“A Decade of Faces” – 10 godina objektiva Ivana Gudića
Splitski fotograf Ivan Gudić otvorio je svoju drugu samostalnu izložbu ‘A decade of faces’ u Mall of Split. Ova izložba obilježava 10 godina Gudićevog rada kao talentiranog fotografa koji je fotografirao brojna poznata lica domaće scene.
Izložba ‘A decade of faces’ predstavlja svojevrstan omaž Gudićevih izabranih djela i fotografija koje su obilježile njegovu karijeru. Glavni motiv izložbe je ljepota i jednostavnost kao što su i same Gudićeve fotografije koje se upotpunjuju u minimalističkom prostoru na trećem katu Mall of Splita gdje će izložba biti otvorena za sve posjetitelje do 10. lipnja.
Ivanove fotografije poznate su po prepoznatljivom vizualnom stilu i emociji koju bilježi kroz objektiv, a ovom prigodom izrazio je zahvalnost svima koji su tijekom godina bili dio njegove priče, ali i svima koji su došli podržati otvorenje izložbe.
“Ova izložba samo je dio mog rada kojega želim obilježiti s vama. Puno toga je iza mene, a još toga me čeka. Hvala svima koji ste došli podržati moj rad, a neki od vas pronaći će se na ovim fotografijama” izjavio je Gudić na otvorenju svoje izložbe.
Na izložbu su tako došla brojna poznata lica sa splitske domaće scene od Jerka Marinića Kragića, Jurica i Marija Prić (Arileo), Neda Makjanić Kunić, Biljane Mančić, Ane Gruice Uglešić, Ive Perkušića, Ane Čagalj, Joška Čaglja Jole, Gianne Apostolski, Renate Lovrinčević Buljan, Barbare Matić kao i mnoga druga poznata lica.
Za outfit Ivana Gudića pobrinuli su se iz HERALDI, za uređenje prostora bila je zadužena Tulipa dekoracija, dok su se za zabavu gostiju pobrinuli DJ Glishoni i Tea Petra Art. Među sponzorima su se našli i Klinika Burow Prahir Jewellery, parfumerija Belodore, SkinClinic, Folija market, Seven catering, Magnolia beauty concept, Oli, Eduro, Sabai Sabai, Buzz, Nivea, Go2 digital.
Izložba će narednih dana biti otvorena za sve posjetitelje Mall of Splita i na taj način pružit će priliku svima da osjete emociju koju Ivan godinama prenosi kroz svoje fotografije. Riječ je o pravom vizualnom putovanju koje slavi ljepotu svakodnevice, posebnih trenutaka i umjetnosti zabilježenih s ljubavlju i strašću.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.