HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nakon svjetski poznatih influencerica Nesrin Sanad i Lene Terlutter, naša priznata dizajnerica Aleksandra Dojčinović novu je kolekciju za nadolazeće proljeće i ljeto prošli vikend najavila još jednom, no ovaj put u društvu svojih klijentica i ambasadorica branda. 

Zvijezde Lei Lou proljeća, sada je već jasno, biti će divne haljine od najfinije, rastezljive svile, ali i proljetna odijela koja donose jednu sasvim novu i puno strukturiraniju siluetu, ponajprije zahvaljujući sjajnim korzetima koji im pružaju toliko mogućnosti za kombiniranje. Tu je kolekciju, u kampanji nedavno snimanoj na Lošinju, sjajno najavila Lena Terlutter, jedna od najpoznatijih njemačkih poduzetnica i influencerica, upravo savršena za pročišćenu i danas vrlo urbanu Aleksandrinu estetiku, koju obožavaju i djevojke Z generacije. 

Riječ je o sada već tradicionalnom druženju u Aleksandrinoj, čak 850 kvadrata velikoj, zagrebačkoj modnoj oazi u Ilici 15, no ovaj se put nije najavljivala samo nova sezona odjeće, cipela, modnih dodataka i nakita s Lei Lou potpisom, već i sjajna, pomno selektirana i vrlo urbana kolekcija naočala najpopularnijih brandova iz njezine Optice La Vie, ali i multibrand posuđa, svijeća i knjiga, što ovu zagrebačku lokaciju polako pretvara u “luxury department store”, s najljepšim izborom poklona u gradu. Osim toga, paralelno je, budući da se i on nalazi na istoj, “all in one” lokaciji, predstavljena i bajkovita kolekcija vjenčanica iz Aleksandrinog salona Le Concept, novog IT mjesta u gradu kada govorimo o vjenčanjima pa je ovo druženje na špici bila i sjajna prilika budućim mladenkama da iz prve ruke pogledaju sve trendove vezane uz najsretniji dan u životu.

„Naše ekskluzivne i ready-to-wear kolekcije danas obožavaju i djevojke novog doba. Moguće i jer se sada puno više nego prije igram strukturama, nešto oštrijim linijama i krojevima, upečatljivim siluetama, a one upravo to vole i sjajno nose. Osim toga, naš dućan u centru grada više nije mjesto rezervirano samo za modu i shopping, već i za lijepo druženje, baš onako kako se to radi na sličnim mjestima diljem svijeta“ – ističe Dojčinović.

U Lei Lou butiku ovom su se prilikom okupile najutjecajnije domaće milenijalke, ali i brojne uspješne poslovne i žene iz javnog svijeta. Sve kolekcije dostupne su na web shopu branda leiloubyalex.com, ali i u butiku u zagrebačkoj Ilici 15.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025