Ako netko zna kako pokrenuti trendove, to su svakako američka it-djevojka Hailey Bieber i naša trendseterica Izabel Kovačić. Svilene marame vruća su tema svakog proljeća, a ove su se godine vratile na velika vrata, zahvaljujući ultraženstvenom stilu koji je ponovno moderan. Ipak, ako želite odskakati od mase i maramu isfurati na zanimljiv i cool način, slijedite primjer Izabel i Hailey i svežite maramu u stilu rupca, ali preko kape. Marama preko šilterice priziva hip hop kulturu devedesetih i ranih dvijetisućitih, a premda nije rezervirana za svakoga, svakome tko vas sretne u nekoliko će sekundi objasniti koliko ste odvažni kad je moda u pitanju.
Marama preko šilterice ove je godine prvi put viđena na Coachelli
Hailey Bieber prije nekoliko je tjedana privukla pažnju na glazbenom festivalu Coachella svojim noktima koji su svijetlili u mraku, ali i baggy outfitom uz koji se istaknula marama preko šilterice.
Hailey je odabrala crveno-plavu šiltericu brenda FILA preko koje je svezala maramu s leopardskim uzorkom.
Look je upotpunila crnim naočalama s uskim okvirima, tamnocrvenim sjajilom i zlatnim naušnicama.
Izabel Kovačić ovih je dana osvanula na svom Instagram profilu odjevena u traper hlače i jaknu iz vlastite kolekcije Izakova, koje je upotpunila zelenom šiltericom s bež šiltom i bijelom maramom s crvenim detaljima.
Ako ste se odlučili na ovakav look, potrudite se da cijeli outfit prati priču.
Celebrity djevojke poput Hailey i Izabel, nose maramu preko šilterice uz vrećastu odjeću, no možete je isfurati i uz jednobojne uske haljine ili traperice i majicu. Pri tome svakako pripazite na make up i modne dodatke kako bi se vidjelo da je vaš outfit pomno osmišljen.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju biti prisutne rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla stvoriti vizualni nesklad. No, vrijeme prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su šetali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Sako je dugo bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“: vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U životu se često susrećemo s trenucima kada nas prijatelji, kolege ili poznanici pokušavaju uvjeriti da sudjelujemo u planovima koji nam zapravo ne odgovaraju. Od zajedničkih putovanja, tuluma, sportsko-rekreativnih aktivnosti, do sudjelovanja u događajima koji nas iscrpljuju – pritisak društva može stvoriti osjećaj krivnje, nelagode ili straha da ćemo nekoga razočarati ako odbijemo. No, sposobnost da jasno i samopouzdano kažete „ne“ ključna je za očuvanje mentalnog zdravlja, osobnih granica i vlastitog zadovoljstva.
Dolazak Nove godine za mnoge je vrijeme veselja, druženja i zabave, no za dio populacije isti taj period može biti izvor stresa, pritiska i nelagode. Gužve na trgovima, napuhane najave zabava, očekivanja od obitelji, prijatelja i kolega, sve to može dovesti do osjećaja iscrpljenosti prije nego što sat uopće otkuca ponoć. Ako spadate među one koji preferiraju mirniju atmosferu, koji ne vole lažne osmijehe i preduge popise obaveza, postoji nekoliko strategija koje vam mogu pomoći da novogodišnje ludilo prođe bez drame.
Kraj godine oduvijek ima tu čudnu, gotovo ritualnu moć da nas natjera na inventuru. Ne samo ormara, navika ili odnosa, nego i trendova koje smo, svjesno ili ne, puštali u svoje tanjure, ekrane i svakodnevicu. Dok odbrojavamo posljednje dane 2025. godine, postaje jasno da se ne opraštamo samo od još jednog kalendara, nego i od cijelog niza gastronomskih, lifestyle i pseudo-zdravih pojava koje su nas, priznajmo, umorile. Neke su nas zabavljale, neke zbunjivale, a neke ozbiljno dovele u pitanje zdrav razum, okusne pupoljke i granice dobrog ukusa.
Završetkom prve sezone serije It: Welcome to Derry gledatelji su ostali suočeni s istim pitanjem koje već desetljećima prati priču o zlokobnom klaunu Pennywiseu – može li se zlo ikada uistinu zaustaviti ili se ono, poput samoga vremena, samo neprestano vraća u novim oblicima. Emitiranjem posljednje epizode zaključena je prva, izrazito mračna i atmosferična sezona ove HBO-ove serije, koja je uspjela proširiti poznati svijet romana Stephena Kinga te ga dodatno produbiti kroz povijesnu, psihološku i mitološku prizmu gradića Derryja.
Europa će 2026. godine dobiti prvi hotel s tematikom Harry Pottera, a riječ je o projektu koji već sada izaziva veliko zanimanje javnosti, osobito među obožavateljima popularnog književnog i filmskog serijala. Hotel će biti smješten u Njemačkoj, unutar LEGOLAND Deutschland Resorta u Bavarskoj, i predstavlja pionirski iskorak u tematskom turizmu na europskom tlu.