Strast prema dizajnu: Kako smo pokrenuli promjene u industriji podnih rješenja
Kada podne obloge postanu sinonim elegancije i praktičnosti, profesionalna rješenja rezultat iskustva i kvalitete, a tehnologija izrade postavi nove standarde u industriji, nastaje jedinstvena priča o dizajnu.
Upravo takvu priču potpisuje obiteljska tvrtka Dizajn Pod koja već 15 godina predvodi industriju profesionalnih podnih rješenja na tržištu regije. Biserka Silić Matošević, zaljubljenica u oku ugodne interijere, otkrila nam je svoju strast prema dizajnu te hrabru odluku da se pridruži suprugu Albertu u izgradnji obiteljske tvrtke. Kroz ovu inspirativnu priču, saznat ćemo kako su snovi, hrabrost i nepokolebljiva vjera u vlastitu viziju postali temelj uspjeha njihovog poslovanja.
FOTO: Marina TunjićFOTO: Marina Tunjić
Evolucija dizajna u podnim rješenjima
U svijetu dizajna, podne obloge već godinama predstavljaju puno više od obične površine, obloge ili materijala. Suvremeni dizajn podnih obloga sve više teži prema funkcionalnosti, estetici i održivosti. Dokaz tomu je i tvrtka Dizajn Pod koja se specijalizira u pružanju profesionalnih podnih rješenja i umjetničkih panela. Opremajući poslovne objekte i stambene prostore od 2009. godine, postali su ključan igrač u industriji, usko surađujući s arhitektima, dizajnerima i izvođačima. Njihova ponuda obuhvaća širok spektar podnih rješenja, naglašavajući kvalitetu, funkcionalnost i izdržljivost materijala. Danas postavljaju visoke standarde u podnoj industriji, unaprjeđujući kvalitetu i estetiku interijera.
FOTO: Marina TunjićFOTO: Marina Tunjić
“Kada sam se odlučila pridružiti mužu u našem obiteljskom biznisu, nisam znala puno o industriji dizajna. Bilo je to vrijeme velikih snova i neizvjesnosti. Iako se Albert već tada dokazao na tržištu s našim profesionalnim rješenjima, željela sam pridonijeti snažnijem rastu poslovanja. Prve dvije godine činilo se kao da mi ništa ne ide kako treba. Ponekad sam se pitala je li uopće ima smisla ulagati toliko truda i energije kada rezultati izostaju. No, s vremenom su se počele događati velike stvari. Novi poslovi su se otvarali, suradnje su se razvijale, i polako se vidio napredak u svakoj sferi našeg poslovanja. I da, vrijedilo je. Vrijedilo je svake suze, svakog trenutka sumnje, jer su nas ti trenuci oblikovali i učinili jačima.” – izdvojila je Biserka Silić Matošević, nježna strana ove obiteljske priče.
FOTO: Marina TunjićFOTO: Marina Tunjić
Izazovi u poslovanju preoblikovani u prilike za rast
Od obiteljskih domova i uredskih prostora do kompleksnih zdravstvenih i obrazovnih ustanova i proizvodnih objekata, tvrtka nudi inovativna rješenja prilagođena različitim potrebama. Njihov pristup poslovanju, koji potiče inovacije i održiva rješenja, čini ih nezaobilaznim igračem na tržištu koje cijeni kvalitetu i dugoročne vrijednosti. Osim estetike, naglasak je na dugotrajnosti, funkcionalnosti i jednostavnom održavanju te dugoročnoj praktičnosti. Tvrtka svoj pristup poslovanju temelji i na dugoročnim partnerstvima s vodećim imenima u industriji. Njihova suradnja s partnerima koji imaju više od 155 godina iskustva u poslovanju jamči kvalitetu i pouzdanost proizvoda. Ovakve suradnje omogućile su im da predstave najkvalitetnije proizvode na tržištu, čvrsto pozicionirajući se kao lider u industriji. Upravo partnerstva s renomiranim svjetskim proizvođačima materijala koji zagovaraju održivost i zelenu proizvodnju, izdvojila ih je od postojećih rješenja na tržištu i omogućila im da žive svoje vrijednosti u poslovanju.
FOTO: Marina TunjićFOTO: Marina Tunjić
“Svake godine rastemo. Značajni iskoraci događali su se sa svakim novim zastupništvom, novim industrijskim projektom i novim klijentima koji su prepoznali kvalitetu našeg pristupa. Ulagali smo prvenstveno u našu edukaciju, u ljude i sajmove diljem svijeta. Sjećam se prvog sajma u Londonu i naše hotelske sobe. Bila je daleko od luksuza, ali znali smo da je taj sajam bio investicija u našu budućnost. Željeli smo samo biti prisutni, učiti od velikih brendova i donijeti u Hrvatsku dašak svjetskih trendova. S vremenom sam shvatila da je upravo u tim izazovima ležala prilika za učenje i rast. Danas, dok gledam unatrag, ponosna sam na sve što smo postigli i zahvalna sam što smo imali priliku ostvariti naše snove koji su u potpunosti premašili naša očekivanja.” – naglasila je ova ljubiteljica interijera.
FOTO: Marina TunjićFOTO: Marina Tunjić
Kreativnost i individualan pristup kao imperativ
Osim vrhunskih proizvoda, tvrtka Dizajn Pod potiče kreativnost i individualnost u dizajnu podova. Njihov tim kreativaca i stručnjaka surađuje s klijentima kako bi stvorili personalizirana rješenja koja odražavaju jedinstvene potrebe i estetiku svakog prostora. Ovakav pristup omogućuje klijentima da ostvare svoju viziju prostora, uz podršku stručnjaka koji razumiju važnost estetike, funkcionalnosti i dugotrajnosti podnih obloga.
FOTO: Marina TunjićFOTO: Marina Tunjić
“Zahvalna sam na svakom koraku našeg poduzetničkog puta, ne bih ništa mijenjala, svaki korak doveo nas je ovdje gdje smo danas. Vodili smo se onom Ne možeš izgubiti ono što nikad nisi imao – i išli smo hrabro naprijed, ne osvrćući se za izgubljenim bitkama. Nikad nismo gubili vjeru. Danas uživamo plodove tog rada i poklanjamo si ono najvrijednije što imamo, a to je – vrijeme. Nismo ga imali dok smo stvarali, zato ga sada iznimno cijenimo. Iako i dalje ima prostora za rast, kako privatno tako i poslovno, osjećam se ostvareno. I dalje imamo svoje snove, ali danas uživamo sanjajući ih…” – zaključila je Biserka Silić Matošević.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.