Velika jabuka osvijetljena bojama omiljenog svjetskog celebrity magazina
Večeras se tisuće ljudi u Velikoj jabuci divilo svjetlima koja su uljepšavala jedan od najpoznatijih i najposjećenijih arhitektonskih dragulja na svijetu.
¡HOLA!, prestižna međunarodna publikacija čiji je dio i HELLO! Magazine Croatia, vodeći izvor zabavnih i lifestyle sadržaja proslavio je 80. obljetnicu velikim događajem na jednoj od najpoznatijih svjetskih znamenitosti – Empire State Buildingu u New Yorku.
“Nevjerojatno smo sretni i ponosni što imamo veliku čast osvijetliti ovu kultnu zgradu s prepoznatljivom crvenom bojom brenda ¡HOLA!, dijeleći s gradom New Yorkom odraz našeg jedinstvenog, elegantnog i pažljivog novinarskog stila koji je dio našeg nasljeđa već osamdeset godina“, rekao je Eduardo Sanchez Perez, urednik i predsjednik ¡HOLA!.
Tijekom ceremonije, argentinska zvijezda Maria Becerra udružila se s brendom ¡HOLA! kako bi „zapalili“ Empire State Building prepoznatljivom crvenom bojom. Ova boja simbolizira legendarni brend i bila je sastavni dio njegovih uspjeha tijekom godina.
“Čast nam je slaviti bogatstvo hispanske kulture u Sjedinjenim Državama i Latinskoj Americi. ¡HOLA! je predan dosljednom nastojanju za izvrsnošću i pružanju vrhunskog sadržaja o zabavi i životnom stilu našim čitateljima. Ovom posebnom prigodom imamo privilegiju pozdraviti izvanrednu gošću, međunarodno priznatu pjevačicu koja utjelovljuje duh sljedeće generacije” komentirao je Nagidmy Márquez Acosta, direktor američke Hole.
Na događaju ispunjenom prijateljima, novinarima i obožavateljima, pjevačica Maria Becerra, poznata kao ‘La Nena de Argentina’(Cura iz Argentine), je dala izjavu kojom je pokazala koliko joj je sudjelovanje u događaju bila velika čast: “Želim zahvaliti ¡HOLA! obitelji za ovu veliku čast, proslavu osamdeset godina postojanja ovdje na Empire State Buildingu, najlegendarnijoj zgradi na svijetu. Doista je čast zapaliti Empire State Building ovom prelijepom bojom, crvenom, koja nam toliko znači na ovaj poseban dan. Također želim posvetiti ovaj poseban trenutak Argentini i hispanoameričkoj zajednici. Ovo je i za vas.”
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.