Zagrebački događaj koji je pokazao da ženska snaga izgleda drugačije: ACE & GRACE kao novo lice wellbeinga
Na zagrebačkim teniskim terenima Maksimira, ondje gdje se inače mjeri snaga udarca i preciznost servisa, ovih je dana vladala neka druga energija. ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience okupio je žene koje oblikuju ritam suvremenog života, žene koje se usuđuju stati, promisliti i ponovno uspostaviti ravnotežu između poslovnog uspjeha i unutarnjeg mira.
Ono što je počelo kao sportsko-društveni susret preraslo je u iskustvo koje nadilazi klasične evente. U organizaciji Abrienne Creative Agency, uz podršku brenda essence, dan je bio posvećen onome o čemu se često govori, ali rijetko iskreno – mentalnom zdravlju.
ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience oblikovao je prostor u kojem se snaga nije mjerila postignućima, već prisutnošću. Poznata tenisačica Mariana Dražić otvorila je događaj jednostavnim, ali važnim podsjetnikom: da ravnoteža nije stanje, već praksa. Uz ritmove DJ-a Matthew Beeja, lagane zalogaje Sana delikatesa i zdravicu s Moët & Chandonom, dan se pretvorio u mrežu razgovora, susreta i trenutaka u kojima su žene – na teniskom terenu – razgovarale o svemu osim o pobjedama i porazima.
Posebno zanimanje izazvalo je natjecanje simboličnog naziva Hit Like a Girl, podijeljeno na timove Bouncy i Jelly, inspirirano essence proizvodima koji su i sami metafora dviju energija – nježne i zaigrane, svježe i odlučne. U toj kombinaciji sporta i estetike, natjecateljski duh ustupio je mjesto podršci i smijehu.
Atmosferu su dodatno zaokružili partneri koji su iskustvo pretvorili u cjelinu: Peugeot 3008 Electric, kao simbol tihe snage i održivog luksuza, te Bauerfindov wellbeing kutak koji je podsjetio da udobnost može biti jednako važna kao i stil. Svaki detalj, od pažljivo odabranih goodie bagova do prisutnosti domaćih brendova poput SWY, La Croa, UFF Drinks i Spletka Handmade Bags, bio je promišljen kao mali čin pažnje prema ženama koje su ondje došle zbog zajedništva, a ne zbog etikete.
U publici su se našla poznata lica poput Ane Vladušić, Barbare Matić, Dubravke Švegar, Bojane Anđelić, Izabele Rakonić i Žanamari, čije su karijere i stavovi već odavno oblikovali sliku moderne žene – one koja ne traži ravnotežu, nego je stvara. Influencerice Anamaria Raič i Mia Rkman govorile su o vlastitim iskustvima s mentalnim zdravljem i brizi o sebi, otvarajući temu koja se u lifestyle krugovima sve rjeđe percipira kao trend, a sve više kao potreba.
ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience pokazao je da estetika može biti sredstvo izražavanja, ali da istinska vrijednost leži u susretu. U prostoru gdje se moda, sport, emocija i zajedništvo isprepliću, nastaje nova vrsta ženskog događaja – onaj koji ne traži pozornost, nego stvara smisao.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.