Proizvodi s autentičnom pričom i održivim porijeklom sve su traženiji, a hrvatsko tržište dobilo je novi skandi luksuzni brend. Švedski brend AMOLN, specijaliziran za parfumeriju i osobnu njegu, konačno je dostupan u Hrvatskoj. Svi ljubitelji niche mirisa i luksuzne njege ove poznate monokromatske plave svijeće i parfimirane kreme za ruke mogu ekskluzivno pronaći u Themelia showroomu u Zagrebu, u Palmotićevoj 26 te The Rite Storeu u Kaptol centru.
Osnovan 2019. godine u Malmöu, AMOLN spaja strast prema mirisima s umijećem majstora obrtnika. Riječ “moln” na švedskom znači oblak, a ta eterična tema provlači se kroz cijeli brend: od etički nabavljenih sirovina do suvremenog skandinavskog dizajna. Proizvode ručno izrađuju legendarni majstori s više od stoljeća iskustva, bez okrutnosti prema životinjama, ljudima ili okolišu. Od 2022. godine, AMOLN opskrbljuje mirisne svijeće i parfeme švedskim kraljevskim palačama, što svjedoči o njihovoj prestižnoj kvaliteti.
U srcu brenda je “Amoln Blue”, jedinstvena mat plava boja, inspirirana oblacima i tradicionalnom skandinavskom arhitekturom, a svaki miris nosi priču iz života osnivača – od djetinjstva, preko romantičnih trenutaka do obiteljskih uspomena. Na primjer, miris 1945 evocira ljubav kćeri prema ocu, s notama bergamota, ruža, jasmina i sandalovine, podsjećajući na svakodnevne rituale poput cijeđenja soka ili kuhanja s azijskim začinima, Barr prenosi bajkovitu šumu Ölanda, s borovim iglicama, smolom i cimetom, umirujući um i budeći kreativnost, a Blues Away tjera tugu svježinom lista rajčice, verbene i rabarbare.
Uz mirisne svijeće, AMOLN donosi i perfumirane kreme za ruke, rezultat dvogodišnjeg razvoja u suradnji s vodećim francuskim znanstvenicima za njegu kože, a sastoje se od 96-97% prirodnih sastojaka koji dubinski hidratiziraju i njeguju kožu i nokte. Dostupne u dva mirisa: Museet, inspiriran nordijskim muzejima te Sisu Bouquet, oda finskoj upornosti, ove kreme su produžetak filozofije brenda AMOLN, spajajući luksuznu njegu s prirodnim, etički nabavljenim sastojcima za potpuni osjetilni doživljaj.
Nije slučajno što je brend AMOLN izabrao upravo ova dva mjesta za svoj hrvatski debi. Themelia i The Rite Store već godinama su zagrebački trendsetteri, prvi donose najtraženije svjetske brendove prije nego što oni postanu mainstream. Dok Themelia već više od dva desetljeća uvodi vrhunske talijanske i europske dizajnerske gigante, The Rite Store je postao sinonim za kuriranu selekciju niche parfumerije i selektivne kozmetike.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U božićnom specijalu Netflixove serije With Love, Meghan otkriven je popis namirnica koje princ Harry izbjegava - a sve su se našle u jelu gostujućeg chefa.
Privatni avion od 115 milijuna dolara, apartman od 40 tisuća eura po noćenju, tim frizera, maserka i 24-satno osiguranje - Oprahni ništa nije previše luksuzno.
Glumica i komičarka zablistala je u crnom baršunastom kombinezonu, pokrenuvši lavinu komentara o transformaciji, ali i nagađanja o mogućem korištenju Ozempica.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.