Zagrebački događaj koji je pokazao da ženska snaga izgleda drugačije: ACE & GRACE kao novo lice wellbeinga
Na zagrebačkim teniskim terenima Maksimira, ondje gdje se inače mjeri snaga udarca i preciznost servisa, ovih je dana vladala neka druga energija. ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience okupio je žene koje oblikuju ritam suvremenog života, žene koje se usuđuju stati, promisliti i ponovno uspostaviti ravnotežu između poslovnog uspjeha i unutarnjeg mira.
Ono što je počelo kao sportsko-društveni susret preraslo je u iskustvo koje nadilazi klasične evente. U organizaciji Abrienne Creative Agency, uz podršku brenda essence, dan je bio posvećen onome o čemu se često govori, ali rijetko iskreno – mentalnom zdravlju.
ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience oblikovao je prostor u kojem se snaga nije mjerila postignućima, već prisutnošću. Poznata tenisačica Mariana Dražić otvorila je događaj jednostavnim, ali važnim podsjetnikom: da ravnoteža nije stanje, već praksa. Uz ritmove DJ-a Matthew Beeja, lagane zalogaje Sana delikatesa i zdravicu s Moët & Chandonom, dan se pretvorio u mrežu razgovora, susreta i trenutaka u kojima su žene – na teniskom terenu – razgovarale o svemu osim o pobjedama i porazima.
Posebno zanimanje izazvalo je natjecanje simboličnog naziva Hit Like a Girl, podijeljeno na timove Bouncy i Jelly, inspirirano essence proizvodima koji su i sami metafora dviju energija – nježne i zaigrane, svježe i odlučne. U toj kombinaciji sporta i estetike, natjecateljski duh ustupio je mjesto podršci i smijehu.
Atmosferu su dodatno zaokružili partneri koji su iskustvo pretvorili u cjelinu: Peugeot 3008 Electric, kao simbol tihe snage i održivog luksuza, te Bauerfindov wellbeing kutak koji je podsjetio da udobnost može biti jednako važna kao i stil. Svaki detalj, od pažljivo odabranih goodie bagova do prisutnosti domaćih brendova poput SWY, La Croa, UFF Drinks i Spletka Handmade Bags, bio je promišljen kao mali čin pažnje prema ženama koje su ondje došle zbog zajedništva, a ne zbog etikete.
U publici su se našla poznata lica poput Ane Vladušić, Barbare Matić, Dubravke Švegar, Bojane Anđelić, Izabele Rakonić i Žanamari, čije su karijere i stavovi već odavno oblikovali sliku moderne žene – one koja ne traži ravnotežu, nego je stvara. Influencerice Anamaria Raič i Mia Rkman govorile su o vlastitim iskustvima s mentalnim zdravljem i brizi o sebi, otvarajući temu koja se u lifestyle krugovima sve rjeđe percipira kao trend, a sve više kao potreba.
ACE & GRACE Women’s Wellbeing Experience pokazao je da estetika može biti sredstvo izražavanja, ali da istinska vrijednost leži u susretu. U prostoru gdje se moda, sport, emocija i zajedništvo isprepliću, nastaje nova vrsta ženskog događaja – onaj koji ne traži pozornost, nego stvara smisao.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.