Početkom tjedna u novouređenom zagrebačkom Lexus salonu održan je prvi hrvatski ‘Lexus Day’, susret dijeljenja vrijednih informacija i iskustava iz područja brenda. Na ovom prvom u nizu događanju koje je okupilo zaljubljenike u estetiku, dizajn, modu i nove tehnologije, predstavljene su itekako zanimljive domaće suradnje. Osim toga, prisutni su prvi imali priliku vidjeti i inovativni Lexus RZ model, od početka razvijan isključivo kao električno vozilo.
Susret s motom ‘Experience Amazing’ ima istu osnovnu poruku koju nosi Lexus brend nastao još prije gotovo 35 godina kada je japanskom timu inženjera, dizajnera i tehničara dodijeljen tajni projekt osmišljavanja luksuznog automobila bez premca – boljeg od najboljeg na svijetu.
„Upravo to su bili početci ovog brenda koji stvara nevjerojatna iskustva, pretvarajući funkciju u emociju, izvedbu u strast, tehnologiju u maštu i još mnogo više. Iz godine u godinu, Lexus nastoji pružiti najbolje iskustvo luksuznog automobila, s čovjekom u samom središtu. Zbog toga smo i na hrvatskom tržištu putem domaćih, autentičnih suradnji željeli dati podršku onima čiji rad cijenimo, a podudaraju se s misijom i vizijom kompanije“, objasnili su iz Lexusa.
OMOTENASHI GOSTOPRIMSTVO
Svoj duh i viziju Lexus fokusira na dva najbitnija aspekta – duh Omotenashija i Takumi majstore. Duh gostoprimstva izražen kroz riječ ‘omotenashi’ duboko je ukorijenjen kulturni fenomen i danas ima ogroman utjecaj na svaki aspekt Lexusova poslovanja, a kroz filozofiju da se ‘sa svakim kupcem treba odnositi kao prema gostu u vlastitom domu’. No, što to znači za Lexus proizvode? Lexus brend je do sada predstavio stotinu inovacija na tržištu automobila s ciljem da svojim kupcima ispuni sve potrebe. Veliki broj onoga što danas vidite u automobilima, počelo je upravo s Lexusom.
TAKUMI MAJSTORSTVO
Druga ključna značajka Lexus brenda je Takumi majstorstvo. U Japanu se riječ takumi odnosi na obrtnika koji je najbolji u svom području stručnosti. Primjenjuje se na one koji su brusili svoja osjetila i razinu vještine najmanje 25 godina (60.000 sati). Tako Lexus danas ima vlastite Takumi majstore koji su čuvari ove obrtničke filozofije, primjenjujući suptilni ljudski dodir na svaki aspekt dizajna i razvoja automobila. Visoko su obučeni, s preciznom pažnjom posvećenom detaljima, a svaki od njih fokusira se na određeni element procesa izrade automobila. Među čak 7.700 radnika u tvornici Miyata Lexus u Kyushiju, samo je 19 Takumija, a ta radna mjesta predstavljaju najveću čast inženjerima.
AUTENTIČNE DOMAĆE SURADNJE
Upravo taj veliki fokus koji Lexus poklanja dizajnu i izradi svojih automobila brend je inspirirao na nastavak suradnje s autentičnim hrvatskim modnim dvojcem Klisab. Osnovna nit vodilja projekta bila je istaknuti zajedničke vrijednosti koje ova dva brenda imaju, ali svaki u svom polju djelovanja. I jednima i drugima na prvom mjestu je aspekt odgovornosti prema vlastitim proizvodnim procesima, kao i najmanjem mogućem negativnom utjecaju na okoliš. U novoj suradnji sada je nastao jedan multifunkcionalan dizajnerski modni dodatak izrađen od ostataka materijala kože u proizvodnji. Novi dizajnerski predmet koji će naknadno biti predstavljen javnosti, s jedne strane autentično prezentira Klisab estetiku, a s druge strane simbolički ilustrira zajedničke vrijednosti dvaju brendova.
„Minucioznost ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš i preuzimanje odgovornosti za njega, važnost koju ima dizajn proizvoda ali isto tako i udobnost korištenja, aspekt luksuza – ovo su tek neke vrijednosti koje vidimo u brendu Lexus, a koje prepoznajemo kao slične onima koje i sami u vlastitom brendu zastupamo i provodimo. Kao i segmenti Lexusa, svaki naš novi ‘item’ izrađen je ručno od kvalitetne kože te se nadamo da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan“, objasnio je dizajner Marko Šabarić.
Za ‘omotenashi’ moment prvog hrvatskog Lexus Day-a pobrinula se tvrtka Materia, hrvatski distributer matcha čaja koji dolazi izravno s farme pouzdanog i visoko cijenjenog proizvođača Uji regije u Kyotu, rodnog mjesta japanske matche. Izrađena je od najfinijih ručno ubranih tencha listova koji se posebnim tradicionalnim tehnikama pažljivo (i u strogo kontroliranom okruženju) melju do finog i sitnog zelenog praha. Tako se čuvaju svi hranjivi sastojci, a nastaje čista i kvalitetna matcha.
