Nike službeno ukida svoju liniju futurističkih tenisica Adapt, koje su dizajnirane da se same vežu. Inspiraciju za ovu liniju dobili su u kultnome filmu Povratak u budućnost 2 iz 1989. u kojemu glavni lik, Marty McFly dođe u budućnost i otkrije da postoje takve tenisice.
Štoviše, prema The Vergeu, Nike također planira ukinuti aplikaciju pod nazivom Adapt BB koja sadašnjim vlasnicima Adapt tenisica omogućuje daljinsko upravljanje njihovom high-tech obućom.
Tenisice koje se same vežu nisu postigle uspjeh kakav je Nike želio
Prema Vergeu, vlasnici tenisica još uvijek mogu koristiti ručne gumbe na tenisicama za kontrolu vezica, provjeru baterije cipela i upravljanje jednom unaprijed postavljenom funkcijom (ranije, s aplikacijom, nositelji su mogli kontrolirati više unaprijed postavljenih postavki). Drugi veliki gubitak je to što vlasnici više neće moći kontrolirati boju svjetlećih cipela — prema Nikeu, one će ostati na postavci boje koju korisnik aplikacije zadnju odabere.
Održavanje aplikacije košta, pa ako Nike više ne proizvodi nove Adapt cipele, nije baš čudno da ukinu prateći softver. Ipak, to svakako nije dobra vijest za one koji su već kupili ove skupe cipele – koštale su 350 dolara bez poreza.
“Imali smo dug i uspješan rad s našim Adapt cipelama i uvođenjem tehnologije za obuću s automatskim vezanjem“, rekli su iz Nikea. “Međutim, ne stvaramo nove verzije Adapt tenisica.”
Tenisice koje se same vežu bile su reklamirane i kao opcija za invalide
Kako primjećuje Engadget, tenisice nisu bile reklamirane samo kao high-tech gadget, već i kao pristupačnija opcija za tenisice. Vezivanje vezica nije lako za svakoga, a automatsko vezivanje ponudilo je novi način za one kojima je teško vezati tenisice. Šire gledano, odluka Nikea da postupno ukine aplikaciju Adapt BB zajedno s fizičkim cipelama govori o dugoročnim izazovima koje predstavljaju “pametni” proizvodi – odjeća, kućni proizvodi, proizvodi za higijenu i drugo. Vlasnici Adapttenisica kupili su ovaj proizvod s očekivanjem da će imati punu funkcionalnost koju pruža aplikacija. Bez aplikacije, kvaliteta proizvoda ni približno ne odgovara onome što je kupcima obećano.
Naravno, vlasnici Adapta nisu zadovoljni.
“Zaista nisam sretan kao vlasnik proizvoda Adapt“, napisao je jedan nezadovoljni vlasnik na Twitteru. “Toliko sam se uzrujao zbog ovoga da sam poslao e-mail direktoru Nikea“.
“Nike hrpa propalica”, napisala je još jedna korisnica. “Nije ni čudo što vam dionice padaju, POKVARENJACI!”
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.