200 razloga da volite sebe i život: Jubilarni broj Ljepota&Zdravlje otkriva tajne pravih junakinja!
Jubilarni, 200. broj najprodavanijeg ženskog mjesečnika u Hrvatskoj – Ljepota&Zdravlje – stigao je na kioske i donosi više od 170 stranica inspiracije, snage i ljepote. Nakon 17 godina, ovaj časopis nije samo svjedok promjena u svijetu mode, ljepote i zdravlja – on ih i stvara.
Na naslovnici jubilarnog broja zasjala je Zrinka Cvitešić, glumica čija karizma i autentičnost očaravaju generacije. U ekskluzivnom intervjuu otkriva kako uspjeh, mir i unutarnja snaga oblikuju njezin život, ali i što znači biti žena-borac u modernom svijetu.
Ovaj broj slavi prave junakinje svakodnevnog života – žene koje nesebično daju sebe drugima, od obitelji do potpune nepoznatih ljudi, dok ih svijet rijetko primijeti.
Jasmina, Ivana, Marijana, Blaženka i Renata dokazuju da male geste imaju moć mijenjati tuđe živote, ali i nas same.
Za sve beauty entuzijastice, jubilarnim brojem prodefilirali su proizvodi koji su kroz godine postali kultni – pravi beauty champs koje ne želite propustiti. No Ljepota&Zdravlje ide i dalje od površnog: promišlja žensko tijelo kao prostor slobode, autentičnosti i snage, oslobođen nametnutih normi.
Uz to, otkrivamo tajne sustava dobre energije, koji povezuje um, tijelo i metabolizam te objašnjava zašto je briga o zdravlju više od estetike – to je način života. No u eri društvenih mreža, gdje samodijagnoza može biti opasna, stručnjaci upozoravaju na rizike i važnost pouzdanih izvora informacija.
I za kraj, ako osjećate da vas život zove na put, Ivanom Paradžiković istražujemo transformativnu moć putovanja. Otkrivamo kako izlazak iz zone udobnosti otvara vrata novim iskustvima i dubokim promjenama u životu.
Jubilarni 200. broj Ljepota&Zdravlje nije samo magazin – on je oda ženama, inspiracija i vodič za život pun autentične ljepote i energije. Pronađite ga na svim kioscima do 29. rujna i otkrijte 200 razloga zašto voljeti sebe i svijet oko sebe.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.