Globalno popularan sportski i lifestyle brend Adidas i Hrvatski košarkaški savez predstavili su nove dresove hrvatske košarkaške reprezentacije. Hrvatski košarkaši će nove dresove prvi put obući 28. studenog u Osijeku na kvalifikacijskoj utakmici protiv Cipra za Svjetsko košarkaško prvenstvo, a prva gostujuća utakmica igrat će se u Latviji 1. prosinca protiv Izraela.
Novi domaći dres donosi moderan pristup s prepoznatljivim crveno-bijelim kvadratićima koji su interpretirani kroz stilizirane pruge. Zanimljiv detalj na dresovima je natpis CROATIA čiji font ima motiv kvadratića, izveden u dinamičnom 2D efektu koji daje jedinstven izgled i prepoznatljivost.
Gostujući dres nadovezuje se na dizajn domaćeg dresa, ali s bijelim tiskom na crvenoj podlozi koji stvara čist i snažan vizualni kontrast te dodatno ističe eleganciju i moderan dojam novog izdanja. Uz glavne garniture, predstavljene su i majice za zagrijavanje sa stiliziranim crveno-bijelim kvadratićima, koji upotpunjuje novi vizualni identitet i povezuju cijelu kolekciju opreme.
Novi dresovi bit će dostupni navijačima u odabranim adidas BCS trgovinama: Ilica, Zadar i Mall of Split, kao i na Ferivi web shopu na linku.
„Novi dresovi spoj su tradicije i modernog pristupa, a vjerujemo da će dodatno motivirati našu reprezentaciju na putu prema novim uspjesima. Suradnja s Adidasom za nas je iznimno važna jer našim igračima i navijačima donosi vrhunski dizajn, kvalitetu i prepoznatljiv identitet. Ponosni smo što hrvatska košarka nosi jedan od najjačih globalnih sportskih brendova i što ćemo zajedno postizati izvrsne sportske rezultate“, istaknuo je Nikola Rukavina, predsjednik Hrvatskog košarkaškog saveza.
Adidas i HKS prošle su godine sklopili četverogodišnje službeno partnerstvo, čime su postavljeni temelji za kontinuirani razvoj, profesionalizaciju i jačanje imidža hrvatske košarke. Ova suradnja dodatno potvrđuje Adidasovu predanost pružanju podrške vrhunskim sportašima i timovima te se nadovezuje na njegovu dugu i uspješnu sportsku tradiciju.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.