Jennifer Lawrence upravo je vratila u modu jedan zaboravljeni modni dodatak
Obožavale su ga Carolyn Bessette i Blair Waldorf, a sada ga samostalno u modu vraća Jennifer Lawrence.
22 studenoga 2023
GETTY
22 studenoga 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Već se neko vrijeme šuška o povratku ovog modnog dodatka koji mnogi vole mrziti, a sada je službeno: rajf za kosu ponovno je u modi, a to je potvrdila sama Jennifer Lawrence.
Ovaj modni dodatak obožavala je modna ikona devedesetih Carolyn Bessette, zatim se 2007. ponovno vratio na scenu zahvaljujući Blair Waldorf iz serije Gossip Girl, a onda je netragom nestao sve do danas kada je doživio još jedan comeback zahvaljujući popularnom old money stilu.
Jennifer Lawrence samostalno vraća rajf za kosu
Poznate it-djevojke već smo ove sezone vidjeli s trakama u kosi no koliko dobro može izgledati jednostavan crni rajf, čak i u svečanoj prigodi, pokazala nam je Jennifer Lawrence pri svom posljednjem pojavljivanju u slavnoj modnoj kući Saks u New Yorku.
Poznata glumica stigla je u Saks na svečanu premijeru novih blagdanskih izloga legendarne robne kuće koji iz godine u godinu utjelovljuju ideju luksuznog Božića.
U skladu s temom, Jennifer Lawrence stigla je odjevena u elegantnu modnu kombinaciju bijele košulje, crnoj blejzera na vezanje oko struka i dugačke crne suknje.
Modni znalci njezin su outfit proglasili “jako njujorškim” te idealnim prikazom old money stila, a mnogi su zamijetili rajf kojem je odmah porasla potražnja na internet tražilicama.
Kako nositi rajf za kosu u stilu Jennifer Lawrence?
Crni rajf za kosu Jennifer Lawrence potpisuje brend Jennifer Behr i riječ je o modelu Cruz koji stoji 168 dolara. Slični smo pronašli u Zari za 15, 95 eura.
Kožnati rajf za kosu ZaraZARA
Ako želite postići uglađeni dojam poput Jennifer Lawrence birajte modele bez nepotrebnih ukrasa i potrudite se da vam outfit izgleda profinjeno kako završni dojam ne bi ispao djetinjast.
Uz rajf za kosu u old money stilu izuzetno je bitna lijepo isfenirana i uredna frizura pa ga nemojte nositi kao spas za bad hair day već u danima kad imate vremena i volje za dotjerivanje.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju biti prisutne rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla stvoriti vizualni nesklad. No, vrijeme prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.