Ova relativno pristupačna torba osvojila je celebrity it-cure: Njome su zamijenile svoje luksuzne modele
Čini se da ovih dana svi nose Aupen torbice. Doznajte više o tom brendu, koji je zaludio svijet slavnih.
30 listopada 2023
AUPEN/PROFIMEDIA
30 listopada 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako na novijim fotografijama svojih omiljenih celebrity cura niste uspjeli detektirati koju torbicu nose ovih dana, za vas imamo zanimljivu modnu vijest. Mnoge slavne fashionistice svoje su Bottega Veneta, Dior i Jacquemus torbice zamijenile torbama donedavno nepoznatog potpisa Aupen koji je u kratkom roku doživio nevjerojatan uspjeh. Najpopularnija torba trenutka pročišćenih je linija i baš u stilu dvijetisućitih, a cijenom je puno prihvatljivija od svih ostalih razvikanih modela koji se nalaze na policama raskošnih modela djevojaka kao što su Taylor Swift i Kylie Jenner.
Upoznajte torbice Aupen i njihovu priču.
Najpopularnija torba privukla je pažnju celebrity trendseterica
Dobro je poznata činjenica da ono što Hailey Bieber predstavi na svom Instagram profilu u trenu dobiva virtualnu oznaku “poželjno” i počinje se prodavati bolje no ikada do sad.
Torbice Aupen supruga Justina Biebera već je nosila u nekoliko prigoda, a njezin su primjer odlučile slijediti Kylie Jenner, Taylor Swift, Gabrielle Union, Karlie Kloss, Dakota Johnson, Ashley Park.
Torbe koje obožava Hailey Bieber nosi i Selena Gomez, čiji je modni stil zahvaljujući novoj stilistici doživio pravi procvat.
Koja priča stoji iza brenda Aupen i zašto su svi poludjeli za torbicama s tim potpisom?
Najpopularnija torbica veganska je i jako, jako nova
Vjerovali ili ne, brend Aupen osnovan je prije tek godinu dana, 2022. godine, a za njegov vrtoglavi usphjeh zaslužan je odličan PR tim i trendi Y2K siluete kojih se djevojke koje prate modu ne mogu zasititi.
Aupen je veganski brend ručnih torbica koji spaja stil Brooklyna i Singapura, u kojim ase i nalaze njegovi ateljei. U fokusu su izdrživost i etika, ali i sofisticiran trendi dizajn. Torbice su prepoznatljive po asimetričnim siluetama, a sve su cjenovno jeftinije od 200 eura osim modela s resicama koji se može kupiti po cijeni od 230 eura.
Torbice koje su osvojile it-djevojke imaju imena koja osnažuju kao što su Purpose, Fearless i Nirvana, a postoji model za svaki stil i svaki ukus.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.