7. Kinder Joy of moving Tennis Trophy: više od turnira, radostan doživljaj
Jedini i jedinstven nenatjecateljski turnir, temeljen na prijateljstvu i fair playu, vratio se u svom 7. izdanju! Svim obiteljima donosi puno radosti i zabave, kao i jedinstvenu priliku za nezaboravno druženje i zbližavanje.
Kinder Joy of moving Tennis Trophy je međunarodni turnir koji savršeno odražava misiju projekta Kinder Joy of moving: cilj mu je nadahnuti mlade igrače i njihove obitelji diljem svijeta da budu aktivniji na poticajan i zabavan način s uvjerenjem kako uz pozitivan odnos prema kretanju današnja djeca mogu sutra postati bolji i sretniji ljudi.
Zato je ovaj Tennis Trophy puno više od uobičajenog sportskog natjecanja jer promiče vrijednosti kao što su samopouzdanje, timski duh, prijateljstvo i međusobno poštovanje.
Djevojčice i dječaci u dobi od 9 do 12 godina spremni su izaći na terene u 10 različitih zemalja: Italiji, Francuskoj, Poljskoj, Luksemburgu, Austriji, Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj i na Zelenortskim otocima koji povijesno sudjeluju po drugi put.
Turnir je već započeo u Italiji i Austriji, a uskoro će započeti i u Bugarskoj te u drugim zemljama u mjesecima koji su pred nama. Ovaj turnir je jedinstven po tome što se svaki meč igra bez sudaca. Svi mladi tenisači imaju priliku suditi na terenu što jača njihovu autonomnost i vještine donošenja odluka, vodeći se principima visoko edukacijskog kodeksa fair playa. Nakon velikog uspjeha prethodnih turnira, kategorija Junior Wheelchair također snažno jača, a nakon njenog uvođenja u Italiji, nastavit će ove godine sudjelovanjem tijekom različitih faza francuskog turnira.
Među ostalim, tu su i Dani otvorenih vrata / Dani otvorenih terena / koji omogućuju svima upoznavanje s ovim predivnim sportom. Tijekom Tennis Trophyja oni postaju prilika za upoznavanje drugih natjecatelja i vrijeme za druženje svih sudionika. U turniru ne sudjeluju samo djeca u utakmicama 1-na-1, već se održavaju i susreti mješovitih parova – različitih nacionalnosti ili spolova – kao i utakmice parova roditelj-dijete.
To je mjesto gdje tenis nadilazi uobičajeno nadmetanje i postaje prilika za jačanje timskog duha. Mnogo različitih igrača – mnogo različitih predivnih uspomena: djeca, obitelji i ambasadori okupljaju se kako bi živjeli i širili vrijednosti projekta koje će ponijeti u svakodnevni život.
Više od turnira, radostan doživljaj!
Kinder Joy of moving Tennis Trophy, sada u svom sedmom međunarodnom izdanju, osmišljen je 2006. godine prema ideji profesionalne tenisačice Rite Grande, bivše talijanske šampionke, u suradnji s Kinder Joy of moving projektom i uz potporu lokalnih teniskih saveza.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.