Velika jabuka osvijetljena bojama omiljenog svjetskog celebrity magazina
Večeras se tisuće ljudi u Velikoj jabuci divilo svjetlima koja su uljepšavala jedan od najpoznatijih i najposjećenijih arhitektonskih dragulja na svijetu.
¡HOLA!, prestižna međunarodna publikacija čiji je dio i HELLO! Magazine Croatia, vodeći izvor zabavnih i lifestyle sadržaja proslavio je 80. obljetnicu velikim događajem na jednoj od najpoznatijih svjetskih znamenitosti – Empire State Buildingu u New Yorku.
“Nevjerojatno smo sretni i ponosni što imamo veliku čast osvijetliti ovu kultnu zgradu s prepoznatljivom crvenom bojom brenda ¡HOLA!, dijeleći s gradom New Yorkom odraz našeg jedinstvenog, elegantnog i pažljivog novinarskog stila koji je dio našeg nasljeđa već osamdeset godina“, rekao je Eduardo Sanchez Perez, urednik i predsjednik ¡HOLA!.
Tijekom ceremonije, argentinska zvijezda Maria Becerra udružila se s brendom ¡HOLA! kako bi „zapalili“ Empire State Building prepoznatljivom crvenom bojom. Ova boja simbolizira legendarni brend i bila je sastavni dio njegovih uspjeha tijekom godina.
“Čast nam je slaviti bogatstvo hispanske kulture u Sjedinjenim Državama i Latinskoj Americi. ¡HOLA! je predan dosljednom nastojanju za izvrsnošću i pružanju vrhunskog sadržaja o zabavi i životnom stilu našim čitateljima. Ovom posebnom prigodom imamo privilegiju pozdraviti izvanrednu gošću, međunarodno priznatu pjevačicu koja utjelovljuje duh sljedeće generacije” komentirao je Nagidmy Márquez Acosta, direktor američke Hole.
Na događaju ispunjenom prijateljima, novinarima i obožavateljima, pjevačica Maria Becerra, poznata kao ‘La Nena de Argentina’(Cura iz Argentine), je dala izjavu kojom je pokazala koliko joj je sudjelovanje u događaju bila velika čast: “Želim zahvaliti ¡HOLA! obitelji za ovu veliku čast, proslavu osamdeset godina postojanja ovdje na Empire State Buildingu, najlegendarnijoj zgradi na svijetu. Doista je čast zapaliti Empire State Building ovom prelijepom bojom, crvenom, koja nam toliko znači na ovaj poseban dan. Također želim posvetiti ovaj poseban trenutak Argentini i hispanoameričkoj zajednici. Ovo je i za vas.”
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.