Kome pomaže dobar izgled na poslu? Dok su proteklih godina brojna istraživanja govorila kako privlačni ljudi bolje prolaze na poslu, mnoge žene atraktivne vanjštine tome su se čudile jer se privlačne kolegice na poslu često nepravedno smatra manje inteligentnima, a uvijek postoje i šuškanja da su na poziciju stigle zahvaljujući ljepoti, uz nerijetke pogrdne komentare koji stižu od muških i ženskih kolega. Ipak, novo istraživanje otkriva kako se ideja o “uspjehu rezerviranom za privlačne” više odnosi na muškarce, piše NY Post.
Isto istraživanje otkrilo je da zgodni muškarci zarađuju više od onih koji su ocijenjeni kao “prosječni”.
Atraktivan izgled na poslu prednost je za muškarce
“Zaboravite stereotip da žene koriste svoj izgled kako bi napredovale na poslu – zapravo su privlačni muškarci ti koji najviše profitiraju od svog izgleda na radnom mjestu”, piše NY Post koji donosi rezultate istraživanja provedenog na 11 583 Amerikanaca i to tijekom 20 godina.
Istraživanje su proveli istraživači s Polish Academy of Sciences, a objavljeno je u časopisu Social Science Quarterly.
“Fizička privlačnost važna je i za međugeneracijsku društvenu mobilnost muškaraca i žena, ali je važnija za muškarce”, ustvrdili su akademici, odbacujući staru tvrdnju da dobar izgled koristi ženama.
Istraživanje se fokusiralo na tri mjere društvene mobilnosti – obrazovanje, zanimanje i prihode, a jedan od glavnih zaključaka je činjenica da fizički privlačni muškarci imaju veću vjerojatnost da će biti društveno pokretljivi od muškaraca prosječne privlačnosti, govore istraživači.
Atraktivan izgled na poslu pomaže kad su financije u pitanju?
“Rezultati pokazuju da muškarci mogu izvući više dobiti od privlačnosti nego žene i da, sa svakim korakom na ljestvici privlačnosti (vrlo privlačan, privlačan, neprivlačan, vrlo privlačan), muškarci povećavaju svoju prednost u mobilnosti prihoda”, izjavili su istraživači.
Otkrili su i da su vrlo privlačni muškarci mogli biti pokretljivi usprkos drugim čimbenicima koji su ih možda mučili, kao što su “socioekonomski položaj roditelja” i “uvjeti u susjedstvu u kojem su odrasli”, piše NY Post.
Ponovit ćemo da je ovo istraživanje provedeno u Americi.
U svijetu u kojem ti prijatelji više ne mogu poslati poruku da očekuju dijete, nego to moraš doznati preko konfeta i ružičastog dima od treće osobe s Instagrama – jasno je da je granica između života i performansa postala prilično mutna.
Nakon što smo raščlanili baby showere, gender reveal partyje i engagement photoshoote, vrijeme je da zavirimo u mračnu budućnost. U nju nas, polako ali sigurno, vode društvene mreže, reality kultura i vječna potreba da budemo „u trendu“. Jer ako nešto postoji na TikToku, uskoro će postojati i u dnevnoj sobi tvoje prijateljice iz Rijeke, Pariza ili Osijeka.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Sigurno ste se barem jednom zatekli na plaži ili pored bazena dok pada kiša — kapljice lagano klize niz kožu, zrak miriše svježe, sve djeluje pomalo filmski… sve dok u daljini ne zagrmi. Tada nastupa pitanje: trebam li ostati u vodi ili potražiti zaklon?
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
U kraljevskoj obitelji ništa nije slučajno, pa tako ni nedavni susret u srcu Londona koji je, prema pisanju britanskih medija, zapravo prvi korak prema pomirenju princa Harryja s bolesnim ocem – kraljem Charlesom. Dok britanski monarh vodi svoju najvažniju bitku, onu s karcinomom, čini se da je i njegov mlađi sin shvatio da je vrijeme – možda – na izmaku.
Na crvenom tepihu humanitarne večeri Crvenog križa u subotu, 26-godišnja Camille Gottlieb, najmlađa unuka legendarne Grace Kelly, očarala je javnost i modne sladokusce spektakularnim hommageom svojoj baki. Camille je oživjela jedan od najprepoznatljivijih filmskih lookova slavne princeze, noseći predivnu crno-bijelu haljinu inspiriranu Kellynim kostimom iz klasika Alfreda Hitchcocka Rear Window iz 1954. godine.