Ova relativno pristupačna torba osvojila je celebrity it-cure: Njome su zamijenile svoje luksuzne modele
Čini se da ovih dana svi nose Aupen torbice. Doznajte više o tom brendu, koji je zaludio svijet slavnih.
30 listopada 2023
30 listopada 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako na novijim fotografijama svojih omiljenih celebrity cura niste uspjeli detektirati koju torbicu nose ovih dana, za vas imamo zanimljivu modnu vijest. Mnoge slavne fashionistice svoje su Bottega Veneta, Dior i Jacquemus torbice zamijenile torbama donedavno nepoznatog potpisa Aupen koji je u kratkom roku doživio nevjerojatan uspjeh. Najpopularnija torba trenutka pročišćenih je linija i baš u stilu dvijetisućitih, a cijenom je puno prihvatljivija od svih ostalih razvikanih modela koji se nalaze na policama raskošnih modela djevojaka kao što su Taylor Swift i Kylie Jenner.
Upoznajte torbice Aupen i njihovu priču.
Najpopularnija torba privukla je pažnju celebrity trendseterica
Dobro je poznata činjenica da ono što Hailey Bieber predstavi na svom Instagram profilu u trenu dobiva virtualnu oznaku “poželjno” i počinje se prodavati bolje no ikada do sad.
Torbice Aupen supruga Justina Biebera već je nosila u nekoliko prigoda, a njezin su primjer odlučile slijediti Kylie Jenner, Taylor Swift, Gabrielle Union, Karlie Kloss, Dakota Johnson, Ashley Park.
Torbe koje obožava Hailey Bieber nosi i Selena Gomez, čiji je modni stil zahvaljujući novoj stilistici doživio pravi procvat.
Koja priča stoji iza brenda Aupen i zašto su svi poludjeli za torbicama s tim potpisom?
Najpopularnija torbica veganska je i jako, jako nova
Vjerovali ili ne, brend Aupen osnovan je prije tek godinu dana, 2022. godine, a za njegov vrtoglavi usphjeh zaslužan je odličan PR tim i trendi Y2K siluete kojih se djevojke koje prate modu ne mogu zasititi.
Aupen je veganski brend ručnih torbica koji spaja stil Brooklyna i Singapura, u kojim ase i nalaze njegovi ateljei. U fokusu su izdrživost i etika, ali i sofisticiran trendi dizajn. Torbice su prepoznatljive po asimetričnim siluetama, a sve su cjenovno jeftinije od 200 eura osim modela s resicama koji se može kupiti po cijeni od 230 eura.
Torbice koje su osvojile it-djevojke imaju imena koja osnažuju kao što su Purpose, Fearless i Nirvana, a postoji model za svaki stil i svaki ukus.
Do prije nekoliko mjeseci smatrali bi da je modni grijeh plišanim igračkama i perlicama ukrasiti Birkinicu, torbicu brenda Jacquemus ili kultnu Gucci torbu 1961, no TikTok kaže da je to sada cool.
Skandinavke uzvraćaju udarac. Nakon što su tron ultimativnih modnih influencerica preuzele Parižanke pa zatim elegantne djevojke iz Milana, stil iz Kopenhagena vraća se na scenu uz bluzu koja će biti ultimativni hit sezone.
U današnjem polariziranom društvu, pojam wokeizma zauzima centralno mjesto u političkim i kulturnim raspravama, a Generacija Z – najmlađa generacija na društvenoj sceni – sve više postaje ključni glas u ovom dijalogu.
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
Damir Kedžo, istaknuti hrvatski glazbenik prepoznatljiv po svom snažnom vokalu i emotivnim interpretacijama, ove će godine po peti put zaredom obogatiti blagdansku atmosferu svojim tradicionalnim božićnim koncertom pod nazivom "Moj Božić, vol. 5".