroz iskren razgovor, popričale su i o drugim temama kroz koje prolaze trudnice te kroz svoja iskustva pomogle mnogim budućim majkama, a na vama ostaje da otkrijete sve zanimljivosti u novoj epizodi koja je dostupna već danas na YouTubeu te audio podcast platformama poput Spotifya i Applea.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.