HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Početkom tjedna u novouređenom zagrebačkom Lexus salonu održan je prvi hrvatski ‘Lexus Day’, susret dijeljenja vrijednih informacija i iskustava iz područja brenda. Na ovom prvom u nizu događanju koje je okupilo zaljubljenike u estetiku, dizajn, modu i nove tehnologije, predstavljene su itekako zanimljive domaće suradnje. Osim toga, prisutni su prvi imali priliku vidjeti i inovativni Lexus RZ model, od početka razvijan isključivo kao električno vozilo.

LEXUS day Hrvatska

Susret s motom ‘Experience Amazing’ ima istu osnovnu poruku koju nosi Lexus brend nastao još prije gotovo 35 godina kada je japanskom timu inženjera, dizajnera i tehničara dodijeljen tajni projekt osmišljavanja luksuznog automobila bez premca – boljeg od najboljeg na svijetu.

LEXUS day Hrvatska

„Upravo to su bili početci ovog brenda koji stvara nevjerojatna iskustva, pretvarajući funkciju u emociju, izvedbu u strast, tehnologiju u maštu i još mnogo više. Iz godine u godinu, Lexus nastoji pružiti najbolje iskustvo luksuznog automobila, s čovjekom u samom središtu. Zbog toga smo i na hrvatskom tržištu putem domaćih, autentičnih suradnji željeli dati podršku onima čiji rad cijenimo, a podudaraju se s misijom i vizijom kompanije“, objasnili su iz Lexusa.

LEXUS day Hrvatska

OMOTENASHI GOSTOPRIMSTVO

Svoj duh i viziju Lexus fokusira na dva najbitnija aspekta – duh Omotenashija i Takumi majstore. Duh gostoprimstva izražen kroz riječ ‘omotenashi’ duboko je ukorijenjen kulturni fenomen i danas ima ogroman utjecaj na svaki aspekt Lexusova poslovanja, a kroz filozofiju da se ‘sa svakim kupcem treba odnositi kao prema gostu u vlastitom domu’. No, što to znači za Lexus proizvode? Lexus brend je do sada predstavio stotinu inovacija na tržištu automobila s ciljem da svojim kupcima ispuni sve potrebe. Veliki broj onoga što danas vidite u automobilima, počelo je upravo s Lexusom.

LEXUS day Hrvatska

TAKUMI MAJSTORSTVO

Druga ključna značajka Lexus brenda je Takumi majstorstvo. U Japanu se riječ takumi odnosi na obrtnika koji je najbolji u svom području stručnosti. Primjenjuje se na one koji su brusili svoja osjetila i razinu vještine najmanje 25 godina (60.000 sati). Tako Lexus danas ima vlastite Takumi majstore koji su čuvari ove obrtničke filozofije, primjenjujući suptilni ljudski dodir na svaki aspekt dizajna i razvoja automobila. Visoko su obučeni, s preciznom pažnjom posvećenom detaljima, a svaki od njih fokusira se na određeni element procesa izrade automobila. Među čak 7.700 radnika u tvornici Miyata Lexus u Kyushiju, samo je 19 Takumija, a ta radna mjesta predstavljaju najveću čast inženjerima.

LEXUS day Hrvatska

AUTENTIČNE DOMAĆE SURADNJE

Upravo taj veliki fokus koji Lexus poklanja dizajnu i izradi svojih automobila brend je inspirirao na nastavak suradnje s autentičnim hrvatskim modnim dvojcem Klisab. Osnovna nit vodilja projekta bila je istaknuti zajedničke vrijednosti koje ova dva brenda imaju, ali svaki u svom polju djelovanja. I jednima i drugima na prvom mjestu je aspekt odgovornosti prema vlastitim proizvodnim procesima, kao i najmanjem mogućem negativnom utjecaju na okoliš. U novoj suradnji sada je nastao jedan multifunkcionalan dizajnerski modni dodatak izrađen od ostataka materijala kože u proizvodnji. Novi dizajnerski predmet koji će naknadno biti predstavljen javnosti, s jedne strane autentično prezentira Klisab estetiku, a s druge strane simbolički ilustrira zajedničke vrijednosti dvaju brendova.

LEXUS day Hrvatska

„Minucioznost ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš i preuzimanje odgovornosti za njega, važnost koju ima dizajn proizvoda ali isto tako i udobnost korištenja, aspekt luksuza – ovo su tek neke vrijednosti koje vidimo u brendu Lexus, a koje prepoznajemo kao slične onima koje i sami u vlastitom brendu zastupamo i provodimo. Kao i segmenti Lexusa, svaki naš novi ‘item’ izrađen je ručno od kvalitetne kože te se nadamo da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan“, objasnio je dizajner Marko Šabarić.

LEXUS day Hrvatska

Za ‘omotenashi’ moment prvog hrvatskog Lexus Day-a pobrinula se tvrtka Materia, hrvatski distributer matcha čaja koji dolazi izravno s farme pouzdanog i visoko cijenjenog proizvođača Uji regije u Kyotu, rodnog mjesta japanske matche. Izrađena je od najfinijih ručno ubranih tencha listova koji se posebnim tradicionalnim tehnikama pažljivo (i u strogo kontroliranom okruženju) melju do finog i sitnog zelenog praha. Tako se čuvaju svi hranjivi sastojci, a nastaje čista i kvalitetna matcha.

PROČITAJTE: Upoznali smo novi Lexus LBX i malo je reći da smo oduševljeni!

„Nakon provedenog istraživanja matche na hrvatskom tržištu uvidjeli smo kako su kvaliteta i ponuda na niskoj razini. Njegujemo dugoročne odnose s našim klijentima, što znači pristup usmjeren kupcu koji stavlja vas i vaše potrebe u prvi plan našeg poslovanja – jednako kao što to čine Lexus i Toyota“, objasnila je direktorica tvrtke Maja Blažević.

LEXUS day Hrvatska

LEXUS day Hrvatska opravdao je sva očekivanja

Njihova jedinstvena mješavina matcha ceremonijalnog zelenog čaja u prahu nenadmašna je u boji, okusu i teksturi. Okus je slatkast i zemljast, a svaki gutljaj ovog zelenila u šalici pun je vitamina, minerala i zdravih sastojaka. Baš kako i treba biti kada je pojedinac, njegovo zdravlje i sigurnost na prvom mjestu – što još jednom povezuje brendove Lexus i Materia.

LEXUS day Hrvatska

Sve informacije o novosti iz Lexus svijeta potražite na web stranici: www.lexus.hr


druge vijesti

dr viven jurković

Želite savršene, prirodne usne? Dr. Vivian Jurković ima rješenje – kliknite!

Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.

Beauty News

15 prosinca 2025

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025