Zlatna, drska i neponovljiva: Stolica zbog koje je Zagreb izgledao kao Milano
U zagrebačkoj Uraniji, prostoru u kojem se umjetnost i arhitektura često dodiruju poput tinte i papira, Themelia je predstavila posebno izdanje jedne od najpoznatijih stolica suvremenog dizajna — Magisove Chair_One. Povodom dvadesete obljetnice lansiranja, ova stolica ponovno je ispričala svoju priču, i to onako kako to može samo dizajn koji nadilazi trendove i vrijeme.
Kada je krajem devedesetih Magis zatražio od Konstantina Grcica da osmisli stolicu koja će preispitati pojam forme, nitko nije slutio da će nastati objekt koji će postati dio muzejske povijesti. Chair_One nastala je iz matematičke čistoće i arhitektonske hrabrosti, u trenutku kada je dizajn prestao biti samo funkcionalan i postao misaon.
U trenutku kada su mnogi propitivali njezin oblik, svijet je pred sobom imao novi simbol — stolicu koja nije tražila da se svidi, već da se razumije.
Novo izdanje Chair_One stolice, predstavljeno sinoć u Uraniji, spoj je industrijskog i prirodnog, s aluminijskom školjkom obojenom u zlatno i postavljenom na komad vulkanske stijene s Etne. Svaka stijena različita je, nepravilna, autentična, kao da podsjeća da i u dizajnu, kao i u životu, ravnoteža nastaje tek kad se spoje suprotnosti.
Ovi komadi, koje je kurirao sam Grcic, već su prikazani u Veneciji, ali su u Zagrebu dobili ono što nemaju u galerijama – publiku koja razumije emociju prostora.
Alberto Perazza, vlasnik Magisa, istaknuo je da Chair_One nije nastala iz želje za provokacijom, nego iz potrebe da se istraži granica između strukture i praznine. U njegovim riječima osjeća se duh brenda čije ime, „magis“, na latinskom znači „više“.
Ta jednostavna riječ postala je filozofija čitave tvrtke – više u smislu ideje, više u smislu kvalitete, više u smislu doprinosa zajednici.
Magis, koji gotovo pola stoljeća djeluje kao laboratorij suvremenog dizajna, u Chair_One je pronašao svoju najjasniju definiciju. Ona je dokaz da stolica može biti više od predmeta: može biti izjava, može biti pitanje, može biti most između umjetnosti i industrije.
Themelia, kao domaćin večeri, još je jednom potvrdila svoju ulogu prostora koji njeguje dijalog između svjetskih i domaćih stvaratelja. U ambijentu koji mirno spaja arhitekturu i kulturu, zagrebačka publika još je jednom vidjela da dizajn nije samo ono na čemu sjedimo, nego ono što nas pokreće.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.