Britney Spears nekoć ih je obožavala, baš poput brojnih it-djevojaka iz razdoblja dvijetisućitih, a modna kuća Chanel redovito ih predstavlja u svojim proljetnim modnim kolekcijama. poštarska, mornarska ili boy kapa jedan je od kontroverznih modnih dodataka koje neki obožavaju, a neki izbjegavaju, a koja se u svakom slučaju vraća na modnu scenu. Mornarska kapa – da ili ne? Ovaj trend iz dvijetisućitih vraća se na velika vrata, a Tatjana Jurić odlično ga nosi.
Mornarska kapa Tatjane Jurić trend je koji će ponovno zaživjeti
Chic hrvatska voditeljica Tatjana Jurić obožava kape i pokrivala za glavu, a dok je prošle godine odlično nosila trendi bucket šešir, sada uživa uz look koji svakom outfitu daje klasična mornarska kapa.
Voditeljici koja svaki trend nosi s puno osobnosti ovakva kapa pristaje kao salivena pogotovo uz prepoznatljiv crveni ruž na usnama i isfeniranu frizuru ošišanu na dugački bob.
Na najnovijoj fotografiji koju je objavila na svom Instagram profilu Tatjana Jurić odjevena je u oversized sivi blejzer od tvida, u kombinaciji s crnom majicom i još jednim komadom koji se ovog proljeća u modu vraća na velika vrata.
Mornarsku kapu pronaći ćete u brojnim high street trgovinama
Mornarska kapa nije jedini zanimljiv detalj outfita Tatjane Jurić
Poput Ive Radić i još nekih modno osviještenih Hrvatica i Tatjanu Jurić oduševile su atraktivne traperice koje se najavljuju kao veliki trend za nadolazeću sezonu.
Riječ je o širokom modelu sa proštepanim šavom na sredini koji vizualno izduljuje figuru i svaki outfit u trenu transformira u trendi modnu kombinaciju.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju biti prisutne rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla stvoriti vizualni nesklad. No, vrijeme prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.