Nakon nevjerojatnog uspjeha u Hrvatskoj, gdje je čak šest puta rasprodao Lisinski, regionalna muzička zvijezda Adi Šoše sprema se za novi, emotivni trenutak svoje karijere – prvi veliki solistički koncert u Splitu, koji će se održati 20. lipnja u okviru Split Park Festivala. “Iskren da budem, nisam očekivao toliki interes. Znao sam da imam publiku u Zagrebu i šire, ali nakon drugog rasprodanog koncerta u Lisinskom moje prognoze su pale u vodu. Sve što se događalo nakon toga bilo je izvan mojih očekivanja i granica realnosti,” kaže Adi, osvrćući se na nevjerojatan niz od šest rasprodanih večeri u jednoj od najprestižnijih dvorana u regiji.
U međuvremenu, njegova nova pjesma “Nevrijeme” osvojila je srca publike i visoko se plasirala na ljestvicama, zadržavajući se na trećem mjestu YouTube trendinga u Hrvatskoj. “Mislim da je ‘Nevrijeme’ pjesma za sva vremena,” kratko i sigurno poručuje Adi, koji je već navikao da mu publika uglas pjeva refrene.
Split mu nije nepoznat. Upravo je tu sve počelo. “Moj prvi nastup u Hrvatskoj, i jedan od prvih uopće, bio je u Splitu. Od tada nosim poseban odnos s ovim gradom. ‘Melodije Jadrana’ su mi puno značile – pjesma ‘Najljepši cvijet’ je već sama po sebi imala potencijal, ali festival je ubrzao cijeli proces. Možda tada nisam ni bio spreman za sve što je uslijedilo, ali danas sam zahvalan. I ove godine se vraćam s jednom ritmičnijom ljubavnom pričom, koja mi je već sada među omiljenima.”
Što publika može očekivati 20. lipnja? “Mnogo emocije, romantike, plesa… i naravno, šarenu košulju,” smije se Adi. “Donijet ću pozitivnu energiju, nadam se da će je publika ponijeti sa sobom i nositi još dugo nakon koncerta. Bit će to jedno zajedničko putovanje – i jedva čekam da krenemo!” Na pitanje ima li uopće slobodnog vremena, kroz osmijeh kaže: “Trenutno jako malo, ali ne žalim se. Kad mi je teško, samo se podsjetim: ‘Ajde Adi, radiš ono što voliš i prenosiš pozitivnu energiju’, i odmah mi bude lakše.” Split je spreman. A vi?
Ulaznice za ovaj koncert možete pronaći preko sustava Entrio. Split Park festival već nekoliko godina donosi jedinstveni spoj glazbe, zajedništva i opuštene atmosfere pod vedrim nebom, u prostoru koji je postao simbol ljetnih večeri u Splitu. Ovog ljeta vraćamo se još snažniji – s više sadržaja, više koncerata i više razloga za ples. Više informacija o festivalu možete saznati putem službenih kanala i društvenih mreža Instagram i Facebook.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.