Ove bočice parfema nisu samo miris – one su umjetnost koju možete posjedovati
U svijetu luksuznih parfema, gdje se mirisi često stapaju u anonimne bočice, postoji jedan brend koji se ističe – The House of Oud. Njihove bočice nisu samo posude za miris; one su mala umjetnička djela koja svojim dizajnom pomiču granice estetike i funkcionalnosti.
Svaka bočica ovog brenda ručno je oslikana od strane majstora u Italiji, koristeći jedinstvene tehnike lakiranja. Ovaj proces osigurava da je svaka bočica jedinstvena, s vlastitim ornamentima i bojama, stvarajući tako neponovljiv vizualni doživljaj.
Dizajn bočica često nadmašuje očekivanja. Inspirirane su različitim umjetničkim pravcima – od apstraktnih uzoraka do klasičnih motiva, poput ptica i cvjetova.
Neki modeli, poput “Bonbon Pop”, kombiniraju retro elemente s modernim detaljima, stvarajući bočice koje podsjećaju na dragocjene kamenčiće ili skulpture.
Ove bočice nisu samo ukras za toaletni stolić; one su statement komadi koji mogu transformirati svaki prostor. Svojim jedinstvenim izgledom, one postaju centralni element u interijeru, privlačeći poglede i izazivajući divljenje.
Iako se čine kao nedostupni luksuz, The House of Oud parfemi su sada dostupni i u Zagrebu. Za ljubitelje fine estetike i mirisa, ovo je prilika da posjeduju komad umjetnosti koji ne samo da miriše, već i izgleda nevjerojatno.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.