Mnogi od nas svakoga jutra u ove zimske dane imaju isti problem. Stakla automobila su nam se zamrznula preko noći i treba ih odmrznuti.
Ako ste i vi prisiljeni odmrzavati prozore svoga automobila svakoga jutra ili večeri, vjerojatno tražite najbolje i najbrže savjete i trikove za ubrzanje procesa.
Donosimo nekoliko savjeta.
Kako odmrznuti stakla automobila
Koristite alkohol
Neki ljudi koriste ovaj trik za odmrzavanje prozora kada žure na put u prohladno jutro.
U bočicu s raspršivačem treba uliti jednu trećinu vode i dvije trećine alkohola i prema potrebi nanijeti to na vjetrobran. Budući da alkohol za trljanje ima nižu točku ledišta od vode, on ubrzava proces topljenja.
Pijesak za mačke
Još jedan trik koji možete isprobati je staviti čarapu napunjenu pijeskom za mačke na kontrolnu ploču vašeg automobila.
Iako možda zvuči neobično, pijesak upija vlagu i tako će spriječiti stvaranje inja na vjetrobranskom staklu.
Krema za brijanje
Krema za brijanje može spriječiti stvaranje magle na vjetrobranskim staklima na isti način na koji to čini tekućina protiv magljenja.
Prije mraznog dana trebali biste nanijeti proizvod na vjetrobranska stakla i promatrati kako tekstura kreme za brijanje pomaže stvoriti barijeru između stakla i kondenzacije.
Uobičajeni savjeti kako odmrznuti staklo na automobilu
Ugledno britansko Automobilsko udruženje (AA) na svojoj web stranici objašnjava kako odmrznuti stakla automobila prije putovanja.
Provjerite jesu li vam brisači uključeni prije nego što upalite auto.
Pokrenite motor i uključite puhalo zraka na vjetrobransko staklo.
Uključite grijač stražnjeg stakla i grijanje retrovizora ako ih imate, te uključite klimu.
Koristite upijajuću krpu koja ne ostavlja dlačice za brisanje prozora.
Ostanite uz svoj auto cijelo vrijeme dok motor radi.
Očistite sav snijeg ili inje s automobila i provjerite jesu li svjetla čista i rade li.
Koristite strugač ili odmrzivač dok čekate da se unutrašnjost automobila zagrije.
Ne vozite sve dok magla i led ne nestanu s vašeg automobila.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.