Jučer je u hotelu Zonar službeno predstavljen popularni Toyota crossover – Toyota C-HR. Ovaj događaj motiviran je dolaskom prvog C-HR PLUG-IN HIBRID modela na tržište. Ulogu moderatora preuzeo je radijski voditelj Ivan Fedor koji je ispričao kratku priču o važnosti ovog modela.
“Toyota C-HR je automobil koji za Toyotu ima vrlo odgovornu ulogu. U segmentu crossovera postavlja posve nove standarde dizajniranja. CHR je svojom prvom generacijom želio Toyotu odmaknuti od svakodnevnih, da ne kažemo dosadnih, vozila. Danas, kada predstavljamo 2. generaciju ovog uspješnog modela, možemo potvrditi da je u tome i uspio.”
Već kada je predstavljena prva generacija, govorilo se o tome da je serijsko vozilo vrlo blizu konceptnom modelu, što je u praksi rijetko slučaj. Zašto? Jer uloga konceptnih vozila je privlačenje pozornosti i sve je podređeno dizajnu. No, serijski model mora uzeti u obzir nekoliko više faktora kao što su učinkovitost, upotrebljivost i na kraju krajeva i cijene. Zato je razvojna tema za novi C-HR je bila ‘Učiniti konceptni automobil, automobilom za cestu’.
Novi C-HR razvijen je u Europi sa fokusom na europske kupce. Zašto je to važno – jer znamo da su europski vozači najzahtjevniji u svim područjima. Od automobila najviše očekuju u pogledu dinamike vožnje, potrošnje, ekologije, sigurnosti i sl. Sigurni smo da će novi C-HR u svim ovim i mnogim drugim područjima oduševiti i vas.
A već nam je pokazao da zaista oduševljava. Svojim dolaskom na tržište Prometni stručnjaci su ga okrunili titulom Hrvatskog Automobila 2024. godine. U novom C-HR-u nema ničeg tradicionalnog što se najviše vidi u njegovom futurističkom dizajnu.
Prednji dio automobila podsjeća na morskog pasa čekićara. Isklesani blatobrani stvaraju voluminozni efekt i automobil vizualno čine širim, poput tigra koji čuči i sprema se skočiti naprijed. Karakteristična linija C-HR-a još je odvažnija i izražajnija u novoj generaciji, teče kroz cijeli profil – od prednjeg do stražnjeg dijela. A Toyota po prvi puta predstavlja kvake koje se nalaze u potpunosti u ravnini sa karoserijom. Stražnja LED svjetla koja osvjetljavaju ime modela, dolaze u svim razinama opreme. Model se nudi u dvobojnoj varijanti i uz panoramski stakleni krov.
Ivan Milić
Unutrašnjost C-HR-a odiše premium osjećajem čemu dodatno pridonosi i osvjetljenje u čak 64 boje. Boje se mijenjaju svakog sata i povezane su sa različitom dinamikom unutar i izvan automobila. Osim ovoga, C-HR se smatra ekološkim predvodnikom u liniji Toyote jer je u njegovom nastajanju udvostručena upotreba recikliranih materijala.
Ako postoji jedna riječ za opisivanje novih C-HR performansi, to bi bilo VIŠE. Kupac dobiva upravo ono što želi: VIŠE izbora pogonskih sklopova, VIŠE snage u svim segmentima i istinsko električne vožnje. Postoji jasno pozicioniranje i priča za svaki pogonski sklop.
1.8 hibrid je CO2 Hibrid prvak i odlična ulazna točka za C-HR.
2.0 hibrid nudi izvrsnu ravnotežu performansi i CO2, za one kupce koji žele više uzbuđenja u vožnji od svog hibrida.
2.0 hibrid s AWD-i dodaje pravo AWD samopouzdanje i sigurnost ovom izvanrednom pogonskom sklopu.
A moćni 2.0 plug-in hibrid, neprikosnoveni je prvak u performansama, postižući vrhunske performanse ubrzanja za gradske manevre i manevre na autocestama, zajedno s vodećom učinkovitošću u klasi.
Kratko predstavljanje je završio i direktor Toyota Croatie, Gregor Mauko koji je pozvao zainteresirane da posjete Toyota salone i testiraju automobil iz prve ruke.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.