Antonella Kuzma nova je gošća podcasta Mame kod Lane
„Mene je moje bivanje djetetom obilježilo u ranom djetinjstvu pa sve do sada. Naime, naučilo me da je jedna od najvažnijih vrijednosti zaista sigurnost.“ – prva je tema kojom su voditeljica Lana Gojak Bajt i njena ovotjedna gošća Antonella Kuzma započele još jednu epizodu popularnog podcasta „Mame kod Lane“.
„Ono što je najbitnije je da u tom periodu imaš barem jednu osobu uz koju se osjećaš sigurno i koja je tvoja sigurna luka i kojoj se uvijek možeš vratiti. Jednako je važno u tim godinama otkriti i znati kako se zaštititi i osluškivati samoga sebe i kada nema tih osoba uz nas.“ – pojasnila je znanstvenica i autorica Antonella, koja iza sebe ima već dvije napisane knjige ‘Iz perspektive djeteta 1 i 2’. Ubrzo nakon objave knjiga, slušajući kako se roditelji osjećaju čitajući ove knjige, Antonella je znala koji je sljedeći korak – proširiti to znanje. Tako su nastale sveobuhvatne edukacije poput ‘Zdrava i sigurna seksualnost djece’ i Platforme gdje danas duboko i intenzivno radi sa stotinama roditelja, a neke od glavnih tema su upravo one teme koje je i studirala – sigurnost djece.
Antonella i Lana razgovarale su i o seksualnosti kod djece – „U ranoj dobi seksualnost kod djece nije ovakva kako je mi zamišljamo, odnosno nema veze s odraslim osobama. U toj ranoj dobi djeca kada krenu istraživati svoje tijelo, rade to vrlo nevino. U nekom trenutnu moguće da povežu s time i osjećaj ugode, no u tome trenutku djeca nemaju seksualnu primisao. To zna krenuti vrlo rano, već sa 6 mjeseci, a postepeno se u kasnijoj dobi njihova spoznaja povezuje sa znanjem koje tada posjeduju. To je doba istraživanja granica. Stoga je vrlo važno da roditelji takav proces prihvate, ali da prate i postavljaju granice ako je to potrebno.“ Antonella, koja već 8 godina istražuje i testira vrijednosti i sposobnosti koje djecu najbolje pripremaju na ovaj stalno mijenjajući svijet u kojem živimo, zajedno s roditeljima aktivno radi na tome da se roditelji osjećaju ‘posloženo i sigurno’ u svojoj roditeljskoj ulozi.
Koje su još poučne i zanimljive teme Lana i Antonella otvorile, ostaje na vama da ih otkrijete. Epizoda je dostupna već danas na YouTubeu, te audio podcast platformama poput Spotifya, Applea i Googlea.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.