Globalno popularan sportski i lifestyle brend adidas i Hrvatski košarkaški savez predstavili su nove dresove hrvatske košarkaške reprezentacije. Hrvatski košarkaši će nove dresove po prvi put obući 28. studenog na kvalifikacijskoj utakmici u Osijeku protiv Cipra za Svjetsko košarkaško prvenstvo, a prva gostujuća utakmica igrat će se u Latviji 1. prosinca protiv Izraela.
Novi domaći dres donosi moderan pristup s prepoznatljivim crveno-bijelim kvadratićima koji su interpretirani kroz stilizirane pruge. Zanimljiv detalj na dresovima je natpis CROATIA čiji font ima motiv kvadratića, izveden u dinamičnom 2D efektu koji daje jedinstven izgled i prepoznatljivost.
Gostujući dres nadovezuje se na dizajn domaćeg dresa, ali s bijelim tiskom na crvenoj podlozi koji stvara čist i snažan vizualni kontrast te dodatno ističe eleganciju i moderan dojam novog izdanja. Uz glavne garniture, predstavljene su i majice za zagrijavanje sa stiliziranim crveno-bijelim kvadratićima, koji upotpunjuje novi vizualni identitet i povezuju cijelu kolekciju opreme.
Novi dresovi bit će dostupni navijačima u odabranim adidas BCS trgovinama: Ilica, Zadar i Mall of Split, kao i na Ferivi web shopu na linku.
„Novi dresovi spoj su tradicije i modernog pristupa, a vjerujemo da će dodatno motivirati našu reprezentaciju na putu prema novim uspjesima. Suradnja s adidasom za nas je iznimno važna jer našim igračima i navijačima donosi vrhunski dizajn, kvalitetu i prepoznatljiv identitet. Ponosni smo što hrvatska košarka nosi jedan od najjačih globalnih sportskih brendova i što ćemo zajedno postizati izvrsne sportske rezultate“, istaknuo je Nikola Rukavina, predsjednik Hrvatskog košarkaškog saveza.
adidas i HKS prošle su godine sklopili četverogodišnje službeno partnerstvo, čime su postavljeni temelji za kontinuirani razvoj, profesionalizaciju i jačanje imidža hrvatske košarke. Ova suradnja dodatno potvrđuje adidasovu predanost pružanju podrške vrhunskim sportašima i timovima te se nadovezuje na njegovu dugu i uspješnu sportsku tradiciju.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.