I ovog proljeća kvarnerski otoci bit će domaćini petodnevne etapne brdske biciklističke utrke čiji je osnovni cilj promocija brdskog biciklizma kao rekreacije, hobija, sporta i stila života.
Sudionike očekuje 270 spektakularnih kilometara brdskog biciklizma. 6000 metara uspona s obale kroz pitoreskna kvarnerska mjesta u vapnenačka brda, tijekom pet dana nagovještava koliko je staza teška. Ali ako uzmemo u obzir da je 4Islands Epic događaj Legendarne serije Epic Series, jasno je da će svaki natjecatelj morati „zaraditi“ svoju medalju. Bez obzira na sve izazove, interes sudionika je izniman, o čemu najbolje svjedoči podatak da je ove godine utrka „rasprodana“ u manje od mjesec dana.
Ovogodišnji 4Islands Epic donosi uzbudljive novosti
Jubilarni 4 ISLANDS EPIC donosi i uzbudljive novosti; novi otok, ali i promjenu redoslijeda otoka. Uz sve ono najbolje što su u dosadašnjih 9 godina iskusili sudionici iz više od 40 zemalja, ove godine utrka „ 4 otoka“ donosi, još više uzbudljivih staza, više izazova, više divnih panorama i prilika za osvajanje stijena. Posjetit će se Unije, Lošinj, Cres, a avantura završava na Krku.
Utrka se svakoga dana odvija na drugom otoku što predstavlja zahtjevnu logistiku, ali i nezaboravno iskustvo natjecatelja i pratitelja pa se sudionici zahvaljujući profesionalnoj i već iskusnoj organizaciji mogu koncentrirati na svoje natjecanje, ali i na ljepote krajolika koji im sigurno olakšava svaki fizički napor. Moguće je natjecati se u više kategorija, pa je samim tim omogućeno fer sudjelovanje natjecatelja različitih dobnih skupina i kombinacija. Naime, ono što je posebnost ove utrke je i činjenica da se biciklisti rekreativci utrkuju „rame uz rame“ s profesionalcima ovog sporta. Kada pričamo o profesionalcima, važno je napomenuti i da je na prethodnoj utrci Cape Epic, hrvatski tim Visit Kvarner osvojio drugo mjesto. Naime, Marin Deković i njegov partner Loris Tomat osvojili su drugo mjesto u posljednjoj etapi utrke Absa Cape Epic 2025. U ukupnom poretku, završili su na šestom mjestu u kategoriji Grand Masters.
Organizator projekta, Tomislav Zobec, ne krije uzbuđenje pred jubilarno izdanje 4 Islands MTB stage racea “Činjenica da brojimo svoje jubilarno izdanje dokaz nam je kako smo uspjeli u svom naumu pozicioniranja ove utrke kao jedne od najprepoznatljivijih etapnih brdsko-biciklističkih utrka na svijetu, a tim više što je sudionika iz godine u godinu sve više i što nam dolaze sa svih strana svijeta. Također, ono što mislim da je jako važno u današnje vrijeme, uspjeli smo ostvariti održiv projekt za lokalnu zajednicu. Naravno, laska nam dolazak velikih imena biciklizma, ali i činjenica da smo kroz ovakav model doprinijeli svojevrsnoj demokratizaciji vrhunskog sporta, budući da je ovo jedna od rijetkih sportskih utrka u kojoj „snage odmjeravaju“ profesionalci i rekreativci“.
„Sport i turizam su uistinu nerazdvojni, a sportski turizam postao je jedan od najbrže rastućih sektora u industriji putovanja. Posebno je važno istaknuti da ovakve velike sportske manifestacije značajno doprinose jačanju imidža ne samo naše regije, već i cijele zemlje. Osim toga, one pomažu u povećanju broja noćenja izvan glavne ljetne turističke sezone. Ove godine s ponosom slavimo jubilarno deseto izdanje ove lijepe utrke, što dodatno potvrđuje našu posvećenost razvoju sportskog turizma na Kvarneru. Ljepote Kvarnera, s njegovim slikovitim obalama, kristalno čistim morem i netaknutom prirodom, čine savršenu pozadinu za ovakve događaje. Stoga, svim natjecateljima ovogodišnjeg događaja želimo srdačnu dobrodošlicu na Kvarner, puno uspjeha i sigurnu vožnju na ovoj izazovnoj utrci”, izjavila je direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov.
I ove, kao i svake godine staze na sva četiri otoka su pripremljene i očišćene, pa će u njima i nakon utrke moći uživati brojni šetači, trkači i biciklisti. Velika većina staza koje su bile ili su dio utrke, danas su dio turističke ponude prekrasnih kvarnerskih otoka.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.