Sve što trebate znati o tome kako suvremeni robotski usisavači, uz AI i autonomiju, olakšavaju održavanje doma
Xiaomi je nedavno predstavio svoj najnapredniji robotski usisavač Robot Vacuum 5 Pro, inteligentnog kućnog asistenta koji svakodnevno održavanje doma podiže na razinu potpuno nove sofisticiranosti.
Već na prvi pogled jasno je da je riječ o uređaju osmišljenom za moderni, dinamični stil života. Premium minimalistički dizajn skriva impresivan niz tehnologija zbog kojih ovaj robot postaje mnogo više od usisavača. U samom središtu nalazi se izvlačivi dToF radar, dovoljno nizak da zaviri ispod namještaja, a istovremeno izuzetno precizan u stvaranju trodimenzionalne mape doma i orijentaciji u prostoru. Rezultat je besprijekorno čišćenje čak i na teško dostupnim mjestima.
Jedna od najistaknutijih prednosti modela Vacuum 5 Pro je način na koji se nosi s rubovima i kutovima, zloglasnim slabim točkama većine robotskih usisavača. Xiaomi je ovaj izazov riješio pomičnom bočnom četkom i nosačem krpa koji se protežu izvan standardnog obruba robota. Time se postiže čišćenje doslovno “od ruba do ruba”, bez onih tankih prljavih linija koje obično ostaju uz zidove.
Kada je riječ o snazi, ovaj model je klasa za sebe. Njegovih 20.000 Pa usisavanja bez problema uklanja sve, od sitne prašine duboko u tepihu do mrvica i većih čestica. I sve to uz iznenađujuće tih rad, što ga čini gotovo neprimjetnim u svakodnevici. Funkcija automatskog podizanja krpe i inteligentno prepoznavanje tepiha osiguravaju optimalnu prilagodbu svakoj površini, bez rizika od kvašenja ili oštećenja.
Središnji dio iskustva čini baza “sve u jednom”, koja omogućuje potpunu autonomiju. Nakon povratka, robot automatski pere krpu vrućom vodom do 80 °C, suši je toplim zrakom i aktivira dodatno ispiranje ako senzori detektiraju jače zaprljanje. Spremnik za prašinu prazni se u vrećicu koja može trajati do 75 dana, dok spremnici za čistu i prljavu vodu od 4 litre omogućuju mokro čišćenje do 400 m², bez ikakve potrebe za korisničkom intervencijom.
Napredni AI sustav dodatno obogaćuje iskustvo. Trostruka kamera i niz inteligentnih senzora prepoznaju čak i najmanje predmete na podu, poput kablova ili dječjih igračaka, i precizno ih zaobilaze. AI analizira i vrstu prljavštine te prilagođava strategiju čišćenja u stvarnom vremenu, osiguravajući maksimalnu učinkovitost.
Upravljanje putem Xiaomi Home aplikacije intuitivno je i vizualno ugodno. Korisnici mogu pratiti čišćenje u stvarnom vremenu, birati različite načine rada ili zakazati čišćenja. Impresivna funkcija Video Manager pretvara robot u mobilnu kućnu kameru s 1080p prijenosom uživo i dvosmjernim zvukom. Kao dio Xiaomi ekosustava, Robot Vacuum 5 Pro lako se povezuje s drugim pametnim uređajima u domu i kompatibilan je s Google Assistantom i Amazon Alexom.
Sve to pokreće snažna baterija od 5200 mAh koja omogućuje do 140 minuta rada. Ako se baterija ipak isprazni, robot se automatski vraća u bazu, napuni i nastavi točno tamo gdje je stao.
Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro nije samo uređaj za čišćenje, to je tehnološki partner koji tiho, elegantno i učinkovito brine o vašem domu. Donosi novu razinu komfora i pokazuje kako besprijekorna čistoća može postati prirodan dio svakodnevice, čak i kada ste u potpunosti posvećeni vlastitom ritmu i užicima.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.