Priča o brendu MLaf započela je pred nešto više od godinu dana i to kao hobi, odnosno potreba da se slobodno vrijeme iskoristi na lijep, kreativan način, a usput i obogati vlastiti dom posebnim dekoracijama. Nakon što je shvatila koliko zapravo uživa u stvaranju mirisnih svijeća od prirodnog voska i dekorativnih predmeta od visokokvalitetnog i netoksičnog gipsa, Marina Azinović, vlasnica brenda MLaf pokrenula je mali kućni kreativni studio . Na ideju neobičnog imena brenda, Marina je došla tako što je spojila inicijal svog imena M, te uspomenu na ljubimca po imenu Olaf.
U šarolikoj ponudi studija MLaf možete pronaći dekorativne svijeće, bukete i boxeve od prirodnog voska, razne ručno izrađene vaze od gipsa, podloške za nakit te posudice raznih oblika. Inspiraciju ova kreativna Pažanka crpi iz različitih izvora, od vlastitog doma, pa od kraja u kojem je odrasla, okružena kreativnim roditeljima. Ljubiteljica je minimalizma, nježnih boja i svedenih linija što se na najljepši način odrazilo na njenom radu. Materijali s kojima radi su održivi, dugotrajni i zdraviji od ponude koju je moguće pronaći u serijskoj proizvodnji. Sojin vosak koji se koristi u potpunosti je netoksičan, ne otpušta čađu i gori sporije od parafina, što produžuje vijek gorenja ukrasne svijeće. Posvećenost brenda MLaf ekologiji ogleda se i činjenici da sve dekoracije i svijeće dolaze u vrećicama od 100 % pamuka koje sami šiju u maloj kućnoj radinosti, kao i što ručno izrađuju gipsane kutije za svoje Božur BOXeve.
Ono po čemu je studio MLaf postao poznat buketi su voštanih božura, nakon čega je ponuda proširena cvjetnim buketima u gipsanoj vazi, te naposljetku i Božur BOXevima koji su sada njihov najpoznatiji i najprodavaniji proizvod. Svaki je cvijet u buketu je sam po sebi unikatan, a klijenti imaju mogućnost odabira boje i mirisa, kao i natpisa po želji. Ideja je da pratiti trendove, ali i oblikovati ih kako ne bi gubili na autentičnosti. „Često se dogodi da nam klijenti sami traže nešto prema svojoj želji a zatim to postane naš vrlo traženi proizvod. To nam govori i da smo se stilski pronašli i s tržištem koje nas je prepoznalo. Smatramo da mali brendovi ručne izrade uvijek imaju svoju publiku koja prepoznaje njihovu vrijednost u odnosu na masovnu serijsku proizvodnju“ rekla nam je Marina Azinović.
„Radujemo se svakom narednom danu, mjesecima i godinama koje nas čekaju i nadamo se našem širenju kapaciteta i otvaranju našeg malog studija u kom će kupci moći vidjeti i fizički kupiti naše proizvode, a trenutno smo fokusirani na izradu božićnih dekoracija“ otkrivaju nam iz MLaf studija, a ako je suditi po onom što smo vidjeli, u MLaf studiju, očekuje nas jedan nježni, bijeli Božić. Divni ukrasi poput malog gipsanog bijelog bora koji je zapravo svijećnjak, voštane kugle za bor, male bijele kućice, duhoviti mali svjećnjaci s likom Snješka ili bijeli Božur BOX ukrašen elegantnom crvenom mašnom, pretvorit će svaki dom u božićnu bajku, a sigurni smo da bi se baš svatko razveselio mirisnom MLaf poklonu pod borom.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.