Omiljena domaća mirisna kuća ima novo prekrasno prodajno mjesto
Notes of Zagreb, renomirani hrvatski brend mirisa za dom, otvorio je svoj drugi butik u samom srcu Zagreba, smješten u Teslinoj ulici 9. Ovaj novopreuređeni prostor pridružuje se već postojećem butiku u Skalinskoj ulici 2, proširujući pristup jedinstvenim mirisnim iskustvima koja su postala prepoznatljiva po svojoj originalnosti i kvaliteti.
U skladu s prepoznatljivim identitetom brenda, novi dućan u Teslinoj ulici prostire se na 22 m2 ističe se svojim minimalističkim dizajnom i paletom neutralnih tonova bijele i crne, obogaćenih zlatnim naglascima. Ova estetska harmonija stvara ugodan ambijent koji odražava eleganciju i suptilnost, ističući mirisne kreacije brenda Notes of Zagreb.
Bogata ponuda mirisa koja, između ostalog obuhvaća difuzore za prostor, sprejeve, mirisne svijeće, mirisne sprejeve za tijelo te inovativne parfeme za kućne ljubimce, od sad je dostupna i na novoj lokaciji. Svi proizvodi odražavaju visok standard kvalitete i pažljivo odabrane mirisne note koje dodatno obogaćuju životni prostor korisnika. Iz široke ponude mirisa, tako je moguće odabrati cvjetne, voćne, začinske i drvene note i pronaći savršeni miris za dom, javne prostore, urede, hotele, barove i restorane.
Mirisna čarolija zvana Notes of Zagreb
Alma Pavetić i Nino Ivković, osnivači brenda Notes of Zagreb, izrazili su oduševljenje otvaranjem novog dućana, ističući: „Otvorenje ovog prostora u Teslinoj ulici predstavlja važan korak u širenju naše prisutnosti i omogućava nam da još više ljudi doživi ljepotu naših mirisa. Ponosni smo na minimalistički dizajn koji odražava suštinsku eleganciju našeg brenda. Naša strast prema stvaranju jedinstvenih mirisnih iskustava nadahnjuje nas da neprestano istražujemo nove ideje i kvalitetne sastojke. Novi dućana prilika je da zajedno s našim kupcima proširimo ljubav prema mirisima.”
Notes of Zagreb poziva sve ljubitelje sofisticiranih mirisa i estetskih doživljaja da posjete novi dućan u Teslinoj ulici 9 te dožive čaroliju mirisnih svjetova koje brend nudi.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.