„Nakon provedenog istraživanja matche na hrvatskom tržištu uvidjeli smo kako su kvaliteta i ponuda na niskoj razini. Njegujemo dugoročne odnose s našim klijentima, što znači pristup usmjeren kupcu koji stavlja vas i vaše potrebe u prvi plan našeg poslovanja – jednako kao što to čine Lexus i Toyota“, objasnila je direktorica tvrtke Maja Blažević.
LEXUS day Hrvatska opravdao je sva očekivanja
Njihova jedinstvena mješavina matcha ceremonijalnog zelenog čaja u prahu nenadmašna je u boji, okusu i teksturi. Okus je slatkast i zemljast, a svaki gutljaj ovog zelenila u šalici pun je vitamina, minerala i zdravih sastojaka. Baš kako i treba biti kada je pojedinac, njegovo zdravlje i sigurnost na prvom mjestu – što još jednom povezuje brendove Lexus i Materia.
Sve informacije o novosti iz Lexus svijeta potražite na web stranici: www.lexus.hr
Od 20. lipnja do 20. srpnja, Redmi Pad 2 WiFI može se kupiti po promo cijeni od 199 EUR, a svi kupci novog Xiaomi tableta u tom razdoblju, dobit će na poklon i Redmi Smart Pen, olovku za tablet.
Xiaomi Corporation, tvrtka za potrošačku elektroniku i pametnu proizvodnju, čije je poslovanje usmjereno na pametne telefone i pametne uređaje povezane putem platforme Interneta stvari (IoT), jučer je u Pekingu na službenom događanju koji je nazvan „Novi početak“ predstavila Xiaomi XRING O1 3nm SoC, Xiaomi XRING T1 4G SoC za pametne satove, Xiaomi 15S Pro, Xiaomi Pad 7 Ultra, kao i niz inovativnih AIoT proizvoda.
Xiaomi EV jučer je u Pekingu predstavio svoj prvi SUV, Xiaomi YU7, naziv izveden iz kineskog izraza "御风而行" koji simbolizira "krila vjetra". Pozicioniran kao luksuzni SUV visokih performansi, Xiaomi YU7 cilja na neovisne, samouvjerene i dinamične pojedince. a
U svijetu koji sve češće traži smisao ispod površine, Lexus je ovog proljeća pružio odgovor - tih, promišljen i besprijekorno elegantan. U prostoru Holographik Spacea u Zagrebu, gdje se beton susreće s drvom, a svjetlo igra u službi mira, održan je Luxe & Bloom, ekskluzivni proljetni događaj koji nije samo proslavio dolazak novog godišnjeg doba, već i duh Japana, onako kako ga Lexus razumije - kroz estetiku tišine, pažnje i savršenog balansa.
Već dugo tražim TWS slušalice koje bi zadovoljile moje pomalo izbirljive audio kriterije. Tražim nešto više od prosjeka – ne samo dobar zvuk, već i doživljaj. E pa, nakon dva tjedna intenzivnog korištenja Xiaomi Buds 5 Pro, mogu reći da sam napokon pronašao ono što sam tražio.
Kad sam krenuo istraživati novu Xiaomi 15 seriju, iskreno, najviše su me zanimali telefoni. Ali onda sam, gotovo usput, naletio na – tablete. I ne bilo kakve, već Xiaomi Pad 7 Pro i Xiaomi Pad 7. Priznajem, u tom trenu nisam ni znao koliko će mi zapravo promijeniti svakodnevicu. Ono što me stvarno osvojilo kod ove serije je to što nije napravljena samo za “tech znalce” ili hardcore poslovnjake. Jasno se vidi da su kod dizajna razmišljali o svima – i o onima koji uređaj koriste za posao, ali i o onima koji ga žele za gušt, opuštanje, filmove, crtiće, skiciranje, surfanje...
Sjećate li se onih vremena kad je televizor bio u središtu obiteljskih druženja, mjesto gdje su se svi okupljali, smijali i razgovarali? Onaj veliki crni uređaj u kutu sobe, gdje je svaki trenutak proveden uz obitelj bio poseban.
U prekrasnom ambijentu zagrebačkog hotela Esplanade, sinoć je za medije organizirano ekskluzivno predstavljanje Xiaomi 15 Ultra, najnovijeg pametnog telefona iz Xiaomi flagship linije s najboljom kamerom na svijetu.
Matija Dedić, sin legendarnog Arsena Dedića i Gabi Novak, bio je jedan od najistaknutijih hrvatskih jazz-pijanista i skladatelja. Tijekom svoje karijere ostvario je brojne suradnje s vodećim glazbenicima hrvatske glazbene scene, ostavljajući neizbrisiv trag u glazbenoj povijesti Hrvatske.
Ljeto tek počinje, a Domenica Žuvela već je postavila modni standard sezone – i to s haljinom koja je istovremeno stilska poslastica i kreativna priča.