Zahvaljujući Beyonce, koketna kaubojka novi je modni stil za lepršavo proljeće
Ženstvene haljine i kaubojske čizme mogu postati dio vaše proljetne uniforme.
21 ožujka 2024
INSTAGRAM: @PRAIRE/@lindsaybranquinho
21 ožujka 202417:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jeste li spremni za ovo? Modni insajderi kažu kako će ulicama uskoro zavladati jedan neočekivan trend koji je potpuna suprotnost stilu pritajenog luksuza koji smo obožavali u posljednjih nekoliko sezona. Riječ je o stilu koji je dobio nadimak koketna kaubojka, a koji je nastao zahvaljujući ponovnoj popularnosti country glazbe koju je svijetu još više približila slavna Beyonce. Dok se u kostimima koje glazbena diva nosi u posljednje vrijeme teško možemo zamisliti, svakako nećemo imati ništa protiv uvođenja ženstvenih cvjetnih haljinica i kaubojskih čizama u svoju garderobu.
Koketna kaubojka zabavan je modni prijedlog za proljeće
Kako postići stil pod nazivom koketna kaubojka?
Zamislite mini ili midi haljine od prozračnih materijala u bijeloj boji sa starinskim čipkastim detaljima ili u cvjetnoj izvedbi, uz čizme koje se nose na gole noge (svakako predlažemo nošenje pamučnih sokni koje se neće vidjeti). Kosa je kovrčava ili ravna, lagano razbarušena, a make up minimalan.
U obzir dolaze i razni dodaci za kosu, traper ili kožnate jakne, kao i spoj pamučnih majica sa cvjetnim suknjama s prorezima. Kad zatopli, iz ormara možete izvaditi i traper hlačice ili traperice sa zvonolikim nogavicama spojiti s pamučnim bijelim potkošuljama.
Ako vam se ovaj stil sviđa no čini vam se preodvažnim za svaki dan, možete ga sačuvati za odlazak na festivale i koncerte.
Dok se spremate, ne zaboravite u pozadini pustiti hit Jolene u izvedbi Dolly Parton i njezinog kumčeta Miley Cyrus ili nove hitove s country albuma slavne Beyonce.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju biti prisutne rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla stvoriti vizualni nesklad. No, vrijeme prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.