Priča o brendu MLaf započela je pred nešto više od godinu dana i to kao hobi, odnosno potreba da se slobodno vrijeme iskoristi na lijep, kreativan način, a usput i obogati vlastiti dom posebnim dekoracijama. Nakon što je shvatila koliko zapravo uživa u stvaranju mirisnih svijeća od prirodnog voska i dekorativnih predmeta od visokokvalitetnog i netoksičnog gipsa, Marina Azinović, vlasnica brenda MLaf pokrenula je mali kućni kreativni studio . Na ideju neobičnog imena brenda, Marina je došla tako što je spojila inicijal svog imena M, te uspomenu na ljubimca po imenu Olaf.
U šarolikoj ponudi studija MLaf možete pronaći dekorativne svijeće, bukete i boxeve od prirodnog voska, razne ručno izrađene vaze od gipsa, podloške za nakit te posudice raznih oblika. Inspiraciju ova kreativna Pažanka crpi iz različitih izvora, od vlastitog doma, pa od kraja u kojem je odrasla, okružena kreativnim roditeljima. Ljubiteljica je minimalizma, nježnih boja i svedenih linija što se na najljepši način odrazilo na njenom radu. Materijali s kojima radi su održivi, dugotrajni i zdraviji od ponude koju je moguće pronaći u serijskoj proizvodnji. Sojin vosak koji se koristi u potpunosti je netoksičan, ne otpušta čađu i gori sporije od parafina, što produžuje vijek gorenja ukrasne svijeće. Posvećenost brenda MLaf ekologiji ogleda se i činjenici da sve dekoracije i svijeće dolaze u vrećicama od 100 % pamuka koje sami šiju u maloj kućnoj radinosti, kao i što ručno izrađuju gipsane kutije za svoje Božur BOXeve.
Ono po čemu je studio MLaf postao poznat buketi su voštanih božura, nakon čega je ponuda proširena cvjetnim buketima u gipsanoj vazi, te naposljetku i Božur BOXevima koji su sada njihov najpoznatiji i najprodavaniji proizvod. Svaki je cvijet u buketu je sam po sebi unikatan, a klijenti imaju mogućnost odabira boje i mirisa, kao i natpisa po želji. Ideja je da pratiti trendove, ali i oblikovati ih kako ne bi gubili na autentičnosti. „Često se dogodi da nam klijenti sami traže nešto prema svojoj želji a zatim to postane naš vrlo traženi proizvod. To nam govori i da smo se stilski pronašli i s tržištem koje nas je prepoznalo. Smatramo da mali brendovi ručne izrade uvijek imaju svoju publiku koja prepoznaje njihovu vrijednost u odnosu na masovnu serijsku proizvodnju“ rekla nam je Marina Azinović.
„Radujemo se svakom narednom danu, mjesecima i godinama koje nas čekaju i nadamo se našem širenju kapaciteta i otvaranju našeg malog studija u kom će kupci moći vidjeti i fizički kupiti naše proizvode, a trenutno smo fokusirani na izradu božićnih dekoracija“ otkrivaju nam iz MLaf studija, a ako je suditi po onom što smo vidjeli, u MLaf studiju, očekuje nas jedan nježni, bijeli Božić. Divni ukrasi poput malog gipsanog bijelog bora koji je zapravo svijećnjak, voštane kugle za bor, male bijele kućice, duhoviti mali svjećnjaci s likom Snješka ili bijeli Božur BOX ukrašen elegantnom crvenom mašnom, pretvorit će svaki dom u božićnu bajku, a sigurni smo da bi se baš svatko razveselio mirisnom MLaf poklonu pod borom.
U toplom, kreativnom ambijentu Studija Kauch – hrvatskog proizvođača vrhunskog ojastučenog namještaja po mjeri, mjestu gdje se dizajneri i proizvođači home decora susreću kao stari prijatelji – nedavno je zasjao jedan sasvim poseban gost: Stipe Brničević.
Nakon što su krajem prošle godine osvojili srca kolekcijom „Puna vreća sreće“, Merla i Saša Šekoranja ponovno su udružili snage kako bi u vaš dom donijeli proljetnu raskoš.
Među 50-ak egzotičnih delicija Na Asian Street Food Festivalu od 23. do 29. travnja moći ćemo kušati i šrilankanski kohtu, kineski Rou Jia Mo, Harajuku palačinke, ražnjiće s lignjama, bao bunse s pašticadom, sushi u formi burrita i lignje u kadaifu. Na Strossmayerovu ćemo trgu učiti spravljati savršeni ramen, lupati tradicionalno mochi tijesto, te pripravljati matcha latte. Gledat ćemo azijski hit film, humanitarno se angažirati uz bok s rukometašima i uživati u odličnim nastupima pomno biranih DJ-a