I ovog proljeća kvarnerski otoci bit će domaćini petodnevne etapne brdske biciklističke utrke čiji je osnovni cilj promocija brdskog biciklizma kao rekreacije, hobija, sporta i stila života.
Sudionike očekuje 270 spektakularnih kilometara brdskog biciklizma. 6000 metara uspona s obale kroz pitoreskna kvarnerska mjesta u vapnenačka brda, tijekom pet dana nagovještava koliko je staza teška. Ali ako uzmemo u obzir da je 4Islands Epic događaj Legendarne serije Epic Series, jasno je da će svaki natjecatelj morati „zaraditi“ svoju medalju. Bez obzira na sve izazove, interes sudionika je izniman, o čemu najbolje svjedoči podatak da je ove godine utrka „rasprodana“ u manje od mjesec dana.
Ovogodišnji 4Islands Epic donosi uzbudljive novosti
Jubilarni 4 ISLANDS EPIC donosi i uzbudljive novosti; novi otok, ali i promjenu redoslijeda otoka. Uz sve ono najbolje što su u dosadašnjih 9 godina iskusili sudionici iz više od 40 zemalja, ove godine utrka „ 4 otoka“ donosi, još više uzbudljivih staza, više izazova, više divnih panorama i prilika za osvajanje stijena. Posjetit će se Unije, Lošinj, Cres, a avantura završava na Krku.
Utrka se svakoga dana odvija na drugom otoku što predstavlja zahtjevnu logistiku, ali i nezaboravno iskustvo natjecatelja i pratitelja pa se sudionici zahvaljujući profesionalnoj i već iskusnoj organizaciji mogu koncentrirati na svoje natjecanje, ali i na ljepote krajolika koji im sigurno olakšava svaki fizički napor. Moguće je natjecati se u više kategorija, pa je samim tim omogućeno fer sudjelovanje natjecatelja različitih dobnih skupina i kombinacija. Naime, ono što je posebnost ove utrke je i činjenica da se biciklisti rekreativci utrkuju „rame uz rame“ s profesionalcima ovog sporta. Kada pričamo o profesionalcima, važno je napomenuti i da je na prethodnoj utrci Cape Epic, hrvatski tim Visit Kvarner osvojio drugo mjesto. Naime, Marin Deković i njegov partner Loris Tomat osvojili su drugo mjesto u posljednjoj etapi utrke Absa Cape Epic 2025. U ukupnom poretku, završili su na šestom mjestu u kategoriji Grand Masters.
Organizator projekta, Tomislav Zobec, ne krije uzbuđenje pred jubilarno izdanje 4 Islands MTB stage racea “Činjenica da brojimo svoje jubilarno izdanje dokaz nam je kako smo uspjeli u svom naumu pozicioniranja ove utrke kao jedne od najprepoznatljivijih etapnih brdsko-biciklističkih utrka na svijetu, a tim više što je sudionika iz godine u godinu sve više i što nam dolaze sa svih strana svijeta. Također, ono što mislim da je jako važno u današnje vrijeme, uspjeli smo ostvariti održiv projekt za lokalnu zajednicu. Naravno, laska nam dolazak velikih imena biciklizma, ali i činjenica da smo kroz ovakav model doprinijeli svojevrsnoj demokratizaciji vrhunskog sporta, budući da je ovo jedna od rijetkih sportskih utrka u kojoj „snage odmjeravaju“ profesionalci i rekreativci“.
„Sport i turizam su uistinu nerazdvojni, a sportski turizam postao je jedan od najbrže rastućih sektora u industriji putovanja. Posebno je važno istaknuti da ovakve velike sportske manifestacije značajno doprinose jačanju imidža ne samo naše regije, već i cijele zemlje. Osim toga, one pomažu u povećanju broja noćenja izvan glavne ljetne turističke sezone. Ove godine s ponosom slavimo jubilarno deseto izdanje ove lijepe utrke, što dodatno potvrđuje našu posvećenost razvoju sportskog turizma na Kvarneru. Ljepote Kvarnera, s njegovim slikovitim obalama, kristalno čistim morem i netaknutom prirodom, čine savršenu pozadinu za ovakve događaje. Stoga, svim natjecateljima ovogodišnjeg događaja želimo srdačnu dobrodošlicu na Kvarner, puno uspjeha i sigurnu vožnju na ovoj izazovnoj utrci”, izjavila je direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov.
I ove, kao i svake godine staze na sva četiri otoka su pripremljene i očišćene, pa će u njima i nakon utrke moći uživati brojni šetači, trkači i biciklisti. Velika većina staza koje su bile ili su dio utrke, danas su dio turističke ponude prekrasnih kvarnerskih otoka.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.