Jeste li primijetili? Ovo su brendovi koje princeza Catherine nikad ne nosi premda ih je Lady Di obožavala
Premda je lady Diana obožavala slavne modne kuće kao što su Dior i Versace, nalaze se na listi brendova koje princeza Catherine nikad ne nosi. Zanimljivo, zar ne?
12 rujna 2023
PROFIMEDIA
12 rujna 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Princeza Catherine jedna je od vodećih modnih influencerica iz svijeta kraljevskih dvora, baš kao što je to nekoć bila njezina pokojna svekrva lady Diana. Ipak njihovi stilovi poprilično se razlikuju i jako je zanimljivo što se neki od Dianinih modnih brendova nalaze na listi dizajnerskih imena princeza Catherine nikad ne nosi. Koji su to brendovi i zašto je to tako, pročitajte u nastavku.
Zanimljivo, no princeza Catherine nikad ne nosi Versace
Supruga princa Williama u brojnim je prilikama odala počast modnom stilu lady Diane te na svoj način ponovila njezine legendarne modne kombinacije ili osvanula u nekoj važnoj prigodi s komadom nakita iz njezine kolekcije.
Lady Di u ljubičastoj toaleti VersacePROFIMEDIA
Ipak, princeza Catherine nikad ne nosi odjeću ili modne dodatke s potpisom Versace koji je Diana obožavala. Lady Diana bila je bliska prijateljica pokojnog Giannija Versacea, a u više prigoda blistala je u zavodljivim haljinama koje je on osmislio.
Princeza Diana u kultnoj Versace haljini 1995. godinePROFIMEDIA
No no za Dior
Poprilično je čudno i što princeza Catherine nikad ne nosi ništa što potpisuje modna kuća Dior koju kraljevske dame diljem svijeta već desetljećima obožavaju. Tim više što je lady Di često nosila Dior, a ta je modna kuća po njoj nazvala i kultnu torbicu Lady Dior koja je nedavno doživjela reizdanje.
Lady Di s torbom Dior koja je po njoj dobila imePROFIMEDIA
Princeza Catherine rijetko nosi odjeću s potpisom Gucci, a kad su satovi u pitanju, u obzir dolazi samo Cartier.
Zašto princeza Catherine nikad ne nosi određene brendove?
Javnosti nije poznat točan razlog zbog kojeg princeza Catherine nikad ne nosi odjeću i modne dodatke s potpisom Versace i Dior no modni znalci smatraju da to nije ništa osobno, već dio dobro razrađenog imidža.
Naime, princeza Catherine kad god može nosi britanske brendove kao što su Alexander McQueen, Stella McCartney, Jenny Packham, Reiss, Alessandra Rich, LK Bennett i slični, no često si dozvoljava male modne “izlete u inozemstvo” pa odijeva Chanel, bira torbice s potpisom YSL i Elie Saab.
Kad je high street moda u pitanju, Zara i Mango jako su joj dragi, a omiljene tenisice Veja stižu iz Francuske.
Što onda Catherine ima protiv brendova Dior i Versace?
Dok je lady Diana imala imidž senzualne, glamurozne žene koja se bez imalo problema na važnim događanjima pojavljivala u mini suknjama i haljinama s dubokim dekolteom, a njezine fotografije u kupaćem kostimu svakog su ljeta iskakale sa stranica tabloida, princeza Catherinenjeguje mnogo neviniji look što je jedan od razloga zbog kojeg je nikad nismo vidjeli u bikiniju.
Princeza Catherine njeguje damski stil djevojke iz susjedstvaPROFIMEDIA
Brend Versace naglašeno je seksi, a Dior vjerojatno preluksuzan pa se princeza Catherine drži modne šprance koja odgovara današnjem dobu, a to je uloga djevojke iz susjedstva s kojom se baš svatko može poistovjetiti, dok se lady Diana odlično snašla s imidžem vamp princeze dobra srca.
Princeza Diana u haljini brenda Versace na naslovnici magazina Harper’s BazaarPROFIMEDIA
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.