HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kako bi obilježili uspješnu dvogodišnju suradnju, brendovi Lexus i Klisab osmislili su modni dodatak koji u sebi nosi obilježja ovih dvaju autentičnih brendova na tržištu.

Modni brend KLISAB prepoznatljiv je po svojim hrabrim i jedinstvenom modnim rješenjima, dok je Lexus, luksuzni brend automobila na tržištu koji posebnu pažnju stavlja na čovjeka u središtu svih svojih proizvoda i u duhu Omotenashia svojim kupcima nastoji ostvariti potrebe i pružiti iskustva koja do sada nisu doživjeli.

PROČITAJTE: Upoznali smo novi Lexus LBX i malo je reći da smo oduševljeni!

Upravo su jedinstvenost i ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš, važnost koju ima dizajn proizvoda ali i udobnost korištenja, aspekt luksuza, vrijednosti koje u sebi nosi Lexus, jednake onima koje Klisab vidi u vlastitom brendu, zastupa i provodi.

GLAVNA Lexus Klisab Tomislav Kliškinić Marko Šabarić auto industrija automobil hello magazine hrvatska croatia lbx zagreb hrvatski dizajn

Ovo je bila inspiracija i za kreiranje posebnog modnog detalja kao rezultata odlične dosadašnje suradnje Klisaba i Lexusa.

PROČITAJTE: Interijer prvog KLISAB dućana izgleda svjetski!

„Željeli smo kreirati item koji će s jedne strane autentično prezentirati našu vlastitu estetiku i s druge strane simbolički ilustrirati zajedničke vrijednosti naših dvaju brendova. Znali smo da želimo kreirati „small leather good“. Odlučili smo se za izradu privjeska kojem je ishodišna ideja bila da bude privjesak za automobilski ključ, međutim konačan proizvod pokazao se multifunkcionalan – osim kao privjesak za ključeve, jednako uspješno funkcionira i kao modni asesoar, apliciran na torbu, pasicu za remen ili drugdje. Kao i segmenti Lexusa, svaki item izrađen je ručno od kvalitetne kože, i nadamo se da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan.“ objasnili su nam dizajneri Klisaba Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić.

GLAVNA Lexus Klisab Tomislav Kliškinić Marko Šabarić auto industrija automobil hello magazine hrvatska croatia lbx zagreb hrvatski dizajn


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025